M: BMW F 800 S 2007.a. 74 000km
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
- Kuulutus peab vastama reeglitele
- Kuulutuse "upitamine" pole lubatud, kuulutust saad "tõsta" vastavalt reeglitele 21 päeva pärast
- Postitusele piltide lisamiseks vaata siia
- Päevade arv viimasest postitusest, peale mida postitus kustutatakse, on 90 päeva.
-
Teema algataja - Postitusi: 775
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
M: BMW F 800 S 2007.a. 74 000km
Mark ja mudel: BMW F800S
Kubatuur: 798cm3
Võimsus: 63 (kW)
Aasta: 2007
Värvus: Hall
Läbisõidunäidik: 74 000km (võib ajas muutuda)
Varustus, lisad, muu info:
- ABS pidurid
- Päevasõidu tulede automaatne sisselülitus
- Rizoma kõrgem juhtraud mugavamaks isteasendiks.
- Puig kõrgem tuuleklaas
- Kahene pritsmekindel USB pesa
- Voltmeeter
- SP Connect telefoni hoidja
- Mootorrattale mõeldud Garmin navigatsiooni seade mille puutetundlik ekraan töötab ka sõidukinnastega
- Led suunatuled
- Crazy Iron mootori kaitserauad
- Tagumise poritiiva pikendus. Kohver ja selg jäävad märja ilmaga puhtaks
- Ümber ehitatud iste pikemateks sõitudeks
- BMW originaal käepidemete soojendus.
- BMW originaal tagumine kohver
- BMW külgmised küljekohvrid reguleeritava mahuga (vt fotod)
- BMW originaal 12v pistik
Koos rattaga saab kaasa:
- Tagumine rattapukk
- Esimene ratta punkk
- Küljekohvrid
- Tagumine kohver
- Paagikott
- Garmin Zümo navigatsiooni seade
- Мadalam tuuleklaas
- Iseehitatud pukk mootori kaitseraudade alla esihargi maha võtmiseks
- Praktiliselt uus oringaal generaator. Мaha võetud rattalt läbisõiduga 5000km
- Istetehtud plastikust tuulesuunajad mootori kaitseraudadele külma ilmaga sõitmiseks (käisin nendega oktoobris Köln-is motonäitusel).
Kiire sportlik matkaratas millega ka väga mugav linnas sõita ja igapäeva rattana kasutada. Sõidukil kokku kaks omanikku: 2007 kuni 2015 üks omanik Saksamaal, alates 2015 kuni tänaseni üks omanik Eestis. Ratas on minu enda poolt toodud Saksamaalt 2015 aastal läbisõiduga 29 600 km. Tänane läbisõit 74 000 km (võib muutuda, sõiduk kasutuses). Olemas Saksamaa hoolduste ajaloo dokumendid (sh esimese omaniku nimi, perekonnanimi, telefon ja e-posti aadress) ja Eestis tehtud hoolduste hooldusraamat.
Veorihmaga ratast on väga kerge ja odav ülalpidada ja mugav kasutada. Ei vaja pidevat puhastamist, õlitamist ja pingutamist nagu ketti ning tagumine velg ja selle ümbrus on alati puhas. Rihma vahetus tehase nõuete järgi kord 40 000km või 5.a. jooksul. Rihma (Continental Contitech CT1158) hind amazon-is veidi üle 100 eur st ligi 30% odavam kui keti ja hammasrataste komplekt mis üle 15 000 – 20 000 km ei kesta. Rihma vahetus väga lihtne ja kiire (saab alla poole tunni hakkama ning ei pea isegi ratast maha võtma).
Kütusepaak on istme all ning paagi kork on istme külje peal mis on väga mugav kuna tankimiseks ei pea paagikotti maha võtma. Lisaks tänu sellele on raskuskese madalamal ning ratas on väga kergesti juhitav.
Kõik kohvrid on avatavad süüteluku võtmega (st üks võti kõige jaoks). Kohvrid võib lukustada, võib ka lukustamata jätta ja siis ei pea kohvri avamiseks võtit kasutama (st ei pea mootorit seiskama).
26.06.2025 vahetatud õli ja veorihm 71600km peal
Vt selle ratta videot siin:
Väga mugav matkaratas millega olen ära käinud Alpides, Nordkapis ja keskvenemaal ning mitu korda Saksamaal. Olen sellega ära teinud esimese ja teise astme Iron Butti (1000 miili 24 tunniga ja 2000km 24 tunniga).
Ratas ei vaja sellel aastal mingisuguseid investeeringuid. Ainult tankimine. Järgmisel aastal vaja vahetada esiratas ja soovitavalt tagumine.
Rohkem fotosid aut24.ee müügikuulutuses: https://www.auto24.ee/4218867
Hind: 2350 eur
Asukoht: Tallinn, Harjumaa, Raplamaa. Ülejäänud Eesti kokkuleppel
Telefon: 5275423
E-mail: dmitri.jermohhin@gmail.com
Foto: https://ltdfoto.ru/image/s7XZzj
Foto: https://ltdfoto.ru/image/s7X72p
Foto: https://ltdfoto.ru/image/s7XoJi
Foto: https://ltdfoto.ru/image/s7Xtko
Kubatuur: 798cm3
Võimsus: 63 (kW)
Aasta: 2007
Värvus: Hall
Läbisõidunäidik: 74 000km (võib ajas muutuda)
Varustus, lisad, muu info:
- ABS pidurid
- Päevasõidu tulede automaatne sisselülitus
- Rizoma kõrgem juhtraud mugavamaks isteasendiks.
- Puig kõrgem tuuleklaas
- Kahene pritsmekindel USB pesa
- Voltmeeter
- SP Connect telefoni hoidja
- Mootorrattale mõeldud Garmin navigatsiooni seade mille puutetundlik ekraan töötab ka sõidukinnastega
- Led suunatuled
- Crazy Iron mootori kaitserauad
- Tagumise poritiiva pikendus. Kohver ja selg jäävad märja ilmaga puhtaks
- Ümber ehitatud iste pikemateks sõitudeks
- BMW originaal käepidemete soojendus.
- BMW originaal tagumine kohver
- BMW külgmised küljekohvrid reguleeritava mahuga (vt fotod)
- BMW originaal 12v pistik
Koos rattaga saab kaasa:
- Tagumine rattapukk
- Esimene ratta punkk
- Küljekohvrid
- Tagumine kohver
- Paagikott
- Garmin Zümo navigatsiooni seade
- Мadalam tuuleklaas
- Iseehitatud pukk mootori kaitseraudade alla esihargi maha võtmiseks
- Praktiliselt uus oringaal generaator. Мaha võetud rattalt läbisõiduga 5000km
- Istetehtud plastikust tuulesuunajad mootori kaitseraudadele külma ilmaga sõitmiseks (käisin nendega oktoobris Köln-is motonäitusel).
Kiire sportlik matkaratas millega ka väga mugav linnas sõita ja igapäeva rattana kasutada. Sõidukil kokku kaks omanikku: 2007 kuni 2015 üks omanik Saksamaal, alates 2015 kuni tänaseni üks omanik Eestis. Ratas on minu enda poolt toodud Saksamaalt 2015 aastal läbisõiduga 29 600 km. Tänane läbisõit 74 000 km (võib muutuda, sõiduk kasutuses). Olemas Saksamaa hoolduste ajaloo dokumendid (sh esimese omaniku nimi, perekonnanimi, telefon ja e-posti aadress) ja Eestis tehtud hoolduste hooldusraamat.
Veorihmaga ratast on väga kerge ja odav ülalpidada ja mugav kasutada. Ei vaja pidevat puhastamist, õlitamist ja pingutamist nagu ketti ning tagumine velg ja selle ümbrus on alati puhas. Rihma vahetus tehase nõuete järgi kord 40 000km või 5.a. jooksul. Rihma (Continental Contitech CT1158) hind amazon-is veidi üle 100 eur st ligi 30% odavam kui keti ja hammasrataste komplekt mis üle 15 000 – 20 000 km ei kesta. Rihma vahetus väga lihtne ja kiire (saab alla poole tunni hakkama ning ei pea isegi ratast maha võtma).
Kütusepaak on istme all ning paagi kork on istme külje peal mis on väga mugav kuna tankimiseks ei pea paagikotti maha võtma. Lisaks tänu sellele on raskuskese madalamal ning ratas on väga kergesti juhitav.
Kõik kohvrid on avatavad süüteluku võtmega (st üks võti kõige jaoks). Kohvrid võib lukustada, võib ka lukustamata jätta ja siis ei pea kohvri avamiseks võtit kasutama (st ei pea mootorit seiskama).
26.06.2025 vahetatud õli ja veorihm 71600km peal
Vt selle ratta videot siin:
Väga mugav matkaratas millega olen ära käinud Alpides, Nordkapis ja keskvenemaal ning mitu korda Saksamaal. Olen sellega ära teinud esimese ja teise astme Iron Butti (1000 miili 24 tunniga ja 2000km 24 tunniga).
Ratas ei vaja sellel aastal mingisuguseid investeeringuid. Ainult tankimine. Järgmisel aastal vaja vahetada esiratas ja soovitavalt tagumine.
Rohkem fotosid aut24.ee müügikuulutuses: https://www.auto24.ee/4218867
Hind: 2350 eur
Asukoht: Tallinn, Harjumaa, Raplamaa. Ülejäänud Eesti kokkuleppel
Telefon: 5275423
E-mail: dmitri.jermohhin@gmail.com
Foto: https://ltdfoto.ru/image/s7XZzj
Foto: https://ltdfoto.ru/image/s7X72p
Foto: https://ltdfoto.ru/image/s7XoJi
Foto: https://ltdfoto.ru/image/s7Xtko
Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.