Järjekordne teema parkimistrahvide kohta (aga mis siis, tore on ikka)
Re: Järjekordne teema parkimistrahvide kohta (aga mis siis, tore on ikka)
100% nõus, motomees pole mingi erand, kellele kehtivad teised reeglid või VIP staatus. Kui ernadid on loodud, kas siis riigi või maaomaniku või kelle iganes poolt, siis tore. Või kui kaasliiklejad pakuvad sulle seda võimalust näiteks ummikust läbitrügimise või maanteel möödasõidu näol, siis võta vastu ja täna. Aga kui erandeid pole või ei pakuta, siis nii on.Piipz kirjutas: ↑05 Juun 2025, 13:29Jällegi ei vaidle ma vastu. Aga harjumuse jõud on suur. Kui sa teed midagi 10 aastat ja siis ühtäkki enam ei saa, siis teeb ju kurvaks. Loomulikult ei ole motomees mingi üliinimene kellel peaks mingid ägedad eelised olema.Jesper kirjutas: ↑05 Juun 2025, 12:51Mulle tundub kogu selle probleemi tuum laiemalt rohkem selles, et rahvusvahelise instituudi poolt kinnitatud kontoriinimeste nokkimisjärjekorras on teatavasti kõige kõvem boss see, kes uksele kõige lähemale pargib. Kahtlustan, et sügav ja siiras mure autokoha hõivamise pärast kaoks kohe snäpp, kui need need spetsiaalsed tsiklikohad oleks näiteks parkla kõige tagumisse nurka joonitud![]()
Loomulikult see 100% täislaksuga trahvimise alustamine on rohkem kui kurvaks tegev. Üheltpoolt on selleks nagu õigus, aga teisalt võiks tõesti alustada hoiatustrahviga ning anda märku, et see mida aastaid on tolereeritud, on nüüd muutumas ja ole kena mootorrattur ning muuda oma harjumusi ning pargi edaspidi selleks ettenähtud kohtades. Reg.nr saab ju süsteemi salvestada ning teistkordsel vales kohas parkimisel saab ka trahvi ära vormistada ning siis ei tohiks enam keegi kurb, solvunud või ka vihane olla.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.