püti vahetus, ecu tuuning.
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 53
- Liitunud: 03 Juun 2024, 16:07
- Tsikkel: Honda CB600FA
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 17 korda
püti vahetus, ecu tuuning.
Kas peale slipon tagapüti vahetust tuleks teha ecu tuuning?
Õhu filter stadard, katalüsaator alles. Ratas 2010 aasta Honda cb600fa Hornet (sissepritsega).
Uus pütt Dominator gp.
Kes teeks ecu tuuningut vajadusel?
Õhu filter stadard, katalüsaator alles. Ratas 2010 aasta Honda cb600fa Hornet (sissepritsega).
Uus pütt Dominator gp.
Kes teeks ecu tuuningut vajadusel?
-
- Postitusi: 216
- Liitunud: 25 Mai 2012, 19:48
- Tsikkel: Ühe pütane porgand
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: püti vahetus, ecu tuuning.
Ei ole vaja. Kuigi kõik mootorrattad tulevad tehasest üsna lahja seguga aga sõidavad nii siiski üsna muretult ja väga pikalt.
Kütet oleks juurde vaja siis, kui annaksid rohkem õhku peale. Pritsung suudab seda ise majandada teatud maani.
Mootorrataste originaal shortband O2 andur on üsna rumal. Annab ajule teada õhu/kütuse suhtes leegitorus.
Kuna sul on stock õhuvõtt ja katalüsaator alles siis ei näe mõtet raha raisata selle alla kui sulle endale tundub masin normaalselt sõitvalt.
Kütet oleks juurde vaja siis, kui annaksid rohkem õhku peale. Pritsung suudab seda ise majandada teatud maani.
Mootorrataste originaal shortband O2 andur on üsna rumal. Annab ajule teada õhu/kütuse suhtes leegitorus.
Kuna sul on stock õhuvõtt ja katalüsaator alles siis ei näe mõtet raha raisata selle alla kui sulle endale tundub masin normaalselt sõitvalt.
XT600->XT660Z Tenere->KTM 690->Beta 250RR->Husaberg TE250->DR650->XT660R->KTM 690
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.