Sõit ühel rattal?
-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Arvan, et R6-l peaks püsti tõstmiseks ikka randmeväänest piisama küll. Vähemalt 1. käiguga. Enda '98 aasta kohitsetud R6 mootoriga FZS600 läheb 1. käiguga küll gaasi andes püsti. Algul tundus ka, et ei saa, kuna jõudu vähe jne. Aga tegelikult ikka asi julguses ja õiges ajastamises. Pöörded esimesega 7000-ni , siis korraks gaas maha ja järsult jälle põhja ja ots tuleb ilusti üles. Kusjuures ei maksa karta, et kohe "üle tuleb," Vähemalt minu oma tuleb üles üsna sujuvalt ja saab ilusti aru, millal vähe tagasi tuleb lasta gaasiga. Aga jah, 2. käiguga ja minu ratas lahja... Vahest on kiirendades juhtunud, et käiguvahetamise ajal (1.-lt teisele) tuleb ots püsti, aga see ikka suht tahatmatu tegevus...cool200 kirjutas:tere
minskiga see ikka vist originaalis suht mõttetu yritus,
kui muuta ylekannet ja teine karpa jne.--äkki siis.
R6-mehed lähevad yles siduriga ja sidur peaks olema regullitud nii et saaks kahe näpuga nats seda mootorit aidata õigel hetkel,
tonnistel tõesti on vaja aint gaasi ja seda nii 1. kui ka 2. käiguga-nagu eespool kirjas see jõnksutamine teatud pööretel aitab hästi.
kui pysti oled peal siis tuul ei lasegi hool väga suureks minna--ettevaatust allatulekul--kui liiga järsku siis oht yle lenksu ette lennata
Tunduvalt keerulisem on aga esiratast pikemalt (ja mitte jõutõmbe ehk powerwheelie'ga) üleval hoida... Mina seda oma rattaga selgeks saanud ei ole. Proovisin ühe 110 cm3 ATMiga ja sellega oli päris lahe. Ilmselt küsimus psühholoogiline, kuna see ATM nii väike, et tekib tunne nagu jõuaks seda rattaga sarnaselt kinni hoida, kui üle tuleb...

Fazer
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.