A1 rattaga sõitmine B-kat lubadega
-
- Postitusi: 43
- Liitunud: 14 Juul 2008, 10:16
- Tsikkel: R1250GSA, Te250i, AJP PR7
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 22 korda
Re: A1 rattaga sõitmine B-kat lubadega
Lihtsustatud korras A1 saamisek on tegelikult eelis, kulu on oluliselt väiksem ja selle tunnistuse saab kiirelt kätte. Kes on viimasel 10-l aastal lube teinud, see teab, et tihti ei piisa autokooli 10-st 45min tunnist ning viimastel aasatel on peavalu olnud eksamiga. Mõni teeb seda viis korda ja ei õnnestu. See ei tähenda, et ta rattasõitu ei valdaks.
Teine teema, kui palju erineb A1 tavalisest mootorrattast? Selles osas ootab meid ees suhteliselt suur muutus, elektrirattad tulevad vaikselt peale. Kui seni oli a1 125cm nn minsk ja täna selle moodsad alternatiivid (mis täismehele pigem väiksed), siis näiteks uus Stark Varg EX (80hp) läheb ka A1 kategooria alla ning see on kiirem enamikest tänaval liiklevatest mootorrratastest. Bmw ce04 on samuti 11kw, kuid linnavahel taas suhteliselt nobe.
Teine teema, kui palju erineb A1 tavalisest mootorrattast? Selles osas ootab meid ees suhteliselt suur muutus, elektrirattad tulevad vaikselt peale. Kui seni oli a1 125cm nn minsk ja täna selle moodsad alternatiivid (mis täismehele pigem väiksed), siis näiteks uus Stark Varg EX (80hp) läheb ka A1 kategooria alla ning see on kiirem enamikest tänaval liiklevatest mootorrratastest. Bmw ce04 on samuti 11kw, kuid linnavahel taas suhteliselt nobe.
Minsk 125 - Honda CB125 - Yamaha XJ6 - BMW RT75 - BMW R1100SS - Suzuki Intruder 1800 - Yamaha FJR1300 - 2x BMW K1600GT, Honda CRF250L, hetkel R1250GSA/AJP PR7/Husq TE250i
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.