Kiiruskaamerad AD 2025
Re: Kiiruskaamerad AD 2025
Suuniseid antakse igal töökohal, aga ma ei usu eluilmas, et nende taga olev motivatsioon on finantsiline. Riigiaparaat lihtsalt ei ole kollektiivselt võimeline nii mõtlema
Näiteks kiirusekaamerate soetamine võiks summaarselt ju riigile kasumlik projekt olla, aga kuna see on struktureeritud nii, et kulu tuleb Politseiameti eelarvest (ja selle võrra tuleb midagi muud vähem teha) ning tulu läheb kõik ühisesse riigirahakotti, siis olen enam kui kindel, et seal on iga kord mingid pingelised läbirääkimised taga, eelarve koostamisel taodeldakse selleks lisaraha jms vaevaline protsess. See ei käi nagu väikeses või keskmise suurusega erafirmas, et kui boss näeb et ohoo, kui me ostaks ühe tööpingi juurde, siis see teeniks end 8 kuuga tasa ja edasi oleks kasum, letsgo.
Pigem näeb asi välja nii, et kogu suguseltsil on ühine rahakott ning kui sina näed tööl vaeva, pingutad ja endale palgatõusu välja kaupled, siis sinu laisk onupoeg liisib endale selle eest sajatollise teleka ning sina isiklikult seda lisaraha kunagi ei näe. Selle asemel pead iga aasta põhjendama, miks sul üldse niigi palju raha vaja on, sest onupoeg tegelikult tahaks ATV-d ka osta
See skeem, et omavalitsused saavad kaameraid osta ja trahviraha endale, on küll Saatanast - hetkel vist läbivad kõik mingisuguse taotlusprotsessi, aga võib kindel olla, et kui neile munitsipaallohhidele natukenegi vabadust anda, siis mingid kiirteeäärsed kolkad, kus keegi kunagi ei käi ja mis absoluutselt kedagi ei huvita, taovad teeserva nii tihedalt kaameraid täis, et sääsk ka ei mahu vahelt läbi. USA-s ammu ära kolistatud ämber.
Aga hoiatustrahv töötab vähemalt minu peal küll paremini kui noomimine - kui mõni aasta tagasi polnud parajasti istumise all oleval sõidukil 75% tõenäosusega ülevaatust, siis tänu asjaolule, et vaikimisi summa on stiilis 30€ pealt 100 kanti roninud, on täna see number max 25%
Riigi tulu on eelduslikult 200% trahvitõusu peale 10% suurem, 0.75*30 vs 0.25*100, aga üks paandunud huligaan on vähem. Muidugi TÜV punkt teenib rohkem, aga noh see on erand, enamike eeskirjade järgimine ei maksa raha.

Pigem näeb asi välja nii, et kogu suguseltsil on ühine rahakott ning kui sina näed tööl vaeva, pingutad ja endale palgatõusu välja kaupled, siis sinu laisk onupoeg liisib endale selle eest sajatollise teleka ning sina isiklikult seda lisaraha kunagi ei näe. Selle asemel pead iga aasta põhjendama, miks sul üldse niigi palju raha vaja on, sest onupoeg tegelikult tahaks ATV-d ka osta

See skeem, et omavalitsused saavad kaameraid osta ja trahviraha endale, on küll Saatanast - hetkel vist läbivad kõik mingisuguse taotlusprotsessi, aga võib kindel olla, et kui neile munitsipaallohhidele natukenegi vabadust anda, siis mingid kiirteeäärsed kolkad, kus keegi kunagi ei käi ja mis absoluutselt kedagi ei huvita, taovad teeserva nii tihedalt kaameraid täis, et sääsk ka ei mahu vahelt läbi. USA-s ammu ära kolistatud ämber.
Aga hoiatustrahv töötab vähemalt minu peal küll paremini kui noomimine - kui mõni aasta tagasi polnud parajasti istumise all oleval sõidukil 75% tõenäosusega ülevaatust, siis tänu asjaolule, et vaikimisi summa on stiilis 30€ pealt 100 kanti roninud, on täna see number max 25%

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.