A1 rattaga sõitmine B-kat lubadega
Re: A1 rattaga sõitmine B-kat lubadega
Mis selle 125se juures ohutuse seisukohast niiväga teistmoodi on, et latt alla lasta? Ümberpõige käib kuidagi iseenesest? Esiratta alt ära pidurdamine on raskem? Sõidan-sellele-otsa-mida-vahin-efekti ei teki?
See on umbes sama arukas jutt nagu autode puhul see lõputu kuivikute joig, et "enne võimsuse tõstmist peab panema suuremad pidurid" - reaalselt pole pidurdamisel mingit vahet, mis kaliibriga katel sul aiste vahel podiseb. Kui enne pidurdas, pidurdab ka nüüd ja vastupidi. A1 mõte on puhtalt psühholoogiline, et teismelised jolbertid end mingi emme ostetud hüper-1000-ZZ-RR raketi seljas maailma kuningatena tundma ei hakkaks, veoauto stangesse märjaks plekiks sõita saab täpselt sama edukalt iga kategooria mootorrattaga.
Absurd ma ütlen, kui inimene tahab mootorrattaga sõita, siis see autokool ja eksam on absoluutne mõistuspärane miinimum, et juba enne tsikli selga istumist õppimisvõimelisel ja oma võimeid reaalselt hinnata oskaval isikul oleks esmase ohutuse tagamiseks teadmiste ja oskuste pagas, millele tasa ja targu iseseisvalt kogemust ja vilumust peale laduma hakata. Kui inimene tegelikult ei taha mootorrattaga sõita, stiilis "mul mõned sõbrad on pärast tai reisil rendirollerite proovimist mõelnud et", ehk siis pole valmis sinna seda piskutki sisse panema, mida riik täna B->A saamiseks nõuab, siis on kõigile osapooltele parem, kui ta jätkab oma kaherattalist mootorliiklemist elektritõuksi seljas.
See on umbes sama arukas jutt nagu autode puhul see lõputu kuivikute joig, et "enne võimsuse tõstmist peab panema suuremad pidurid" - reaalselt pole pidurdamisel mingit vahet, mis kaliibriga katel sul aiste vahel podiseb. Kui enne pidurdas, pidurdab ka nüüd ja vastupidi. A1 mõte on puhtalt psühholoogiline, et teismelised jolbertid end mingi emme ostetud hüper-1000-ZZ-RR raketi seljas maailma kuningatena tundma ei hakkaks, veoauto stangesse märjaks plekiks sõita saab täpselt sama edukalt iga kategooria mootorrattaga.
Absurd ma ütlen, kui inimene tahab mootorrattaga sõita, siis see autokool ja eksam on absoluutne mõistuspärane miinimum, et juba enne tsikli selga istumist õppimisvõimelisel ja oma võimeid reaalselt hinnata oskaval isikul oleks esmase ohutuse tagamiseks teadmiste ja oskuste pagas, millele tasa ja targu iseseisvalt kogemust ja vilumust peale laduma hakata. Kui inimene tegelikult ei taha mootorrattaga sõita, stiilis "mul mõned sõbrad on pärast tai reisil rendirollerite proovimist mõelnud et", ehk siis pole valmis sinna seda piskutki sisse panema, mida riik täna B->A saamiseks nõuab, siis on kõigile osapooltele parem, kui ta jätkab oma kaherattalist mootorliiklemist elektritõuksi seljas.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.