Rumalad või segased küsimused jms
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Mul on 2016 DCT
Käiguvahetus on S-reziimis, vahetab kiiremini.
Minu jaoks kõige suurem eelis on mugavus. Kaasreisija jaoks on eeliseks sujuv käiguvahetus ( ei toksi kiivreid kokku). DCT-l on seisupidur. Kui pargid ninaga allamäge, siis lenksul on vasakul kässariheebel. Manuaali puhul jätad käigu sisse.
Alguses vajas harjumist piiratud alal tagasipöörde tegemine. Gaas ja tagapidur. Mul pole statistikat, kas tagumised klotsid kuluvad seetõttu kiiremini.
CRF1000 on kruisimiseks igav ratas. Üsna nüri oii sellega mööda sirget asfalti Albaaniasse sõita. Aga Balkani mägiteedel on väga hea masin.
Mul oli kahe CRF1000 vahel üks hooaeg Honda GL1800. See on väga mugav kruiser. Aga.... mul on juba peaaegu sama mugav Skoda Superb, millega saab ka talvel sõita.
Nüüd on jälle CRF1000 DCT. Minu jaoks hea lahendus universaalse rattana.
Kasutatud ratta puhul parem vaata kas ja kuidas on hooldatud.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.