Aku laadimine
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2669
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 192 korda
- Tänatud: 406 korda
Re: Aku laadimine
Käivitusaku puhul on mahutavus (kui ei ole just diisepassat) teisejärguline, olulisem on piisav käivitusvool. Kui su tööriista aku suudab starteri jaoks piisavalt A-d genereerida, siis käivitamine ilmselt probleem pole. Täislaadimise kiirus käivitusaku puhul jälle selline 3-da järgu probleem minu meelest.creativ kirjutas: ↑29 Apr 2025, 20:20Torgiks veel teemat kuna siin on inimesed kes asjast midagi teavad! Eelnevat läbi lugedes sai selgust tänapäevaste liitiumakude erinevuste ja sobivuste kohta. Siit ka võhiklik küsimus: Et kas liitium-ioonaku ei sobi startakuks seetõttu et on liiga ohtlik kuna võib süttida? (Kes see loll ikka oma tsiklit maha tahab põletada, eksole!?) Samas laeb see kiiremini kui LiFePo, kui jutust õieti aru sain. Kas keegi on kasutanud tsiklil liitiumioonakut startakuna? Et kui võtta nt. tööriistaku 12v piisava mahtuvusega millel on sisse ehitatud kõik vajaminevad kontrollerid, kas selle laadimine sõidu ajal ja kasutamine on üldse turvaline või pigem tulega mängimine?
Mina ei tea, millistele akudele on laadimispinge kaitse sisse ehitatud (ja kas üldse on), aga kui mõnele on, siis ta ilmselt ei ole ohtlik (eeldusel, et su motika elektrisüsteem sellega hakkama saab). Tööriista akusid on lubatud tubastes tingimustes laadida - majad maksavad sadu kordi rohkem kui motikad. Mootorrattasõit ongi ohtlik - üks "kuum aku" sadula all panebki võib olla rohkem elama

Mis probleemi sa üldse lahendada proovid - motika akud reeglina ei ole teab-mis hinnalised?
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.