Kodarvelje tihendamine "tubeless" rehvi jaoks?
-
Teema algataja - Postitusi: 1742
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 186 korda
Re: Kodarvelje tihendamine "tubeless" rehvi jaoks?
Tänan põhjaliku vastuse eest.StreetMoto kirjutas: ↑24 Mär 2025, 16:06No ma siis kirjutan selle boonuse kuigi minu esimene küsimus oleks olnud sama, et asja point seisneb milles? Aga juba oli sellele vastatud ja tõepoolest teatud tingimustes see loogika täitsa abiks. Kuigi mina siiski eelistaks lohvi, millele laseks Slime või analoogse toote sisse ning igasugune kruvi- ja naelaauk enam muret ei valmista.
Kuidas suhtume? Kõigepealt - olles kunagi ammu teinud 4 (vist äkki Africa Twini ja Yamaha XT660) velge kliendi soovil, siis rohkem enam ei ole nõus tegema. Et seda korralikult teha ning julgeda pakkuda ka teenusele kvaliteedi ja garantii, siis kulus ühe velje tubelessitamiseks 2,5 tundi. Konkreetne tootja nõudis ükshaaval kodarapeade lihvimist, velje puhastamist, lihvimist, kaks kihti erinevat teipi jne... See selleks. Üks asi on see, et konkreetne velg ei pruugi olla üldse tubelessiks ette nähtud, sest puuduvad randid, mis madala rõhu korral rehvi veljel hoiavad. Tulemuseks võib olla ja on ka olnud õnnetusi maanteel, kus rehv ootamatult ja järsku tühjeneb ning vajub "boonusena" ka velje keskele kokku servast välja. Tulemuseks tubli lohisemine mööda asfalti.
Teenindusse tuues suhtume neutraalselt (veidi ikka kirtsutame nina ka), aga klient peaks KINDLASTI teavitama, et tegu on tubelessiks moondatud veljega, sest vastasel juhul keerame esimese asjana ventiilimutri küljest (lohvi ventiil ja tubelesiiks tehtu oma nävad välja identsed) ja kui ventiil keeldub velje sisse minemast, alles siis selgineb, et kuramus - siin polegi lohvi, vaid kodukootud tubeless. Aga siis võib juba hilja olla. Ja tihti on need tubelessi lindi servad ka irvakil ning kõik hoiab õhku kuniks seda pole puutunud. Peale rehvivahetust võib olla olukord muutunud... See lisarisk on kirtsus nina põhjuseks. Oleme arvestanud oma töös nii ajakulu kui hinnastamise loogikas standardsete tehaselahendustega. Igasugune standardist erinev lahendus on seotud lisa-ajakuluga.
Ausaltöeldes, minu hirm lohviga rehvide ees sai alguse palju aastaid tagasi, kui vaatasin Youtubes teie poolt raudtee ääres vändatud õpetlikku lühifilmis sellest, kuidas seda lohvi teel olles vahetada

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.