Uurin! 2004 suve tsiklimatk...
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 2405
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 25 korda
Pole küll kogu threadi läbi lugenud aga ise selle aasta reisilt tagasi tulles ehk paar soovitust:
- absoluutselt maksimaalne arv rattaid millega ühes grupis sõita on 5.
- sõitjatel peavad olema enam-vähem ühesugust tüüpi ja võimsusega rattad
- olulisim probleemide allikas on ööbimine. Hea grupi sees enne sõitu selgeks rääkida kelle millised soovid on (metsikult, kämpades, motellides jne) ja erinevate soovide korral ümber grupeeruda.
Need esmapilgul tühised asjad näiteks Eestis või lähiriikides sõites seda ongi. Küll aga muutub asi kardinaalselt kui päevadest saavad nädalad ja sadadest kilomeetritest tuhanded ja tuhanded.
Kris@just tagasi 3 nädala tripilt koos väga meeldiva seltskonnaga
- absoluutselt maksimaalne arv rattaid millega ühes grupis sõita on 5.
- sõitjatel peavad olema enam-vähem ühesugust tüüpi ja võimsusega rattad
- olulisim probleemide allikas on ööbimine. Hea grupi sees enne sõitu selgeks rääkida kelle millised soovid on (metsikult, kämpades, motellides jne) ja erinevate soovide korral ümber grupeeruda.
Need esmapilgul tühised asjad näiteks Eestis või lähiriikides sõites seda ongi. Küll aga muutub asi kardinaalselt kui päevadest saavad nädalad ja sadadest kilomeetritest tuhanded ja tuhanded.
Kris@just tagasi 3 nädala tripilt koos väga meeldiva seltskonnaga
Riding with a King!
-
- Postitusi: 249
- Liitunud: 05 Mai 2004, 09:08
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
-
- Postitusi: 2405
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 25 korda
Sel aastal selline "lähiriikide" tuur: Rootsi - Norra - Taani - Holland - Saksa - Taani - Rootsi. 26.05 - 14.06. 5600 km.
Rohkesti praamisõite ja tsiklikokkutulekuid, lisaks ülikallis elatustase (v.a. Saksamaa) = mõrv rahakotis
Rootsis 2 kokkutulekut: minnes SuperRally 2004 ja tagasi tulles Swedish Bikemeet.
Norras 5 päeva päikesepaistet vs 5 päeva vihma 2 aastat tagasi. Kohalikud rääkisid et enne meid oli sisuliselt 3 nädalat jutti sadanud. Peale meid olla üks Eesti seltskond poolelt teelt tagasi pööranud ... lumesadu. Juu vist meil olid kõigil kirikumaksud makstud ...
Taani - andku taanlased andeks aga peale kõva tuule ja sea sitahaisu sealt midagi erilist meelde ei jäänud. Kuid need sigade "elamurajoonid" on omaette vaatamisväärsused
Holland - tammid ja kanalid, kanalid ja tammid. Iseenesesrt moodustuvad tammide kõrval või peal päris lahedad tsiklirajad, nagu mööda süldikarbi serva sõidaks. Cruiseritel kas jalarauad või sumpsiotsad (sõltuvalt rattast) said päris kõva vatti... No ja siis Amsterdam ning "kohvikud". No teate, need jutumärkides kohvikud ehk coffeeshopid

Saksa jõudes jälle Aldisse varusid täiendama. Osad hinnad soodsamad kui meie säästukates ...
Jälle mõned praamisõidud ja Kopenhaagenis väike kanalite tuur ning Rootsi ja Chaparalli kaudu tagasi.
Mis veel ... ah jaa, Taanis muuseas ei tohi rohkem kui 2 mootorratast grupis sõita. Mingi seadus selline vastu võetud. Teadagi mis põhjusel ja kelle vastu ... tavarattureid kampas sõitmise eest loomulikult kimbutama ei hakata.
Vaatamata öömaja pakkujate üldisele lahkusele maksva kliendi suhtes oli Saksas ja Taanis juhuseid kus ilmselgelt pooltühja öömaja korral vabandati ja öeldi et vabu kohti ei ole. Need juhused olid erandlikud ja siiski täiesti olematud. Süüdlasi, jällegi ... ei ole vaja kaugelt otsida.
Rohkesti praamisõite ja tsiklikokkutulekuid, lisaks ülikallis elatustase (v.a. Saksamaa) = mõrv rahakotis

Rootsis 2 kokkutulekut: minnes SuperRally 2004 ja tagasi tulles Swedish Bikemeet.
Norras 5 päeva päikesepaistet vs 5 päeva vihma 2 aastat tagasi. Kohalikud rääkisid et enne meid oli sisuliselt 3 nädalat jutti sadanud. Peale meid olla üks Eesti seltskond poolelt teelt tagasi pööranud ... lumesadu. Juu vist meil olid kõigil kirikumaksud makstud ...
Taani - andku taanlased andeks aga peale kõva tuule ja sea sitahaisu sealt midagi erilist meelde ei jäänud. Kuid need sigade "elamurajoonid" on omaette vaatamisväärsused

Holland - tammid ja kanalid, kanalid ja tammid. Iseenesesrt moodustuvad tammide kõrval või peal päris lahedad tsiklirajad, nagu mööda süldikarbi serva sõidaks. Cruiseritel kas jalarauad või sumpsiotsad (sõltuvalt rattast) said päris kõva vatti... No ja siis Amsterdam ning "kohvikud". No teate, need jutumärkides kohvikud ehk coffeeshopid



Saksa jõudes jälle Aldisse varusid täiendama. Osad hinnad soodsamad kui meie säästukates ...
Jälle mõned praamisõidud ja Kopenhaagenis väike kanalite tuur ning Rootsi ja Chaparalli kaudu tagasi.
Mis veel ... ah jaa, Taanis muuseas ei tohi rohkem kui 2 mootorratast grupis sõita. Mingi seadus selline vastu võetud. Teadagi mis põhjusel ja kelle vastu ... tavarattureid kampas sõitmise eest loomulikult kimbutama ei hakata.
Vaatamata öömaja pakkujate üldisele lahkusele maksva kliendi suhtes oli Saksas ja Taanis juhuseid kus ilmselgelt pooltühja öömaja korral vabandati ja öeldi et vabu kohti ei ole. Need juhused olid erandlikud ja siiski täiesti olematud. Süüdlasi, jällegi ... ei ole vaja kaugelt otsida.
Riding with a King!
-
- Postitusi: 249
- Liitunud: 05 Mai 2004, 09:08
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Väga huvitav info! Ei teagi, et keegi siit Taanis kahel rattal enne sõitnud oleks kui vaid lihtsalt läbi ja arvanud, et ega seal midagi vaadata küll pole. Kõikjal on midagi silmale pakkuda tegelikult 
See öömajale mittelaskmine on küll imelik värk. Miks ütled, et süüdlasi ei tasuks kaugelt otsida - arvad, et ehk siit Eesti poolt neile halba eeskuju antud?

See öömajale mittelaskmine on küll imelik värk. Miks ütled, et süüdlasi ei tasuks kaugelt otsida - arvad, et ehk siit Eesti poolt neile halba eeskuju antud?
kris. kirjutas:Sel aastal selline "lähiriikide" tuur: Rootsi - Norra - Taani - Holland - Saksa - Taani - Rootsi. 26.05 - 14.06. 5600 km.
Rohkesti praamisõite ja tsiklikokkutulekuid, lisaks ülikallis elatustase (v.a. Saksamaa) = mõrv rahakotis![]()
Rootsis 2 kokkutulekut: minnes SuperRally 2004 ja tagasi tulles Swedish Bikemeet.
Norras 5 päeva päikesepaistet vs 5 päeva vihma 2 aastat tagasi. Kohalikud rääkisid et enne meid oli sisuliselt 3 nädalat jutti sadanud. Peale meid olla üks Eesti seltskond poolelt teelt tagasi pööranud ... lumesadu. Juu vist meil olid kõigil kirikumaksud makstud ...
Taani - andku taanlased andeks aga peale kõva tuule ja sea sitahaisu sealt midagi erilist meelde ei jäänud. Kuid need sigade "elamurajoonid" on omaette vaatamisväärsused![]()
Holland - tammid ja kanalid, kanalid ja tammid. Iseenesesrt moodustuvad tammide kõrval või peal päris lahedad tsiklirajad, nagu mööda süldikarbi serva sõidaks. Cruiseritel kas jalarauad või sumpsiotsad (sõltuvalt rattast) said päris kõva vatti... No ja siis Amsterdam ning "kohvikud". No teate, need jutumärkides kohvikud ehk coffeeshopid![]()
![]()
Saksa jõudes jälle Aldisse varusid täiendama. Osad hinnad soodsamad kui meie säästukates ...
Jälle mõned praamisõidud ja Kopenhaagenis väike kanalite tuur ning Rootsi ja Chaparalli kaudu tagasi.
Mis veel ... ah jaa, Taanis muuseas ei tohi rohkem kui 2 mootorratast grupis sõita. Mingi seadus selline vastu võetud. Teadagi mis põhjusel ja kelle vastu ... tavarattureid kampas sõitmise eest loomulikult kimbutama ei hakata.
Vaatamata öömaja pakkujate üldisele lahkusele maksva kliendi suhtes oli Saksas ja Taanis juhuseid kus ilmselgelt pooltühja öömaja korral vabandati ja öeldi et vabu kohti ei ole. Need juhused olid erandlikud ja siiski täiesti olematud. Süüdlasi, jällegi ... ei ole vaja kaugelt otsida.
-
- Postitusi: 2405
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 25 korda
No ses mõttes et rahval veel meeles mida 2 tuntud suurt motojõuku skandinaavias paari aasta eest korda saatsid. Süütuid kõrvalisikuid vist vigastada ei saanud aga raketiheitjad jms läksid käiku küll.tsiklonaut kirjutas:Väga huvitav info! Ei teagi, et keegi siit Taanis kahel rattal enne sõitnud oleks kui vaid lihtsalt läbi ja arvanud, et ega seal midagi vaadata küll pole. Kõikjal on midagi silmale pakkuda tegelikult
See öömajale mittelaskmine on küll imelik värk. Miks ütled, et süüdlasi ei tasuks kaugelt otsida - arvad, et ehk siit Eesti poolt neile halba eeskuju antud?
No Taanis iseenesest on vaadata küll, kasvõi rannikut katvad liivadüünid. Ja Skageni neemetipp millest ühele poole vaadates on meri üht värvi, teisel pool teist värvi - Skagerrak'i ja Kattergati ühinemispunkt


Riding with a King!
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
kris:
- absoluutselt maksimaalne arv rattaid millega ühes grupis sõita on 5.
- sõitjatel peavad olema enam-vähem ühesugust tüüpi ja võimsusega rattad
Ise arvasin täpselt samamoodi, aga eelmine aasta kõigutas seda arvamust veidi. Meie Venemaa tripp, kus kokku sõitis 6 ratast, kõikus kubatuurilt 125-750cc. Erand kinnitab aga reeglit ja seda mõtlen ka veel praegu mitmel korral, sest ma poleks isegi uskunud, et peale matku 1000cc kandis, võib vahelduseks 125cc niivõrd heaks reisikaaslaseks osutuda. Aga nii see läks, et MZ125SX sõitis koos minuga veidi enam kui 9000 km sel reisil. Tõesti suuurepärane reis ja seiklus!
Ma täitsa usun, et reisisellid Africa Twini ja SLR 650 seljas võisid kohati veidi igavleda, aga ei olnud meil küll kordagi vähimatki probleemi sel teemal ja grup püsis koos ilusti. Lisaks tuleb muidugi öelda, et VÄGA palju on kinni inimestest, kes rataste seljas istuvad ja kui siin asjad klapivad, siis toimib ka nii segane punt, kui näha oli. Venemaa teedel kaob kohati see cc vahe ja olulisus ka tunduvalt väiksemaks, kui lääne- euroopas. Uuh, mind kisub juba tagasi sinnakanti:-)
Sel aasal on plaanid aga hoopis teises suunas seatud ja seekord siis peab taas ST1100 näitama, miks talle selline nimi on pandud:-) Kui tähed on taas soodsas asendis olnud, jagaks pärast ka siia huvilistele muljeid, enne reisi olen alati suht kidakeelne;-)
Kk
- absoluutselt maksimaalne arv rattaid millega ühes grupis sõita on 5.
- sõitjatel peavad olema enam-vähem ühesugust tüüpi ja võimsusega rattad
Ise arvasin täpselt samamoodi, aga eelmine aasta kõigutas seda arvamust veidi. Meie Venemaa tripp, kus kokku sõitis 6 ratast, kõikus kubatuurilt 125-750cc. Erand kinnitab aga reeglit ja seda mõtlen ka veel praegu mitmel korral, sest ma poleks isegi uskunud, et peale matku 1000cc kandis, võib vahelduseks 125cc niivõrd heaks reisikaaslaseks osutuda. Aga nii see läks, et MZ125SX sõitis koos minuga veidi enam kui 9000 km sel reisil. Tõesti suuurepärane reis ja seiklus!
Ma täitsa usun, et reisisellid Africa Twini ja SLR 650 seljas võisid kohati veidi igavleda, aga ei olnud meil küll kordagi vähimatki probleemi sel teemal ja grup püsis koos ilusti. Lisaks tuleb muidugi öelda, et VÄGA palju on kinni inimestest, kes rataste seljas istuvad ja kui siin asjad klapivad, siis toimib ka nii segane punt, kui näha oli. Venemaa teedel kaob kohati see cc vahe ja olulisus ka tunduvalt väiksemaks, kui lääne- euroopas. Uuh, mind kisub juba tagasi sinnakanti:-)
Sel aasal on plaanid aga hoopis teises suunas seatud ja seekord siis peab taas ST1100 näitama, miks talle selline nimi on pandud:-) Kui tähed on taas soodsas asendis olnud, jagaks pärast ka siia huvilistele muljeid, enne reisi olen alati suht kidakeelne;-)
Kk
-
- Postitusi: 2405
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 25 korda
Üksgi tõde ei ole absoluutne ja sõltub muudest lisatingimustest.kalle kirjutas:Ise arvasin täpselt samamoodi, aga eelmine aasta kõigutas seda arvamust veidi. Meie Venemaa tripp, kus kokku sõitis 6 ratast, kõikus kubatuurilt 125-750cc. Erand kinnitab aga reeglit ja seda mõtlen ka veel praegu mitmel korral, sest ma poleks isegi uskunud, et peale matku 1000cc kandis, võib vahelduseks 125cc niivõrd heaks reisikaaslaseks osutuda. Aga nii see läks, et MZ125SX sõitis koos minuga veidi enam kui 9000 km sel reisil. Tõesti suuurepärane reis ja seiklus!
Ma täitsa usun, et reisisellid Africa Twini ja SLR 650 seljas võisid kohati veidi igavleda, aga ei olnud meil küll kordagi vähimatki probleemi sel teemal ja grup püsis koos ilusti. Lisaks tuleb muidugi öelda, et VÄGA palju on kinni inimestest, kes rataste seljas istuvad ja kui siin asjad klapivad, siis toimib ka nii segane punt, kui näha oli. Venemaa teedel kaob kohati see cc vahe ja olulisus ka tunduvalt väiksemaks, kui lääne- euroopas. Uuh, mind kisub juba tagasi sinnakanti:-)
Kk
Teie punt oli siiski suhteliselt ühesugune ning teed ka ilmselt sellised kus ilma kihutamata võimsuse vahed tunda ei anna. Ja ka rattad olid ju siiski suhteliselt sarnased? Cruiserimehed oleks ilmselt poole tee pealt tagasi pööranud

Näide ööbimisest. 6 ratast ja 9 inimest. Soov vahelduseks korraliku katuse all ööbida (loe: motell või kodumajutus). Lõppes ikka sellega et grupp pidi kaheks lagunema - ei olnud sellisel hulgal vabu kohti kusagil. No ei ole ka probleem aga parema meelega oleks ühes pundis ööbinud ...
Võibolla on tegu ka inimeste erinevusega aga millegipärast hakkavad just väikeste rataste juhid eimesena tagumiku väsimist kurtma ning tihedamini peatusi tahtma, samas kui suurte rataste omanikud alles hakkavad sõidumõnu sisse saama ...
Aga tunnistan ausalt et mina kui paadunud cruiserisõitja ei oska teist liiki rataste kohta eriti palju kaasa rääkida. Selles vallas on aga kindel et 650cc ja 1000+cc sõitjatel on erinevad huvid läbitava teepikkuse ja sadulas veedetud aja suhtes.
Riding with a King!
-
- Postitusi: 249
- Liitunud: 05 Mai 2004, 09:08
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Ütleks, et asi pole mitte pundi omavahel sobivuses ega mitte üldse cc suuruses kuivõrd puhtalt - tahtejõus.
Olen siiani (ja ilmselt ka edaspidi) "üksildase hundina" ühe rattaga mööda ilma reisinud koos kompanjoniga ja pole päeva kus ei oleks tundide viisi sadulas olnud. Tahe sihtmärgini jõuda ja näha võimalikult palju lihtsalt tõmbab spontaanselt sõitma ja sealjuures suu kõrvuni peas mitte kui kohustus - täielik vabadus...
Margus
Olen siiani (ja ilmselt ka edaspidi) "üksildase hundina" ühe rattaga mööda ilma reisinud koos kompanjoniga ja pole päeva kus ei oleks tundide viisi sadulas olnud. Tahe sihtmärgini jõuda ja näha võimalikult palju lihtsalt tõmbab spontaanselt sõitma ja sealjuures suu kõrvuni peas mitte kui kohustus - täielik vabadus...
Margus
kalle kirjutas:Ma täitsa usun, et reisisellid Africa Twini ja SLR 650 seljas võisid kohati veidi igavleda, aga ei olnud meil küll kordagi vähimatki probleemi sel teemal ja grup püsis koos ilusti. Lisaks tuleb muidugi öelda, et VÄGA palju on kinni inimestest, kes rataste seljas istuvad ja kui siin asjad klapivad, siis toimib ka nii segane punt, kui näha oli.
-
- Postitusi: 2405
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 25 korda
Kõik on võimalik, inimestel on suur kohanemisvõimetsiklonaut kirjutas:Ütleks, et asi pole mitte pundi omavahel sobivuses ega mitte üldse cc suuruses kuivõrd puhtalt - tahtejõus.

Point aga selles kas minna reisile meeskonnatreeningut tegema või on sooviks puhata ja ennast liigsete lisaprobleemidega mitte koormata.
Riding with a King!
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
kris:
>Teie punt oli siiski suhteliselt ühesugune ning teed ka ilmselt sellised kus >ilma kihutamata võimsuse vahed tunda ei anna. Ja ka rattad olid ju siiski >suhteliselt sarnased? Cruiserimehed oleks ilmselt poole tee pealt tagasi pööranud
Rattad olid jah suht sarnast iseloomu tegelt Aga päris huvitav, miks siiski need cruiserimehed tagas oleks keeranud?:-) Hariks end meeleldi sellel suunal.
Mulle tundub, et mu ST1100 on ses suhtes universaalne ratas, millega saab nii rahulikult kruisida, kui ka sportlikult sõita. Ja pikad päevaläbisõidud on talle nagu loodud, kui seda vaja.
>Võibolla on tegu ka inimeste erinevusega aga millegipärast hakkavad >just väikeste rataste juhid eimesena tagumiku väsimist kurtma ning tihedamini peatusi tahtma,
Siinkohal mõtlen taas MZi peale. Tegelikult on väga hea reisida vahellduseks nii erinevate ratastega. Igatahes oli väga huvitav kogemus
selle kitsa enduro sadulaga päevas ka 500-1200km läbida Kindlasti leidub ka palju mugavamaid sadulaid;-)
Kk
>Teie punt oli siiski suhteliselt ühesugune ning teed ka ilmselt sellised kus >ilma kihutamata võimsuse vahed tunda ei anna. Ja ka rattad olid ju siiski >suhteliselt sarnased? Cruiserimehed oleks ilmselt poole tee pealt tagasi pööranud
Rattad olid jah suht sarnast iseloomu tegelt Aga päris huvitav, miks siiski need cruiserimehed tagas oleks keeranud?:-) Hariks end meeleldi sellel suunal.
Mulle tundub, et mu ST1100 on ses suhtes universaalne ratas, millega saab nii rahulikult kruisida, kui ka sportlikult sõita. Ja pikad päevaläbisõidud on talle nagu loodud, kui seda vaja.
>Võibolla on tegu ka inimeste erinevusega aga millegipärast hakkavad >just väikeste rataste juhid eimesena tagumiku väsimist kurtma ning tihedamini peatusi tahtma,
Siinkohal mõtlen taas MZi peale. Tegelikult on väga hea reisida vahellduseks nii erinevate ratastega. Igatahes oli väga huvitav kogemus
selle kitsa enduro sadulaga päevas ka 500-1200km läbida Kindlasti leidub ka palju mugavamaid sadulaid;-)
Kk
-
- Postitusi: 249
- Liitunud: 05 Mai 2004, 09:08
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
"Tugevamat" sorti tahe peaks olemas olema siis kui odavalt üliõpilasemoodi läbi tahad ajada: ei sõida hotellist hotellini nagu heal järjel kruiisimehed (mitte solvang, vaid lihtsalt matkastiilidel vahet tegemine) ega toitu delikatessidest ja heast õlust ilusa vaatega terrassidel, vaid kämpad seal kus saad, teed enamasti toitu-jooki priimusega ja naudid seiklusi. Reisikulutused vähenevad circa 50+% sellega (ja minujaoks ekvivalentselt 50+% reisiromantika tase tõuseb kui nüüd mälusoppidesse pugeda). Võibolla Horvaatia poole minnes mitte nii palju kuna ei usu, et seal elamine ja toit sedavõrd kallis on võrreldes Lääne-Euroopaga. Kindlasti ei tasu nüüd piirideni selle koonerdamisega minna, asja tunde järgi võtta ja luksusi, kas siis suuremaid või väiksemaid, peab omale aegajalt üks inimene lubama
Eelarve kohta keskmiselt päevas selles ilmakaare suunas kobiseda midagi ei oska. Aga olen täiesti kindel, et üks mees oskab siin sellekohta täpsemalt kommenteerida: Kalle?

Eelarve kohta keskmiselt päevas selles ilmakaare suunas kobiseda midagi ei oska. Aga olen täiesti kindel, et üks mees oskab siin sellekohta täpsemalt kommenteerida: Kalle?
puhh kirjutas:Ühes Autolehes oli jutuke reisist horvaatiasse. Oskab keegi umbes pakkuda, milline võiks olla reisi eelarve? Mida peaks kaasa vedama peale telgi, magamiskoti, priimuse, tugeva tahte ja oma tagumiku?![]()
![]()
Viimati muutis tsiklonaut, 29 Juun 2004, 10:53, muudetud 1 kord kokku.
Neljakesi autoga nädalaks ajaks ca 3000.- inimese kohta. Rattaga ilmselt vähe kallim.puhh kirjutas:Ühes Autolehes oli jutuke reisist horvaatiasse. Oskab keegi umbes pakkuda, milline võiks olla reisi eelarve? Mida peaks kaasa vedama peale telgi, magamiskoti, priimuse, tugeva tahte ja oma tagumiku?![]()
![]()
Kaasa peale eelkirjeldatu kannatab võtta preservatiive, villased sokid ja 72% pesuseep. Muu juba vastavalt elu standarditele

-
- Postitusi: 249
- Liitunud: 05 Mai 2004, 09:08
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Horvaatias sai käidud 2002. Kilomeetreid kokku täpselt 6000 ja rattaks ST1100. Seekord siis reis kahekesi ühel rattal. Kulud kokku 8000 ringis, veits üle ehk. Aega kulus kokku
Mina saan seda riiki ainult soojalt soovitada. Pikemalt olime KRKi saarel..milline suurepärane saar...sinine, soolane meri, suurepärased väiksed rannad, suuuurepärased mägiteed, ilusad lkülad ja asulad. Kogu horvaatia on uskumatu kiirusega parandanud oma sõjahaavad, üldine mulje on ilus, kohati veidi tüüpiline idaaeuroopa, aga mitte sugugi halvas mõttes. kohalikud on sõbralikud. Proovige jummala eest kohalikku juustu, mida külarahvas teeääres müütab...tõeline delkatess. Kohalik koduvein polnud sugugi paha, aint veits kange. Tõidumoon on poes odav, õlu lausa väga hea hinnaga. Üldiselt ööbisime telgiga metsavilus, aga KRKi saarel maabusime ühel rannal ja üürisime vaguni. Suht tagasihoidlik vagun küll, aga hind oli ka hea.
Meie rannas oli väga vähe rahvast, ilm oli super ja aeg lendas:-)
Sinna tahan varsti tagasi..ja Korfule on ka plaan jõuda millalgi
Vaata ka http://www.motolist.ee/gallery/hrvatska
Mida kaasa võtta...hmm, mis siin ikka..tavaline värk. Nimetatud asjad ajavad juba päris palju ära. Ja lisaks mõned riidehilbud, eriti rannariided.-) rattale vajalikud kodinad, veits raha jne. nodi oma vajaduste järgi
Kk
Mina saan seda riiki ainult soojalt soovitada. Pikemalt olime KRKi saarel..milline suurepärane saar...sinine, soolane meri, suurepärased väiksed rannad, suuuurepärased mägiteed, ilusad lkülad ja asulad. Kogu horvaatia on uskumatu kiirusega parandanud oma sõjahaavad, üldine mulje on ilus, kohati veidi tüüpiline idaaeuroopa, aga mitte sugugi halvas mõttes. kohalikud on sõbralikud. Proovige jummala eest kohalikku juustu, mida külarahvas teeääres müütab...tõeline delkatess. Kohalik koduvein polnud sugugi paha, aint veits kange. Tõidumoon on poes odav, õlu lausa väga hea hinnaga. Üldiselt ööbisime telgiga metsavilus, aga KRKi saarel maabusime ühel rannal ja üürisime vaguni. Suht tagasihoidlik vagun küll, aga hind oli ka hea.
Meie rannas oli väga vähe rahvast, ilm oli super ja aeg lendas:-)
Sinna tahan varsti tagasi..ja Korfule on ka plaan jõuda millalgi
Vaata ka http://www.motolist.ee/gallery/hrvatska
Mida kaasa võtta...hmm, mis siin ikka..tavaline värk. Nimetatud asjad ajavad juba päris palju ära. Ja lisaks mõned riidehilbud, eriti rannariided.-) rattale vajalikud kodinad, veits raha jne. nodi oma vajaduste järgi
Kk
-
- Postitusi: 2405
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 25 korda
Täpselt sama sihtkohaga reisi kui Kallel sai tehtud 2003 aastal. Horvaatia reis on selline klassikaline tsiklireisi sihtkoht mille kõik motomatkajad varem või hiljem läbi teevad. Ja tasub teha. Sellel suunal näed ära enamus asju mida Euroopas reisides kohata võib - nii üldises plaanis.
Korvaatia rannikut ja Krk-i saart võib edukalt võrrelda ükskõik millise Vahemere saarega, Küpros näiteks. Põhitegevus on rikaste Saksa ja Itaalia turistide teenindamine. Hinnatase veel odavam, võrreldav Eestiga.
Ranniku äär on viimasepeal ülesse mukitud, keerad aga korraks sisemaale ja juba tulevd kummituskülad (ilma elaniketa) ja kuuliaukudega majad.
Reisi kulusid määrab kaks suurt tegurit - telk ja pakisupp. Mõlemi ohtral kasutamisel vähenevad kulud ca poole võrra. Tahad vähemalt üle ühe öö katuse all ööbida + 1x päevas korralikult süüa - juba laksab 500/600 kr päeva kohta juurde (kahele inimesele).
Autolehe artiklis oli kummaline väide, midagi umbes sellist et "Tõestasime et ka raske rattaga saab matkata." Nojah, kes matkab mööda teid, kes mööda soid ja rabasid ... ilmselt. Endal on küll suurema ja raskema ratta suunas liikumine olnud osaliselt matkahuvist tingitud. Mööda linna pubist-pubisse sõitmiseks on chopper parim ratas. Sellega aga reisida ... ja reisivad kusjuures, teevad oma tagavedrustuseta rattaga "pan-european" matka ära nii et pole asigi.
Veel väideti et "oi kui mõnus on tsikliga 40/43 kraadise ilmaga sõita, eriti võrreldes autoga". 2003a varasuvel just selline kuumalaine Horvaatias oligi, varjus 40+. Ehk siis umbes 10C soojem kui normaalselt. Uskuge mind, sellise temperatuuriga on tsikliga äärmiselt ebamugav sõita - asfalt muutub libedaks, päike kõrvetab meeletult (ärge unustage et 40C on varjus, tuulevaikses kohas asfaldi peal on oluliselt rohkem), linnas foori taha seisma jäädes tahaks mootorist väääga kaugel olla. Autoga (ilma kondita) võib isegi mugavam olla, võid ennast veidi lõdvemaks lasta ja ventilaator puhub näkku ka siis kui ummikus või foori taga seisad ... Muuseas, cabrio autodel oli katus enamasti peal! Ei maksa nüüd järeldada et järgmisel korral sinna autoga tahaks minna, kindlasti mitte, aga kuumade ilmade eest peaks hoiduma ehk siis südasuvel tsikliga lõunasse minna ei soovitaks.
Korvaatia rannikut ja Krk-i saart võib edukalt võrrelda ükskõik millise Vahemere saarega, Küpros näiteks. Põhitegevus on rikaste Saksa ja Itaalia turistide teenindamine. Hinnatase veel odavam, võrreldav Eestiga.
Ranniku äär on viimasepeal ülesse mukitud, keerad aga korraks sisemaale ja juba tulevd kummituskülad (ilma elaniketa) ja kuuliaukudega majad.
Reisi kulusid määrab kaks suurt tegurit - telk ja pakisupp. Mõlemi ohtral kasutamisel vähenevad kulud ca poole võrra. Tahad vähemalt üle ühe öö katuse all ööbida + 1x päevas korralikult süüa - juba laksab 500/600 kr päeva kohta juurde (kahele inimesele).
Autolehe artiklis oli kummaline väide, midagi umbes sellist et "Tõestasime et ka raske rattaga saab matkata." Nojah, kes matkab mööda teid, kes mööda soid ja rabasid ... ilmselt. Endal on küll suurema ja raskema ratta suunas liikumine olnud osaliselt matkahuvist tingitud. Mööda linna pubist-pubisse sõitmiseks on chopper parim ratas. Sellega aga reisida ... ja reisivad kusjuures, teevad oma tagavedrustuseta rattaga "pan-european" matka ära nii et pole asigi.
Veel väideti et "oi kui mõnus on tsikliga 40/43 kraadise ilmaga sõita, eriti võrreldes autoga". 2003a varasuvel just selline kuumalaine Horvaatias oligi, varjus 40+. Ehk siis umbes 10C soojem kui normaalselt. Uskuge mind, sellise temperatuuriga on tsikliga äärmiselt ebamugav sõita - asfalt muutub libedaks, päike kõrvetab meeletult (ärge unustage et 40C on varjus, tuulevaikses kohas asfaldi peal on oluliselt rohkem), linnas foori taha seisma jäädes tahaks mootorist väääga kaugel olla. Autoga (ilma kondita) võib isegi mugavam olla, võid ennast veidi lõdvemaks lasta ja ventilaator puhub näkku ka siis kui ummikus või foori taga seisad ... Muuseas, cabrio autodel oli katus enamasti peal! Ei maksa nüüd järeldada et järgmisel korral sinna autoga tahaks minna, kindlasti mitte, aga kuumade ilmade eest peaks hoiduma ehk siis südasuvel tsikliga lõunasse minna ei soovitaks.
Riding with a King!
-
- Postitusi: 249
- Liitunud: 05 Mai 2004, 09:08
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Oleneb kuhu sul teda tarvis läheb?
Euroopa maanteedel on küll suht mõttetu junn, rohkem hea oma koordinaati vaadata gloobusel. Kuskil suures linnas võib kasuks tulla, aga need mudelid, mis arvutavad sul sihtkohani trajektoori välja mööda linnatänavaid on suhteliselt kallid.
Kui offroadi paned kõvasti võsavahel ja oled "peateedest" kaugel, siis on täpne GPS vägagi kasuks koos hea kaardiga.
Hea füüsiline kaart ja selle lugemisoskus on kõige kindlam millepeale loota. Elektroonika on küll mugav, aga võib alati alt vedada (puht minupoolne paranoia). Väike vesikompass armatuurile lisaks paigutada aitab tihti segadusest välja saada teadmatus kohas.
Euroopa maanteedel on küll suht mõttetu junn, rohkem hea oma koordinaati vaadata gloobusel. Kuskil suures linnas võib kasuks tulla, aga need mudelid, mis arvutavad sul sihtkohani trajektoori välja mööda linnatänavaid on suhteliselt kallid.
Kui offroadi paned kõvasti võsavahel ja oled "peateedest" kaugel, siis on täpne GPS vägagi kasuks koos hea kaardiga.
Hea füüsiline kaart ja selle lugemisoskus on kõige kindlam millepeale loota. Elektroonika on küll mugav, aga võib alati alt vedada (puht minupoolne paranoia). Väike vesikompass armatuurile lisaks paigutada aitab tihti segadusest välja saada teadmatus kohas.
puhh kirjutas:Küsimus suurele ringile seoses matkaga.
Nimelt kas GPS-ist on mingit kasu, või on lihtsam sõidusuund määrata valitseva tuule ja päikese järgi? Ja kui on, siis kas kuskilt saab neid laenutada või soodsamalt osta?
Viimati muutis tsiklonaut, 12 Juul 2004, 11:38, muudetud 1 kord kokku.
Soodsalt GPS'i osta... uuri www.netikuller.ee Nende lehel sooduspakkumiste hukgas on päris häid asju ...
Rennes aka Pröksuga Mülka
-
- Postitusi: 2405
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 25 korda
GPS mis ka teid näitab, on sigahea asi reisimisel. Loomulikult saab tavalise kaardiga kah hakkama, aga nii mõnedki kukla kratsimised ja valesti sõidud jäävad tegemata. Eriti abiks kui plaanid ka suuremates linnades ringi sebida.
Kuigi ostu järjekord oleks pigem selline: intercom - raadiosaatja - GPS.
Kui sõidad ilma "kaardilugejata" ja teisi rattaid pole, siis langevad muidugi kaks esimest valikut ära ja võibki kohe GPS-i osta
terv
Kris@GPS-ta
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Kuigi ostu järjekord oleks pigem selline: intercom - raadiosaatja - GPS.
Kui sõidad ilma "kaardilugejata" ja teisi rattaid pole, siis langevad muidugi kaks esimest valikut ära ja võibki kohe GPS-i osta

terv
Kris@GPS-ta
XVZ-13 TF - Big Blue Light
-
- Postitusi: 249
- Liitunud: 05 Mai 2004, 09:08
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Väike ringike väikses euros
Tere kõigile.
Võtsin ka esimest korda ennast tõsisemalt kokku - mõned read said kirja pandud. Vastuseisuks kambajõmmidele panustan reisifoorumisse ühe mootorrattaga reisimise eelistamise näol
, ehk siis selle suve matkaotsa kogemused lühidalt saadaval:
http://homepage.mac.com/nemos/Personal35.html
Visuaalid mustvalges:
http://homepage.mac.com/nemos/PhotoAlbum34.html
Panin nüüd ka värvilised pildid reisist nähtavale kohale:
http://homepage.mac.com/nemos/PhotoAlbum39.html
Päikest ja värvilist septembrikuud kahel rattal
, Margus
Võtsin ka esimest korda ennast tõsisemalt kokku - mõned read said kirja pandud. Vastuseisuks kambajõmmidele panustan reisifoorumisse ühe mootorrattaga reisimise eelistamise näol

http://homepage.mac.com/nemos/Personal35.html
Visuaalid mustvalges:
http://homepage.mac.com/nemos/PhotoAlbum34.html
Panin nüüd ka värvilised pildid reisist nähtavale kohale:
http://homepage.mac.com/nemos/PhotoAlbum39.html
Päikest ja värvilist septembrikuud kahel rattal

Horvaatia reis 2005
Huvitav kas keegi 2004 aastal ka Horvaatia otsa tegi?
Endal üha kindlamalt kujunemas plaan 2005 suvel, kuskil juuli paiku Tsehhi-Austria-Slovakkia-Horvaatia reis teha.
Pisut vara nüüd ehk küll asja peale juba nüüd mõelda aga kuna üha kindlamaks muutub soov seal ära käia siis parem juba vara kui hilja.
Et ei juhtuks nii nagu sel aastal kui Eesti piiridest kaugemale ei jõudnudki.
Ja elutempot ja aja kulgemise kiirust arvestades polegi sinnamaani tegelikult ka kuigi palju enam aega jäänud - jõulusink-hapukapsad ära söödud tulebki juba asju pakkima hakata.
Kõik on veel lahtine. Kujutan ette, et reis võiks kesta miski 7-10 päeva ja eelarve võiks olla koostatud stiilis: pooled või üle selle telgimajutust ja ise toiduvalmistamist.
Kui on potensiaalseid huvilisi siis oleks tore asjast kuulda saada ja külmadel ning pimedatel sügis-talveõhutel asja arutada.
Endal üha kindlamalt kujunemas plaan 2005 suvel, kuskil juuli paiku Tsehhi-Austria-Slovakkia-Horvaatia reis teha.
Pisut vara nüüd ehk küll asja peale juba nüüd mõelda aga kuna üha kindlamaks muutub soov seal ära käia siis parem juba vara kui hilja.

Et ei juhtuks nii nagu sel aastal kui Eesti piiridest kaugemale ei jõudnudki.
Ja elutempot ja aja kulgemise kiirust arvestades polegi sinnamaani tegelikult ka kuigi palju enam aega jäänud - jõulusink-hapukapsad ära söödud tulebki juba asju pakkima hakata.

Kõik on veel lahtine. Kujutan ette, et reis võiks kesta miski 7-10 päeva ja eelarve võiks olla koostatud stiilis: pooled või üle selle telgimajutust ja ise toiduvalmistamist.
Kui on potensiaalseid huvilisi siis oleks tore asjast kuulda saada ja külmadel ning pimedatel sügis-talveõhutel asja arutada.

-
- Postitusi: 249
- Liitunud: 05 Mai 2004, 09:08
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Re: Horvaatia reis 2005
Loe ülemist postitust.Aatomik kirjutas:Huvitav kas keegi 2004 aastal ka Horvaatia otsa tegi?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.