XECU ECU remap tööriist Desert X'ile

Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 892
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 41 korda
Kontakt:

Re: XECU ECU remap tööriist Desert X'ile

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

Kõige "puhtam" lahendus on muidugi võtta jalad selga ja ratas õiges ehituse seades dünos seadistada.
Saab kõik maksimumini kontrollitud ja sätitud.
OEM lahenduses on head seda, et see on samuti iseõppiv - talle saab lihtsalt tolerantsid teise koha peale kirjutada. tulemuseks siis closed loop alas väga palju normaalsem toimetamine. open loop ala (praegu eur 5 masinatel) siis alates 5500 rpm umbes. Lihtsalt mõnede tootjate rataste ja mudelite puhul on palju võita, mõnede puhul suht köömes see, mis paremaks läheb või juurde tuleb. Põhiliselt lärm ja kütusekulu on see, mida selliste tuunimistega saavutatakse.
Rapid bike EVO mahutamisega on vahel muresid. aga saab hakkama. toimivusmured on pigem ikka kasutajapõhised. Aga tugi on neil normaalne. Kui liiga kirveks ei lähe üritus, siis ega see pole mingi eluaegne kohustus pole - võtad, proovid ja saad targemaks.

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”