KTM 85 kolvivahetus
Re: KTM 85 kolvivahetus
Küsimus on intrigeeriv ja eeldab teadmisi, et mis eelneval remondil tehtud on ja kuidas sõidetud.
Rangelt võtta, siis kolvi vahetuseks on vaja silinder maha võtta ja tagasi panna ja seega võiks peale kolvi olla kas valmidus ise teha või osta silindri tihend.
Kui lisaks võtta maha silindrikaas on vaja ka neid kummirõngaid mis sinna käivad sest reeglina need lähevad paiste ja enam tagasi ei topi soonde.
Kuna summuti võetakse silindri otsast ära, siis ka seal on kummirõngad mis väsivad.
Olenevalt tööajast või eelnevast remondist peaks kepsule väga kriitiliselt otsa vaatama, et kas on loksu, värvimuutust või muud kahtlast.
Kepsulaagri purunemine toodab metalli ja see võib muuta silindri kasutuskõlbmatuks hetkega...
Sisselaskeklapi lehti võiks ka kriitiliselt vaadata, et nad irvakil poleks ja kui on kas vahetada või keerata ümber.
Rangelt võtta, siis kolvi vahetuseks on vaja silinder maha võtta ja tagasi panna ja seega võiks peale kolvi olla kas valmidus ise teha või osta silindri tihend.
Kui lisaks võtta maha silindrikaas on vaja ka neid kummirõngaid mis sinna käivad sest reeglina need lähevad paiste ja enam tagasi ei topi soonde.
Kuna summuti võetakse silindri otsast ära, siis ka seal on kummirõngad mis väsivad.
Olenevalt tööajast või eelnevast remondist peaks kepsule väga kriitiliselt otsa vaatama, et kas on loksu, värvimuutust või muud kahtlast.
Kepsulaagri purunemine toodab metalli ja see võib muuta silindri kasutuskõlbmatuks hetkega...
Sisselaskeklapi lehti võiks ka kriitiliselt vaadata, et nad irvakil poleks ja kui on kas vahetada või keerata ümber.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.