M: Ducati Monster 695
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
- Kuulutus peab vastama reeglitele
- Kuulutuse "upitamine" pole lubatud, kuulutust saad "tõsta" vastavalt reeglitele 21 päeva pärast
- Postitusele piltide lisamiseks vaata siia
- Päevade arv viimasest postitusest, peale mida postitus kustutatakse, on 90 päeva.
-
Teema algataja - Postitusi: 12
- Liitunud: 20 Juun 2021, 14:04
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
M: Ducati Monster 695
Mark ja mudel: Ducati Monster 695
Kubatuur 695cc
Võimsus: 52 kW
Aasta: 2006
Värvus: punane
Läbisõidunäidik: 50 000
Varustus, lisad, muu info:
Tegu on minu esimese rattaga, mis mind on muretult teeninud neli hooaega. Sobib hästi ka lühemat kasvu sõitjale. Mina olen 171cm pikk ja mul ulatuvad jalad kenasti maha, saab ilusti sadulas olles ratast "tagurdada".
Ostsin ta bikepointist. Hooldatud on teda korrapäraselt, õlidele-filtritele lisaks on paartuhat kilomeetrit tagasi vahetatud ka kett ja tagumine hammasratas ning küünlad ja nende juhtmed. Üle-eelmisel hooajal panin talle külge ka uue Yuasa aku. Ostuhetkel küljes olnud odavad ebay summutid on asendatud viisakate MIVV-i mudelipõhistega - hääl on mõnus ja kõik on lubatud õigusaktidega kooskõlas. Kui tahad, et oleks valjem, saab db killerid välja võtta, aga kuni nad on sees, on asi ka 100% tänavalegaalne - viimati isegi sattusin ülevaatuspunktis müra mõõtmise otsa.
Kukutud ka on? Tõneäoliselt ikka, kuid ma mõistagi tervet ratta eluiga ei tea. Minu ajal on ta seisvana korra pikali kukkunud muru peale ning korra on märkide järgi mingid asjapulgad ta tänaval pikali pannud ja siis püsti tõstnud - sellele viitab asjaolu, et minu pandud tutikatest lenksu otsa kukkumispunnidest üks on pisut kriibitud ning nende kriimudega komplektis on tekkinud ka pisike mõlgikene summutile. Allpool oleval pildil on seda kohta näha.
Kaasa saab ka tagumise ratta porilaua-ketikaitse ning alles on ka originaal numbrimärgialus, mis on mõnevõrra suurem, kui minu praegune lahendus. Aga see praegune on lihtsalt polditav originaal kinnituskohtadesse, raami lõigatud ei ole nii et saab kolme minuti ja kruvikeerajaga saba originaalseisu tagasi viia. Siis on originaalkomplektsusest puudu esimesed suunatuled ja originaalsummutid.
Samuti saab kaasa tutika originaal tuuleklaasi (front fairing) ning kaasreisija istme katte (seat cowl). Need siis paar aastat tagasi ebayst ostetud ducatio originaal jubinad, mis ordagi pole ratta küljes käinud. Ja ratta küljes pole nad käinud selle pärast, et nad on musta värvi. Esiti mõtlesin nad punaseks värvida, siis mõtlesin, et äkki värviks hoopis punased detailid mustaks (tsikli värv on okei, aga eks tal kasutusjälgi ikka on, kui lähedalt vaadata)... Lõpuks jäi nii, et nad on mul lihtsalt kapi otsas karbi sees seisnud paar aastat.
Üks pilt rattast ka: https://photos.app.goo.gl/syYuzTZaAugeLm2M7
Kui on lisaküsimusi, siis kontaktnumber on allpool!
Hind: 2500
Asukoht: Ratas talvitub praegu ühes Tallinna moodsas piirkonnas asuva disainiagentuuri kontoris.
Telefon: 50 935 99
Kubatuur 695cc
Võimsus: 52 kW
Aasta: 2006
Värvus: punane
Läbisõidunäidik: 50 000
Varustus, lisad, muu info:
Tegu on minu esimese rattaga, mis mind on muretult teeninud neli hooaega. Sobib hästi ka lühemat kasvu sõitjale. Mina olen 171cm pikk ja mul ulatuvad jalad kenasti maha, saab ilusti sadulas olles ratast "tagurdada".
Ostsin ta bikepointist. Hooldatud on teda korrapäraselt, õlidele-filtritele lisaks on paartuhat kilomeetrit tagasi vahetatud ka kett ja tagumine hammasratas ning küünlad ja nende juhtmed. Üle-eelmisel hooajal panin talle külge ka uue Yuasa aku. Ostuhetkel küljes olnud odavad ebay summutid on asendatud viisakate MIVV-i mudelipõhistega - hääl on mõnus ja kõik on lubatud õigusaktidega kooskõlas. Kui tahad, et oleks valjem, saab db killerid välja võtta, aga kuni nad on sees, on asi ka 100% tänavalegaalne - viimati isegi sattusin ülevaatuspunktis müra mõõtmise otsa.
Kukutud ka on? Tõneäoliselt ikka, kuid ma mõistagi tervet ratta eluiga ei tea. Minu ajal on ta seisvana korra pikali kukkunud muru peale ning korra on märkide järgi mingid asjapulgad ta tänaval pikali pannud ja siis püsti tõstnud - sellele viitab asjaolu, et minu pandud tutikatest lenksu otsa kukkumispunnidest üks on pisut kriibitud ning nende kriimudega komplektis on tekkinud ka pisike mõlgikene summutile. Allpool oleval pildil on seda kohta näha.
Kaasa saab ka tagumise ratta porilaua-ketikaitse ning alles on ka originaal numbrimärgialus, mis on mõnevõrra suurem, kui minu praegune lahendus. Aga see praegune on lihtsalt polditav originaal kinnituskohtadesse, raami lõigatud ei ole nii et saab kolme minuti ja kruvikeerajaga saba originaalseisu tagasi viia. Siis on originaalkomplektsusest puudu esimesed suunatuled ja originaalsummutid.
Samuti saab kaasa tutika originaal tuuleklaasi (front fairing) ning kaasreisija istme katte (seat cowl). Need siis paar aastat tagasi ebayst ostetud ducatio originaal jubinad, mis ordagi pole ratta küljes käinud. Ja ratta küljes pole nad käinud selle pärast, et nad on musta värvi. Esiti mõtlesin nad punaseks värvida, siis mõtlesin, et äkki värviks hoopis punased detailid mustaks (tsikli värv on okei, aga eks tal kasutusjälgi ikka on, kui lähedalt vaadata)... Lõpuks jäi nii, et nad on mul lihtsalt kapi otsas karbi sees seisnud paar aastat.
Üks pilt rattast ka: https://photos.app.goo.gl/syYuzTZaAugeLm2M7
Kui on lisaküsimusi, siis kontaktnumber on allpool!
Hind: 2500
Asukoht: Ratas talvitub praegu ühes Tallinna moodsas piirkonnas asuva disainiagentuuri kontoris.
Telefon: 50 935 99
-
Teema algataja - Postitusi: 12
- Liitunud: 20 Juun 2021, 14:04
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
Re: M: Ducati Monster 695
Ostjale head uudised - kuulutust üles pannes ma veel kiitsin, et pillil on uus ja hea aku, aga tuleb välja, et ruttasin pisut asjade käigust ette. Läksin ratast mõned päevad hiljem käivitama ja siis selgus, et aku on hoopis tükkis surnud
Igatahes on nüüd rattal mõned päevad vana aku peal ning tootja lubab, et järgmised kolm kuni viis aastat käivitub tsikkel muretult!

Igatahes on nüüd rattal mõned päevad vana aku peal ning tootja lubab, et järgmised kolm kuni viis aastat käivitub tsikkel muretult!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.