Järjekordne teema parkimistrahvide kohta (aga mis siis, tore on ikka)
Re: Järjekordne teema parkimistrahvide kohta (aga mis siis, tore on ikka)
Mootorrattavastased paneks siia vastuargumendina aga suurema mürareostuse (loomulikult on ka erandeid) ja see, et kiivri peastvõtt või sinna panek võtab rohkem aega jne. on nüüd vastukaaluks sellele, et sa liiklusest kiiremini läbi nõelusid nii lubatult, kui tihti ka mittelubatult. Ehk siis vahest võidad, vahest kaotad ja lootus, et mootorrattaga ainult win-win on, pole 100% garanteeritud või kogu ühiskonna arvates n.ö. õiglane.ap_yesjah kirjutas: ↑05 Juun 2025, 13:39No väiksed hüved oleks õiglane. Esiteks ei raiska nii palju ruumi liikluses ja parklas, väiksem keskkonna jälg masina tootmisel.
Tegelikult see paar sammu autojuhil kõndida võtab oluliselt vähem aega kui kiivri peast võtmine ja ratta külge kinnitamine ning ratta turvalisuse seisukohast ei ole kõige parem autode vahele seda parkida.
Aga rääkides Sikupillist, siis paraku on see 1 väheseid 24/7 poode. Seepärast see näide ka tuli.
Ise ei arva, sõltumata sellest millega parasjagu liigun, et mul nüüd mingeid eelisõigusi peaks teistega võrreldes olema. Kui on või pakutakse, siis tore ja võtan vastu, aga samas ma ei eelda seda.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.