Kiiruskaamerad AD 2025

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7412
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1991 korda
Tänatud: 585 korda

Re: Kiiruskaamerad AD 2025

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Macintosh kirjutas: 28 Mai 2025, 17:41
See taktika ei tähenda kihutamist või reeglite põhimõttelist eiramist, vaid:
• mõõdukat kiiruseelist (nt kui piirang on 90 km/h, siis liikuda ~95-100 km/h),
• mitte jäämist autode "surve alla",
• omaenda nähtavuse ja valikuvabaduse tagamist.
Igati loogiline jutt ja ka selgitused kuid see kõik toimib kindlasti väga paljudes riikides pea kogu euroopas, aga raudselt ei toimi see meil.
Kiirus +5+10 on meil siiski "nõrkadele". Meil oleks vaja 90 alas ees-eemal liikumiseks kiirust vähemalt 105-110 ja ka siis saab mingi "suurte velgedega hall auto" sul perses istuda, sest ta peab sulle koha kätte näitama. Tal pole seda vaja, aga ta PEAB, sest ta on ostnud omale nii vinge auto ja sellega ei saa teisena sõita.

Meie probleem pole tsiklid või üksikud kallite autodega kihutajad(neid on igalpool maailmas) vaid meil on probleem üleüldine. Paarutavad liiga paljud suvalitse autodega-busside-tsiklite-rolleritega jne sõitjad. Täiesti tavaline, et hommikul tööle sõites(+5 lubatule püsikaga) sõidab minust mööda kaubikuid, pirukaid, suvalisi odavamaotsa sõiduautosid ja mõni üksik fäänsi masin ka. Ehk meil on pea kõigil mingi "peategelase" sündroom, kus kõik peavad olema esimesena pildil.

Kui keegi mäletab kuidas sõideti kunagi ammu poolas ja leedus ning bulgaarias ja rumeenias ning paljudes endisetes sots maades, siis meil oli liiklus nendega võrreldes kuidagi tasakaalukas. Tänaseks on,aga kõik vastupidi, seal on liikluses rahu ja üldine reeglite järgi liikumine, kuid meil käib "le mans 24" isegi igal külavaheteel. Enamustes neist riikidest saadi palju tehtud just tänu mitmekordsele elektroonilisele jälgimisele. Kaameraid igale poole ja püsikiiruselalasid kõigile teedele ja asulatesse,millest maanteed läbi lähevad. Kuid ka saksamaal ja prantsusmaal ning hispaanias ja hollandis on neid alasid mingil põhjusel tehtud.
Kuniks me päriselt oma peaga mõtlema ja oma tegevusi mõtestama ei hakka, ei muutu midagi. Keskmine eesti liikleja on lihtsalt rumal ja haridust-haritust lisamata ta ei muutu.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”