Rumalad või segased küsimused jms
-
- Postitusi: 44
- Liitunud: 03 Juun 2024, 16:07
- Tsikkel: Honda CB600FA
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Eile tegin möödasõitu Poole rekkast. Selgus, et oli 2 tükki üksteisel tagumikus, seega loobusin. Oodates 2+1 otsustas see tegumine mu möödasõitu takistada ning mulle ette keerata. Siis hakkas tigude möödasõit - 1-2km/h kiiruste vahe. Igaljuhul jäi see möödumine tegemata ning oli jälle 2 rekkat nina ees. Järgmises kohas õnnestus, kuid teema pani mõtlema, et palju masinaid 1 tasku jooksul siis jõuavad oma möödasõidu teha.
Leidsin siis 1 huvitava artikli, mis selgitas paremini kuidas arvestada neid möödasõite.
https://digiriiul.sisekaitse.ee/bitstre ... sAllowed=y
Oluline tabel:
Möödasõitja kiirus | Möödasõidetava sõiduki kiirus | Teepikkus | Aeg:
110 km/h 105 km/h 387 m 12 s
110 km/h 100 km/h 326 m 11 s
110 km/h 95 km/h 223 m 7 s
110 km/h 90 km/h 162 m 5 s
Ehk 2+1 puhul see 400m on suhteliselt oluline märk (5km/h kiiremini sõites lähebki see 400 meetrit ära möödasõidule). Varem olen kõhutunde pealt kiirust lisanud.
Muidugi ei ole see tabel absaluutne, kuid paneb paika piirjooned, mille järgi kalkuleerida, kas loobuda, proovida viisakalt limiiti jääda (riskida teepiirdesse sõiduga) või vajutada üle legaalse kiiruse. Tsikliga jääb natuke rohkem võimalusi.
Leidsin siis 1 huvitava artikli, mis selgitas paremini kuidas arvestada neid möödasõite.
https://digiriiul.sisekaitse.ee/bitstre ... sAllowed=y
Oluline tabel:
Möödasõitja kiirus | Möödasõidetava sõiduki kiirus | Teepikkus | Aeg:
110 km/h 105 km/h 387 m 12 s
110 km/h 100 km/h 326 m 11 s
110 km/h 95 km/h 223 m 7 s
110 km/h 90 km/h 162 m 5 s
Ehk 2+1 puhul see 400m on suhteliselt oluline märk (5km/h kiiremini sõites lähebki see 400 meetrit ära möödasõidule). Varem olen kõhutunde pealt kiirust lisanud.
Muidugi ei ole see tabel absaluutne, kuid paneb paika piirjooned, mille järgi kalkuleerida, kas loobuda, proovida viisakalt limiiti jääda (riskida teepiirdesse sõiduga) või vajutada üle legaalse kiiruse. Tsikliga jääb natuke rohkem võimalusi.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.