Amordi vedrude vahetamine
-
- Postitusi: 932
- Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
- Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
- Asukoht: Kohatu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 32 korda
- Kontakt:
Re: Amordi vedrude vahetamine
Ducati Scrambler '15 - tehase amordid ees ja taga.
Sel esiamort reguleerimatu ja sees mingi minujaoks uus nähe - cartridge on ainult ühes torus (teises on ainult vedru)
Peale ostu naine kurtis, et ebatasastel pinnatud teedel on gaasi raske ühtlaselt peal hoida - iga ebatasasus teel põrutab esiotsa tugevalt.
Võtsin siis ratta pooleks päevaks enda kätte ja tegin ühe pikema ringi. Tõepoolest polnud nii vastikult jäika ja põrutavate esiamordi varem tundnud.
Margifoorumites on see esimese otsa ratastel tüüpprobleemiks enamustel, Minu kaaluga (+40kg raskem kui naine) oli ka tagamort veidi jäik, samas naine tagaosa kohta pole kurtnud.
Esimene mõte oligi panna lineaarsete asemele ette progresseeruvad vedrud (https://webshop-hyperpro.com/product/fo ... -scrambler), teha omale sag-i seadistamine selgeks (soovitatakse ka prillidest alla lasta torud 2-4mm) ja siis proovida uuesti. Kui ikka pole hea, siis vahetada tagaamort ka järgmisel hooajal ära.
Sel esiamort reguleerimatu ja sees mingi minujaoks uus nähe - cartridge on ainult ühes torus (teises on ainult vedru)
Peale ostu naine kurtis, et ebatasastel pinnatud teedel on gaasi raske ühtlaselt peal hoida - iga ebatasasus teel põrutab esiotsa tugevalt.
Võtsin siis ratta pooleks päevaks enda kätte ja tegin ühe pikema ringi. Tõepoolest polnud nii vastikult jäika ja põrutavate esiamordi varem tundnud.
Margifoorumites on see esimese otsa ratastel tüüpprobleemiks enamustel, Minu kaaluga (+40kg raskem kui naine) oli ka tagamort veidi jäik, samas naine tagaosa kohta pole kurtnud.
Esimene mõte oligi panna lineaarsete asemele ette progresseeruvad vedrud (https://webshop-hyperpro.com/product/fo ... -scrambler), teha omale sag-i seadistamine selgeks (soovitatakse ka prillidest alla lasta torud 2-4mm) ja siis proovida uuesti. Kui ikka pole hea, siis vahetada tagaamort ka järgmisel hooajal ära.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.