Järjekordne teema parkimistrahvide kohta (aga mis siis, tore on ikka)


jyrx
Postitusi: 43
Liitunud: 10 Mai 2021, 23:53
Tsikkel: Beta RR350Racing, HondaCBR1000
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 29 korda

Re: Järjekordne teema parkimistrahvide kohta (aga mis siis, tore on ikka)

Lugemata postitus Postitas jyrx »

Kui mina sain juhiload, see juhtus 20. sajandil, oli lubatud kõnniteel parkida jättes jalakäijatele vabaks vähemalt 1,5 meetri laiuse kõnnitee osa. See keelati järsku aastal 2001? Riigiteatajas näen hetkel kõige vanemat liikuseeskirja versiooni aastast 2003, kus see on juba keelatud. 1. juulist kehtima hakkav liiklusseaduse redaktsioon keelab nüüd siis ka peatamise kõnniteel, kui seda ei luba liikuskorraldusvahend.

MustVälk, täiesti nõus sinuga. Mu meelest ka on see muudatus järjekordne näide ülereageerimisest/-reguleerimisest. Juhtus tõesti üks õnnetu õnnetus, kus vanaproua hukkus kõnniteel kaubiku rataste all (Postimehe artikkel sellest), aga üksikute juhtumite põhjal on rumal nii kardinaalseid muudatusi reeglitesse teha.

Näituseks Tallinnas Narva maanteel Viru ringist kuni Metodisti kirikuni (ca 1,3 km lõik, mis on peatumis- ja parkimiskeelu märkidega palistatud) ei saa peale 1. juulit kullerid pakki inimestele toimetada, kolida ei saa, niiet kolimisauto on trepikoja ukse kõrval, takso ei saa oodata reisijat tänava ääres jne. Ei taha kullerite või taksojuhtide nahas olla. Milleks nii räigelt endale jalga tulistada?!?

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Ajaviiteks...”