KTM 390 Nukkvõlli ja nookureid vaja


Teema algataja
Rattal
Postitusi: 119
Liitunud: 26 Mai 2010, 00:34
Tsikkel: GSF 1200, EC 250, V4R APRC
Asukoht: Viljandi

Re: KTM 390 Nukkvõlli ja nookureid vaja

Lugemata postitus Postitas Rattal »

slev kirjutas: 06 Nov 2025, 13:28
Rattal kirjutas: 06 Nov 2025, 01:07
Hei! Saabus aeg KTM Duke 390 2017a. tütre rattal klapivahed kontrollida ja silindrisse vaadata, kuna jahutusvedelik kaob kuhugi jäljetult. Kasutatuna ostetud ja 29000 km läbisõitu. Klapikaane alt vaatas vastu üpris kulunud väljalaske nukkvõll ja nookurid, sisselasked nagu uued, vbl vahetatud varem. Vedelik kadus ilmselt plokikaane tihendi kaudu silindrisse, tihendi väljanägemise järgi.
Kas ja kust oleks võimalik leida kasutatud nukkvõlli ja nookureid? Uued pulgad üsna kallid vana ratta kohta. On mõni motolammutus siin v sealpool lahte? Mõni soodsam müüja peale esinduse?
Kui kellegil on kokkupuudet selle mootori ja iseärasustega, võiks infot jagada!
Tänud! :bsmile:
E-bay on ainus võimalus odavamalt saada. Kasutatud nukkvõlli ostmine tundub siiski sama, kui kasutatud aluspükste ostmine. Plokikaane tihendid lõpetavad nendel mootoritel koostöö väga sageli. Uus plokikaane tihend osta Aliexpressist. KTM 390 jupid on niigi odavad, nii et ära virise! :wink:

KTM 390 mootorist on väga palju versioone väikeste muudatustega. Mõni jupp võib sobida paljudele tsiklitele, aga teine mitte - isegi kui pole kirjelduses. Näiteks Bajaj Dominar, Husqvarna Svartpilen jm.

Kui nukkvõll on 29000 km peal väga kulunud, siis on ilmselt õlivahetusega hiljaks jäädud või on mootorist polte ja mutreid läbi käinud. Mõni hakkab siis alles rehve vahetama. Puhasta peene traadiga düüse, mis nukkvõlli peale õli kallavad. Üks võimalus on nukkvõlli taastamine, kuid see maksab ilmselt kolm korda rohkem kui uus nukkvõll.
Ega ma siin virisegi, ostan uued pulgad jh, kui kuskil rikkega mootorit kellegil nurgas vedelemas pole. Indias neid remonditakse iga kuuri all ja päris levinud seal, juppe ka sealt saadavad E-bays odavalt. Plaanis oli kolb ja tihendid vahetada, see nukk tuli üllatusena lisaks ja see peaks jh kestma sellise läbisõiduga veel küll, seepärast uurisingi. Õlidüüsid kontrollisin seepeale kohe ja hetkel puhtad, aga teadmata ajalooga ratas. India tüüp tegi kohe peale kolvivahetust testi, klapikaan maas, õli sisse ja starteriga ringi akult, kohe näha, kas õli igaltpoolt pritsib kust vaja! :wink:
Tänud vastamast!

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”