XECU ECU remap tööriist Desert X'ile
-
Snowhite
- Mode
- Postitusi: 892
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 41 korda
- Kontakt:
Re: XECU ECU remap tööriist Desert X'ile
Kõige "puhtam" lahendus on muidugi võtta jalad selga ja ratas õiges ehituse seades dünos seadistada.
Saab kõik maksimumini kontrollitud ja sätitud.
OEM lahenduses on head seda, et see on samuti iseõppiv - talle saab lihtsalt tolerantsid teise koha peale kirjutada. tulemuseks siis closed loop alas väga palju normaalsem toimetamine. open loop ala (praegu eur 5 masinatel) siis alates 5500 rpm umbes. Lihtsalt mõnede tootjate rataste ja mudelite puhul on palju võita, mõnede puhul suht köömes see, mis paremaks läheb või juurde tuleb. Põhiliselt lärm ja kütusekulu on see, mida selliste tuunimistega saavutatakse.
Rapid bike EVO mahutamisega on vahel muresid. aga saab hakkama. toimivusmured on pigem ikka kasutajapõhised. Aga tugi on neil normaalne. Kui liiga kirveks ei lähe üritus, siis ega see pole mingi eluaegne kohustus pole - võtad, proovid ja saad targemaks.
Saab kõik maksimumini kontrollitud ja sätitud.
OEM lahenduses on head seda, et see on samuti iseõppiv - talle saab lihtsalt tolerantsid teise koha peale kirjutada. tulemuseks siis closed loop alas väga palju normaalsem toimetamine. open loop ala (praegu eur 5 masinatel) siis alates 5500 rpm umbes. Lihtsalt mõnede tootjate rataste ja mudelite puhul on palju võita, mõnede puhul suht köömes see, mis paremaks läheb või juurde tuleb. Põhiliselt lärm ja kütusekulu on see, mida selliste tuunimistega saavutatakse.
Rapid bike EVO mahutamisega on vahel muresid. aga saab hakkama. toimivusmured on pigem ikka kasutajapõhised. Aga tugi on neil normaalne. Kui liiga kirveks ei lähe üritus, siis ega see pole mingi eluaegne kohustus pole - võtad, proovid ja saad targemaks.

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.