küsimus ATM50 kohta
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 448
- Liitunud: 14 Okt 2003, 17:00
- Tsikkel: Suzuki 650
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
küsimus ATM50 kohta
sorry kõigepealt et küsimus siia tuleb, kuid infot oleks siiski vaja sellelt rahvalt kes kolmapäeviti nagu kokkusaamistel on.
nimelt kas teist keegi ise on sellisega proovinud sõita ja mis mulje sellest on nagu jäänud? rolleriga oleme me kõik sõitnud, ka pocketbike on naljaga ära proovitud aga siiski... kui suur % on see lähemale või kaugemale nö. tavarollerist?
küsimus selles et tuttav on nagu huvitatud sellisest asjandusest ja seepärast ei taha nagu kuulda 12-15a. kommentaare seal rollerilehel vaid täiskasvanute omi, kes sellega ise reaalselt sõitnud on.
(tuttav ise 173 pikk ja kaalu 97)
nimelt kas teist keegi ise on sellisega proovinud sõita ja mis mulje sellest on nagu jäänud? rolleriga oleme me kõik sõitnud, ka pocketbike on naljaga ära proovitud aga siiski... kui suur % on see lähemale või kaugemale nö. tavarollerist?
küsimus selles et tuttav on nagu huvitatud sellisest asjandusest ja seepärast ei taha nagu kuulda 12-15a. kommentaare seal rollerilehel vaid täiskasvanute omi, kes sellega ise reaalselt sõitnud on.
(tuttav ise 173 pikk ja kaalu 97)
Suzuki 650 K7
mina sõitsin sellisega, alguses oli kahtlane käiku sisse panna, sest sidurit tal ei ole aga käiku vahetad ikka. tal 4 käiku ja kõik alla. ise olen 183 cm ja 70 kg ja minu all liikus ta ikka 50 kuubise 4 taktilise kohta hästi. Käima tuleb küll lüüa, aga ta läheb ikka esimese matsuga alati käima. Sõitsid kaks klassivenda sellega isegi kahekesi (üks istus pakikal). aga klassi vennad minust kõvasti väiksemad ja kergemad ka. minu arust tundub asjalik pill.
Aprilia Rs 125 '01-> Aprilia Rs 125 '04-> Z750-> FZ1S-> Tiger 800XC
Muidu väga normaalne asi, aga tagatuli on nigel.
Tagatule peab kohe vitsadega pakiraami külge kinni tõmbama, muidu väriseb küljest ära
Suunatulede piiksumisest tuleb ka päris kiiresti kopp ette.
Rehvid kuluvad kiiresti...üle hooaja nendega ei sõida.
Vähemalt ma pole siiamaani kedagi näinud, kellel kauem oleksid kestnud.
Aga hea asi on see, et minekut on julmalt. Paljude teiste "viiekümnestega" ei anna võrrelda
Tagatule peab kohe vitsadega pakiraami külge kinni tõmbama, muidu väriseb küljest ära

Suunatulede piiksumisest tuleb ka päris kiiresti kopp ette.
Rehvid kuluvad kiiresti...üle hooaja nendega ei sõida.
Vähemalt ma pole siiamaani kedagi näinud, kellel kauem oleksid kestnud.
Aga hea asi on see, et minekut on julmalt. Paljude teiste "viiekümnestega" ei anna võrrelda

-
Teema algataja - Postitusi: 448
- Liitunud: 14 Okt 2003, 17:00
- Tsikkel: Suzuki 650
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
nii-nii, midagist hakkab siis selguma..
pilte võid jah kas siis siia kuhugi või siis meilile saata.
samas sõites täna linna peal, nägin jälle seda suurt ja jämedat u. 120 kg habemikku sellise ATM selgas ja tuleb tõdeda et liikus sellise massi kohta suht hästi
...
ühesõnaga, tuleb saata kuhugi motopoodi ja ehk siis annavad ka proovisõitu teha.
pilte võid jah kas siis siia kuhugi või siis meilile saata.
samas sõites täna linna peal, nägin jälle seda suurt ja jämedat u. 120 kg habemikku sellise ATM selgas ja tuleb tõdeda et liikus sellise massi kohta suht hästi

ühesõnaga, tuleb saata kuhugi motopoodi ja ehk siis annavad ka proovisõitu teha.
Suzuki 650 K7
-
Teema algataja - Postitusi: 448
- Liitunud: 14 Okt 2003, 17:00
- Tsikkel: Suzuki 650
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
keegi siin rääkis julmast minekust...
täna käisin ise huvipärast sellist proovimas seal Tondi keskuse juures.
peab mainima et minu 97 kilo kannatas ära aga minek on sellisel küll väga nigel. ei mingit kiirendust ja ka käigud on kuidagi rasked... küll ei lähe sisse ja siis ei tule jälle välja. samas meeldis see et oli pehme. need mini chopperid mis seal Madara tn. müüakse neil oli ikka võimu ja minekut rohkem, seda oli kohe alguses tunda.
noh ei tea, ei oska sellisest midagi ise arvata. tundub et piisab pargis kärutada.

peab mainima et minu 97 kilo kannatas ära aga minek on sellisel küll väga nigel. ei mingit kiirendust ja ka käigud on kuidagi rasked... küll ei lähe sisse ja siis ei tule jälle välja. samas meeldis see et oli pehme. need mini chopperid mis seal Madara tn. müüakse neil oli ikka võimu ja minekut rohkem, seda oli kohe alguses tunda.
noh ei tea, ei oska sellisest midagi ise arvata. tundub et piisab pargis kärutada.
Suzuki 650 K7
-
Teema algataja - Postitusi: 448
- Liitunud: 14 Okt 2003, 17:00
- Tsikkel: Suzuki 650
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
okei, ei vaidle vastu
. lihtsalt esmamulje jäi selline kuna eelnevalt sai proovitud seda chopperit (siis sellist mis on musta värvi, kõrge lenksuga ja paak on 7l) ja see sõitis küll paremini ehkki ka temal oli vaid 7km ees. väidetavalt olla neil mõlemil need Monkey mootorid aga seal Tondil vaieldi täna risti vastu, samuti ei teatud mitu käikugi atmil on
.. see pani küll imestama..
tegelikult on mõlemad riistapuud ilusad asjad aga chopperil häirib see et sadul on maast 48cm kõrgusel. atm on aga kole lühike ja kõrge.


tegelikult on mõlemad riistapuud ilusad asjad aga chopperil häirib see et sadul on maast 48cm kõrgusel. atm on aga kole lühike ja kõrge.
Suzuki 650 K7
kuule roby kui ma ei eksi siis olen see vist mina kes sealt statoili juurest minema läks, väga hästi läheb edasi mul kuskil 90km/h (mini hammakaga)
kusjuures oleks veel rohkemgi tagarattal sõitnud aga muidu oleks võibolla sutosse sisse pannud. liigub hästi edasi muidu aga pidamist ja õigeid pidureid pole.
kusjuures oleks veel rohkemgi tagarattal sõitnud aga muidu oleks võibolla sutosse sisse pannud. liigub hästi edasi muidu aga pidamist ja õigeid pidureid pole.
Mul ka üks selline kodus. Sai poisile ostetud, aga eks isegi olen proovinud kimada. Mulje on päris hea. Tänu väikestele ratastele ja väiksele teljevahele on natuke kipakas tunne küll, aga mineku üle küll kurta ei saa. Piiraja võtsin maha, mis sisselaskes oli (d 30 mm seib, millel u. 9 mm auk sees)Ise olen sõitnud natuke ettepoole kaldus olles u. 50 mph e. 80 kmh. Spido viimane kriips on küll 45 mph kohal, aga u. 5 miili jagu läks üle selle ka. Ja raskemad mehed, kes natuke tagapool sadulas istuvad, peaksid ka 3 käiguga noka lendu saama. Tagatule kinnitus on pervo tõesti, tuleb kinni panna pakiraami külge. Suunatuled on ka kindlalt esimesed asjad, mis külje maha pannes hävivad. Võiks asendada mootorratastel kasutatavate nn. pehme varrega suunatuledega. Jõudu on küll piisavalt, metsas ei ole veel pidanud ühegi mäe ette seisma jääma. Liiva sees ei ole juhitavus hea tänu väikestele ratastele. Käikudega tuleb ka ettevaatlik olla, et neljandaga sõites kogemata üle vabakäigu uuesti esimest sisse ei pane, muidu võib kasti laiali lõhkuda. Tal kõik käigud lähevad alla ja ringiratast. Kokkuvõttes julgeks soovitada küll alla 100 kg meestele lühemate vahemaade läbimiseks.
SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
jajah mina olin see musta pläriseva rolleriga..roono kirjutas:kuule roby kui ma ei eksi siis olen see vist mina kes sealt statoili juurest minema läks, väga hästi läheb edasi mul kuskil 90km/h (mini hammakaga)
kusjuures oleks veel rohkemgi tagarattal sõitnud aga muidu oleks võibolla sutosse sisse pannud. liigub hästi edasi muidu aga pidamist ja õigeid pidureid pole.
Roby kirjutas:jajah mina olin see musta pläriseva rolleriga..roono kirjutas:kuule roby kui ma ei eksi siis olen see vist mina kes sealt statoili juurest minema läks, väga hästi läheb edasi mul kuskil 90km/h (mini hammakaga)
kusjuures oleks veel rohkemgi tagarattal sõitnud aga muidu oleks võibolla sutosse sisse pannud. liigub hästi edasi muidu aga pidamist ja õigeid pidureid pole.
teemast välja küll, aga peaks mainima et sul on üks väheseid rollereid millel see plärin ka ära tasub, ehk siis all go masin, mitte angu enamus, et pläriseb "mõnusalt" aga tõmmet ikka pole, kuigi jah vahepeal raske tööd teha kui pläristad ligidal.
ei oska kiirust täpselt öelda aga ma olen umbes 100-110 sisse saanud (ise u.65kg) aga see oli ka ahja mäest täiega alla punnides. järgmine kord mõõdan autoga ära.
ega kas rohkem neid atm tartus ei liigu või
tahaks kiirust aretada.
paar nädalat tagasi sai ühele 80ccm hondale ära tehtud.
et nagu kes julgeb see tulgu.
ega kas rohkem neid atm tartus ei liigu või
tahaks kiirust aretada.
paar nädalat tagasi sai ühele 80ccm hondale ära tehtud.
et nagu kes julgeb see tulgu.
-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Mul ka üks selline suvilas õepojale lammutada. Piiraja võtsin kohe esimese asjana maha. Kusjuures saladuskatte all võin öelda, et need piirajad on neile vaid selleks pandud, et asi legaalne oleks. Olen ka ise oma 100 kg-ga mõned korrad sõitnud ja peab ütlema, et minekut on küll ja veel - esimeselt teisele vahetades peab ikka gaasi maha laskma, muidu võtab noka lendu. Ja väga hea on tagarattal sõitu harjutada selle aparaadiga! Tüüpvead on juba siin ära märgitud: tagatuli kipub jah ära tulema küljest ja käiguvahetamise juures peab alguses käike lugema, et mitte neljandalt esimesele laksata.
Kuna nende aparaatide maaletooja on mul hea sõber, siis olen uurinud ka vastupidamise kohta. Kusjuures oma hinna kohta peavad üllatavalt hästi! Paaril müüdud 250-st on vead küljes olnud ja need on ka ilusti välja vahetatud. Ja siis selliseid kulumaterjale nagu suunatuled, rehvid, veljed jne. läheb ka aga selle põhjuseid tasub otsida siit foorumist läbi käinud videost, kus nende ATMidega rulapargis hüppeid tehakse...
Laupäeval proovisin Männikul seda 110 cm3 ATMi pitbike'i ja see on ikka ülilahe relv! Vedas liiva sees ja põllul nii mis mühises ja teise-kolmanda käiguga sai ilusti slaidi lasta kruusal ning tagarattal sõita. Selle raha eest ikka väga lahe mänguasi!
Kuna nende aparaatide maaletooja on mul hea sõber, siis olen uurinud ka vastupidamise kohta. Kusjuures oma hinna kohta peavad üllatavalt hästi! Paaril müüdud 250-st on vead küljes olnud ja need on ka ilusti välja vahetatud. Ja siis selliseid kulumaterjale nagu suunatuled, rehvid, veljed jne. läheb ka aga selle põhjuseid tasub otsida siit foorumist läbi käinud videost, kus nende ATMidega rulapargis hüppeid tehakse...
Laupäeval proovisin Männikul seda 110 cm3 ATMi pitbike'i ja see on ikka ülilahe relv! Vedas liiva sees ja põllul nii mis mühises ja teise-kolmanda käiguga sai ilusti slaidi lasta kruusal ning tagarattal sõita. Selle raha eest ikka väga lahe mänguasi!
Kas sa ei oskaks öelda kuskohast ta selle väikse hammaka sai ,kuskohast sellist yltse saada võib?saqants kirjutas:sakus on 1 atm väikese hamamsrattaga mis allatuult läks 112 gps järgi.
Kas keegi ei oskaks öelda ,et kuskohast saaks atm50-le korraliku rehvi (kõvem segu)?
LaulasmaaMotoClub
atm50(2),Keeway ARN,aprilia amico 1993,aprilia sr50,
pocetbike(2),125 cc Qingqi Sport -06(2)
atm50(2),Keeway ARN,aprilia amico 1993,aprilia sr50,
pocetbike(2),125 cc Qingqi Sport -06(2)
Kloostrimetsa motopood.nummert kirjutas:Kas sa ei oskaks öelda kuskohast ta selle väikse hammaka sai ,kuskohast sellist yltse saada võib?saqants kirjutas:sakus on 1 atm väikese hamamsrattaga mis allatuult läks 112 gps järgi.
Kas keegi ei oskaks öelda ,et kuskohast saaks atm50-le korraliku rehvi (kõvem segu)?