AJP PR7 2023

Kasutaja avatar

Teema algataja
vpu
Postitusi: 50
Liitunud: 14 Juul 2008, 10:16
Tsikkel: R1250GSA, AJP PR7, Varg EX
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 22 korda

Re: AJP PR7 2023

Lugemata postitus Postitas vpu »

Vahepeal sai ratas kleebitud, rauad värvitud ja ette korralik valgus. Ratas sai ka aasta alguses lõpuks arvele (eelmisel aastal polnud aegasid ning mul ei olnud ka kiiret). Registritöötaja vaatas ratast ja küsis, kas ma plaanin sellega Dakarile minna (siis parasjagu toimus see). Muhe nali, mis oli ühtlasi ka kompliment ratta kasutuse osas.

Vahepeal kaalusin kaitseraudadest loobumist, kuid nende maha monteerimisel avastasin, et need on täisalumiiniumist ning väga kerged. Kogkuaal kergem kui näiteks tagumisel pakiraamil koos kinnitustega.

Tugijalg läks keevitusse, kuna pragu oli sees ning seejärel koos raudadega pulbervärvi. AMR-i julgen soovitada, teenus veidi venis kuid lõpuks sai kenasti tehtud.

Valikuprotsess ja tulemus:
IMG_6640.jpeg
Esimene valik oli kõige vasakpoolne plekk, kuid siis selgus, et seda värvi ei ole ning pidin alternatiivi valima, mis lõpuks tundus veelgi parem.
IMG_6639.jpeg
IMG_6660.jpeg
Kleepimine ise eeldas kõigi plastide eemaldamist ning korralikku ettevalmistust. Väiksemgi täke all paistab läikivalt pinnalt inetu välja. Kleepimisele kulus päris mitu õhtut, kindlasti järgmine kord läheks oluliselt kiiremini. Esimese sammuna tuleb kleebis õigesse kohta teipidega fikseerida ja alles siis kuskilt servast kleebise paber eemalda ja fikseerida. Oluline on kohe alguses asi õigesti jooksma saada ning kõige keerulisemad on mitmes suunas kumerad pinnad. Kuumafööniga tuleb sooja andes kleebist venitada, kuid seejuures on oluline mitte liiga palju sooja anda (muidu venib välja).

Tulemus sai lõpuks selline (põhjakaitse veel puudu, mille kinnituse tegin ringi):
IMG_6812.jpeg
IMG_6813.jpeg

Järgmise projektina võtsin ette esituled, hõõgpirnidega need eriti palju ei näidanud. AJP-le pakuvad palju tegijad eraldi valgusteid, et olemasolev tuledemoodul eemaldada, kuna ma eriti pimdas sõita ei plaani, siis piirdusin lihtsalt pirnide asendamisega (park ning kaks H7 pirni). Automaailm arvas, et parim võiks olla Osrami allolev pirnidekomplekt:
IMG_6802.jpeg
Tulemus on sai esmahinnangul väga hea, valgusjõud parem (see hinnang garaazis testides, sõita pole veel saanud), valgus on hele (mitte hõõguv kollane) ning ehk peab LED ka paremini vastu, teepeal seda vahetada ei sooviks.

IMG_6815.jpeg
Kevad tuleb tohutu kiirusega peale, veel tahaks tegeleda uue kütusepaagi korgiga, jalaraudade allapoole viimise ja kätesoojendustega.
Minsk 125 - Honda CB125 - Yamaha XJ6 - BMW RT75 - BMW R1100SS - Suzuki Intruder 1800 - Yamaha FJR1300 - 2x BMW K1600GT, Honda CRF250L, Husq Te250i, hetkel R1250GSA/AJP PR7/Varg EX

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”