Õnnetused 2025
-
- Postitusi: 49
- Liitunud: 03 Juun 2024, 16:07
- Tsikkel: Honda CB600FA
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: Õnnetused 2025
Sõitsin paar minutit sealt samast üles (Merivälja muuli kõrvalt), tankima. Jõudsin paagi rattal täis panna ja sõitsin samast mäest alla. Siis oli mats ära käinud. Nägin seda vaatepilti kohapeal, seal oli veel rattureid seisma jäänud.
Päris kindel ma ei ole, aga ratturile paistab sealt päikeseloojang näkku küll õhtuti. Nägin viga saanud inimest(kes jäi ellu) ja päris kole vaatepilt.
Eks seal oli 2 osapoolt, kes mõlemad tegid vea.
Esiteks oli seal bussipeatus autojuhi vaatevälja blokeerimas ning autojuht ei veendunud bussipeatuse taha vaatama Tegemist siis kõrge matkabussiga.
Teiseks oli ratturi kiirus tõenäoliselt kiirem lubatust ( automaatkäigukastiga African Twin-iga oli tegu) ning ei olnud valmis pidurdama. Kahtlen, et kokkupuutel oli hoog üle 100km/h, kuid piisav, et ratas autole viga teeks ning rattur salongi sisse lendaks. Madalamast autost ehk oleks veel üle katuse lennanud.
Igaljuhul ratturid peavad nii sõitma, et ükskõik mis juhul peavad olema suutelised ükskõik mis ristmikull suutma avariid vältida. Kui teine eksib siis nii, kuid viga saame me alati. Igapäev näen liikluses autojuhte kellel telefonid käes, kes suunata teevad pöördeid, reastuvad peegleid vaatamata, sõidavad ratturitel meetrise pikivahega (ka vihmas) ning vaatavad kõrvalteelt tulles ratturitest läbi. Õnneks enamik on korralikud.
Päris kindel ma ei ole, aga ratturile paistab sealt päikeseloojang näkku küll õhtuti. Nägin viga saanud inimest(kes jäi ellu) ja päris kole vaatepilt.
Eks seal oli 2 osapoolt, kes mõlemad tegid vea.
Esiteks oli seal bussipeatus autojuhi vaatevälja blokeerimas ning autojuht ei veendunud bussipeatuse taha vaatama Tegemist siis kõrge matkabussiga.
Teiseks oli ratturi kiirus tõenäoliselt kiirem lubatust ( automaatkäigukastiga African Twin-iga oli tegu) ning ei olnud valmis pidurdama. Kahtlen, et kokkupuutel oli hoog üle 100km/h, kuid piisav, et ratas autole viga teeks ning rattur salongi sisse lendaks. Madalamast autost ehk oleks veel üle katuse lennanud.
Igaljuhul ratturid peavad nii sõitma, et ükskõik mis juhul peavad olema suutelised ükskõik mis ristmikull suutma avariid vältida. Kui teine eksib siis nii, kuid viga saame me alati. Igapäev näen liikluses autojuhte kellel telefonid käes, kes suunata teevad pöördeid, reastuvad peegleid vaatamata, sõidavad ratturitel meetrise pikivahega (ka vihmas) ning vaatavad kõrvalteelt tulles ratturitest läbi. Õnneks enamik on korralikud.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.