püti vahetus, ecu tuuning.

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
ap_yesjah
Postitusi: 53
Liitunud: 03 Juun 2024, 16:07
Tsikkel: Honda CB600FA
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 17 korda

püti vahetus, ecu tuuning.

Lugemata postitus Postitas ap_yesjah »

Kas peale slipon tagapüti vahetust tuleks teha ecu tuuning?
Õhu filter stadard, katalüsaator alles. Ratas 2010 aasta Honda cb600fa Hornet (sissepritsega).
Uus pütt Dominator gp.
Kes teeks ecu tuuningut vajadusel?
Kasutaja avatar

renx
Postitusi: 216
Liitunud: 25 Mai 2012, 19:48
Tsikkel: Ühe pütane porgand
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 26 korda

Re: püti vahetus, ecu tuuning.

Lugemata postitus Postitas renx »

Ei ole vaja. Kuigi kõik mootorrattad tulevad tehasest üsna lahja seguga aga sõidavad nii siiski üsna muretult ja väga pikalt.

Kütet oleks juurde vaja siis, kui annaksid rohkem õhku peale. Pritsung suudab seda ise majandada teatud maani.
Mootorrataste originaal shortband O2 andur on üsna rumal. Annab ajule teada õhu/kütuse suhtes leegitorus.

Kuna sul on stock õhuvõtt ja katalüsaator alles siis ei näe mõtet raha raisata selle alla kui sulle endale tundub masin normaalselt sõitvalt.
XT600->XT660Z Tenere->KTM 690->Beta 250RR->Husaberg TE250->DR650->XT660R->KTM 690
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”