Õnnetused 2025
Re: Õnnetused 2025
Käisin ise seal kohapeal toona, päev-paar hiljem.
Autojuhile võis päike olla segavaks takistuseks. Autojuhi poolt oli nähtavus kehvem ja kaugemale nägemiseks pidi sõitma ninapidi bussirajale, siis näeb bussipeatuse tagant välja. Nähtavus siis nii umbes 100 m alla, siis edasi juba keeruline. Tee läheb allapoole ka, kurviga kergelt vasakule, autojuhi poolt vaadates. Autojuht oli sõitnud peaaegu risti üle tee, ei olnud lõiganud ega midagi. Autojuht nägi mugavasti esimese ülekäigurajani ja sealt veel natukene edasi. Tsiklimehe poolt oli nähtavus kordades parem. Mõõtsin jalgrattakompuutriga, et 150m kanti oli ikkagi kurvi ja bussipeatust näha kenasti. Autot oleks pidanud ta silmama sama hästi, selgelt näha, polnud millegi taga ning bussipeatus ka tsiklimeest ei seganuks. Tsiklimees pidi nägema topeltkauguselt võrdlemisi hästi (mu pilt sai toona tehtud kõnniteelt, aga ju tsiklimees ikka sõidutee keskel liikus ja seetõttu ka eesoleva kurvi kaugemasse otsa nägi).
Kui kiiresti pidi tulema, et selle vahemaa peale pidama ei saanud ja autojuht teda ei näinud, jääb igaühe juurde mõelda. Olen ise samas kohas teinud vasakpööret haagisega ning ei tundu olema kõige ohtlikum koht manöövri sooritamiseks, v.a. tipptunnil.
Autojuhile võis päike olla segavaks takistuseks. Autojuhi poolt oli nähtavus kehvem ja kaugemale nägemiseks pidi sõitma ninapidi bussirajale, siis näeb bussipeatuse tagant välja. Nähtavus siis nii umbes 100 m alla, siis edasi juba keeruline. Tee läheb allapoole ka, kurviga kergelt vasakule, autojuhi poolt vaadates. Autojuht oli sõitnud peaaegu risti üle tee, ei olnud lõiganud ega midagi. Autojuht nägi mugavasti esimese ülekäigurajani ja sealt veel natukene edasi. Tsiklimehe poolt oli nähtavus kordades parem. Mõõtsin jalgrattakompuutriga, et 150m kanti oli ikkagi kurvi ja bussipeatust näha kenasti. Autot oleks pidanud ta silmama sama hästi, selgelt näha, polnud millegi taga ning bussipeatus ka tsiklimeest ei seganuks. Tsiklimees pidi nägema topeltkauguselt võrdlemisi hästi (mu pilt sai toona tehtud kõnniteelt, aga ju tsiklimees ikka sõidutee keskel liikus ja seetõttu ka eesoleva kurvi kaugemasse otsa nägi).
Kui kiiresti pidi tulema, et selle vahemaa peale pidama ei saanud ja autojuht teda ei näinud, jääb igaühe juurde mõelda. Olen ise samas kohas teinud vasakpööret haagisega ning ei tundu olema kõige ohtlikum koht manöövri sooritamiseks, v.a. tipptunnil.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.