ATM ei taha käivituda
Moderaator: Moded
ATM ei taha käivituda
Probleem siis selles, et atm 50 ei taha vändast käima minna. Joostes saab käima küll... Vahest harva läheb vändast käima (sooja mootoriga loomulikult).
Segukruvi olen igatpidi kruttinud aga ei aita. Samas on veel see probleem et, jõudu tal enam eriti ei ole. Neljanda käiguga ta enam põhimõtselt ei kiirenda. Karbussi ja düüsid olen ka ära puhastanud.
Kas viga võib olla küünlas?
Segukruvi olen igatpidi kruttinud aga ei aita. Samas on veel see probleem et, jõudu tal enam eriti ei ole. Neljanda käiguga ta enam põhimõtselt ei kiirenda. Karbussi ja düüsid olen ka ära puhastanud.
Kas viga võib olla küünlas?
Just nimelt.Minul on umbes sama jama.Jõudu erilist ei ole ja vahel sureb välja.Kuid käima läheb laksult.Olin ka karbussi lahti v6tnud kuid k6ik korras.Ma pole enda kyynalt veel vahetanud kuid teen seda kindlalt.Tean veel mõnda venda kellel sama jama.Selgus et küünal vale.Eks se olegi üks atmide põhilisem viga(Küünal vale või katkine)
Laenasin naabri käest uut küünalt aga ikka sama jama. Küünla süü see igatahes ei ole.
Ahjaa, märkasin ka seda, et küünal on hirmsasti tahmane... Kas äki õnnestus mul saada üks paagitäis kehva kvaliteediga bensiini?
Kuna ma küünla maha kruttisin, siis katsetasin ka kompresiooni. Panin sõrme küünla kohale ja mootorit võis vabalt vändast ringi lüüa... Mäletan seda, et sõbra krossikal ikka nii vabalt sõrme küünla kohal ei hoia...
Seoses sellega siis küsimus et, kas keegi on oma ATM-il silindri maha kangutanud? Kõige saladuslikum tundub mule see, kuidas nukkvõlli kett maha saada, ilma et midkit ära lõhuks... Oskab keegi asjaliku nõu anda või on targem pöörduda teeninuduse poole?
Ahjaa, märkasin ka seda, et küünal on hirmsasti tahmane... Kas äki õnnestus mul saada üks paagitäis kehva kvaliteediga bensiini?
Kuna ma küünla maha kruttisin, siis katsetasin ka kompresiooni. Panin sõrme küünla kohale ja mootorit võis vabalt vändast ringi lüüa... Mäletan seda, et sõbra krossikal ikka nii vabalt sõrme küünla kohal ei hoia...
Seoses sellega siis küsimus et, kas keegi on oma ATM-il silindri maha kangutanud? Kõige saladuslikum tundub mule see, kuidas nukkvõlli kett maha saada, ilma et midkit ära lõhuks... Oskab keegi asjaliku nõu anda või on targem pöörduda teeninuduse poole?
sellest saan ma aru, et kett on võimalik valesti peale panna ja klapid ära lõhkuda, aga nukkvõllile on peale märgitud kus on klapid "surnud seisus" ja mootorile on ka peale märgitud kus on kolb kõige ülemises asendis... Nende järgi peaks asja ju õigeks saama.
Muidugi on fakt see, et on parem remondionude juurde minna... (Siis saab vähemalt kedagi süüdistada
)
Muidugi on fakt see, et on parem remondionude juurde minna... (Siis saab vähemalt kedagi süüdistada

-
- Postitusi: 104
- Liitunud: 11 Jaan 2005, 23:10
- Asukoht: Tartu
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Kõigepealt küsiksin, kas neid ATM-e siis nii kaua eestis müütatud, et on isendeid millel garantiiaeg juba läbi? Kas need mitte kevadel meile müügile ei tulnud? Kui garantii, siis miks ise ajusid k...da?
Nõrgale kopressioonile viitab küll kolvi, silindri, kolvirõngaste viga. Ka erinevatel põhjustel mittesulguvad klapid. On siis tahmunud liiast või klapivedrud puruks.
Huvitav, kuidas saab vale küünal kompressiooni puudumist tekitatda?
Nõrgale kopressioonile viitab küll kolvi, silindri, kolvirõngaste viga. Ka erinevatel põhjustel mittesulguvad klapid. On siis tahmunud liiast või klapivedrud puruks.
Huvitav, kuidas saab vale küünal kompressiooni puudumist tekitatda?

Ot jälle ehk siis juba 3as
Piipz on paras killumees!
Vii parem ikkagi kuhugi esindusse aga kui pea jagab tee ise! Ma pakun siit foorumist vastust ei saa kuigi siin tarkurid koos ...lihtsalt see atm on nagu inglise auto
kui kojamees jamab on asi raadios 
edit : kell on 2.30 ja ma suht unine ehk ajan segast moded kui väga tahate kustuage post ära. ja ärge soovitage : mine magama - point selles und ei tule!

Vii parem ikkagi kuhugi esindusse aga kui pea jagab tee ise! Ma pakun siit foorumist vastust ei saa kuigi siin tarkurid koos ...lihtsalt see atm on nagu inglise auto


edit : kell on 2.30 ja ma suht unine ehk ajan segast moded kui väga tahate kustuage post ära. ja ärge soovitage : mine magama - point selles und ei tule!
No osta siis uus küünal... Kasseeri papsi käest ~100.- ja mine osta ära...
Minul on üldjuhul kompressioon väga väike... Millaski kisub mootori lahti, siis saan täpsemini rääkida.
NB! Soovitav oleks lasta peale tehno. hoolduses käimist kellegil asjalikul inimesel klapid üle kontrollida, et remondionu neid lahti ei ole unustanud...
Minul on üldjuhul kompressioon väga väike... Millaski kisub mootori lahti, siis saan täpsemini rääkida.
NB! Soovitav oleks lasta peale tehno. hoolduses käimist kellegil asjalikul inimesel klapid üle kontrollida, et remondionu neid lahti ei ole unustanud...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.