Kodarvelje tihendamine "tubeless" rehvi jaoks?

Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2038
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 105 korda
Tänatud: 97 korda
Kontakt:

Re: Kodarvelje tihendamine "tubeless" rehvi jaoks?

Lugemata postitus Postitas bitter »

Krl kirjutas: 18 Juun 2025, 09:13
Kasutan veel korra seda vana teemat ära.

Olen nüüd paar korda seda rehvi garaazis vahetanud ja paras nss ikka küll. Hoian edasi kõik vajalikud tööriistad/materjalid kaasas, aga teel olles ikka esimene variant mida proovida, on naela augu puhul seda rohelist löga rehv täis valada ja loota, et saab koju ära. Teine ilmselt puksiir.
Miks just need variandid? Miks mitte nöör? Mul sõitis (autost räägin nüüd) 7a plögapurk pagassi põhja all kaasa, ei kasutanud kordagi. Ühe korra sain rehvi kruvi, paikasin selle huvi pärast liiminööriga, oleks võinud ka töökotta sõita. Eelmine nädal automatkal sain asustusest kaugel puhta augu rehvi, läks minutiga tühjaks. 99% ajast kulus pagassi tühjaks tõstmisele ja ratta alt võtmisele. Soome sääskede paksus pilves polnud huvi auto all ukerdada. Nööri paigaldamine 1 minut, kompressor puhus 5 min. Tsiklirehvi peaks täis saama 1-2 väikese co2 ballooniga.

Koos "tatinööridega" müüdi mulle ka mingi lõhnata määre
https://safetyseal.com/product/lube/ Seda peaks vist augu ülekratsimisel kasutama aga mul pole kunagi meeles olnud ja kõhklen ka, et kui vigastus sellega kokku määrida, äkki siis nööri liim ei saavuta nii head kontakti rehviga?

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”