Kiiruskaamerad AD 2025
-
- Postitusi: 49
- Liitunud: 03 Juun 2024, 16:07
- Tsikkel: Honda CB600FA
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: Kiiruskaamerad AD 2025
Vahel ei ole vaja kukkuda suure kiiruse pärast. Piisab sellest, et esimene ja tagumine ratas pöörlevad eri kiirusega - kiirendad märja kanalisatsiooni luugi peal näiteks. Või kallutad ringteel liiga palju liiga väikese hooga ning siis sõidab auto ette , pidurdad ning kukub ratas külili gravitatsiooni tõttu.
Need crashid enamasti aga ei lõppe surmaga.
Mida autokoolid võiks muidugi teha on õpetada "trail brake", sest 110 alast maha keerates ei pruugi märgatagi kui need mahasõidu kurvid lähevad tihtipeale väga järsuks. Järsemaks kui arvasid või ootamatult on sodi maas. Siis tuleks kuidagi ikkagi see hoog maha saada, mitte teravatesse teepiiretesse sõita. Paraku teepiirded pole ratturite kaitseks mõeldud ning teevad asja veel hullemaks.
Need crashid enamasti aga ei lõppe surmaga.
Mida autokoolid võiks muidugi teha on õpetada "trail brake", sest 110 alast maha keerates ei pruugi märgatagi kui need mahasõidu kurvid lähevad tihtipeale väga järsuks. Järsemaks kui arvasid või ootamatult on sodi maas. Siis tuleks kuidagi ikkagi see hoog maha saada, mitte teravatesse teepiiretesse sõita. Paraku teepiirded pole ratturite kaitseks mõeldud ning teevad asja veel hullemaks.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.