Rumalad või segased küsimused jms


Tiiger800
Postitusi: 51
Liitunud: 14 Mär 2018, 16:41
Tsikkel: VFR1200xd, Beta300,
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Tiiger800 »

Süsteemi tihedust kontrollitakse lämmastikuga survestades, kui rõhk langeb saab seebiveega nähtavatelt kohtadelt mullitamist kontrollida. Värvainet pole mõtet survestamisel lisada, kuna kui pump ei tööta, siis ei jõua see värv ka lekke kohta. Väiksemaid lekkeid kuhu seebivesi ei ulatu survestamisega kahjuks ei leia. Selliseid lekkeid leiab ainult värvainega mis normaalses kohas lisatakse igal täitmisel. Tihtipeale tulebki esimest täitmist võtta kui lekke tuvastamist.

Mis õlisse puutub siis kindlasti ei tohi lisada täitmisel ettenähtud kogust, ega isegi kolmandikku ettenähtust. Lisatakse umbes 10g, sest liiga palju õli on palju hullem kui vähe õli.
Esiteks pole võimalik sealt süsteemist üle paarikümne grammi õli kuidagi kätte saada( norm on tavaliselt u150g) , kuna õli on jaotatud mööda süsteemi laiali.
Ja teiseks, kui pumpa satub liiga palju õli ja teatavasti ei saa vedelikke kokku suruda, siis lendab see paremal juhul ülerõhu klapist välja, halvemal juhul lendab pumbas midagi laiali.

Ehk konti võiks täita ikkagi kutsetunnistusega töömees.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Ajaviiteks...”