KTM 390 Adventure kolvi vahetus
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
KTM 390 Adventure kolvi vahetus
Poolitatud teemast viewtopic.php?f=56&t=113944&p=894656#p894656
See ei vasta nüüd küll täpselt teemale, aga äkki keegi oskab sümptomite põhjal aidata.
Mul on ühesilindriline KTM 390 Adventure. Olen sellega sõitnud 40000 km. Viimase õilvahetuse lõpus oli õli hallikas-sogane, mootoris justkui kulub midagi. Mul on pikad sõidud tulemas, mistõttu võtsin mootri lahti.
- kolvi küljed on kulunud, kas peaks kolvi vahetama või ainult rõngad.
- kas osta sepistatud kolb (forged piston), mis on sama kallis kui uus OEM
- juhul kui kolb vahetada, kas siis juba ka silindri osa (barrel block).
- kas oleks mõtet võtta mootor väntvõllini lahti ja üle vaadata laagrid jms.
Suveni on aega küllalt ja sügiseks saab mootori jälle kokku.
See ei vasta nüüd küll täpselt teemale, aga äkki keegi oskab sümptomite põhjal aidata.
Mul on ühesilindriline KTM 390 Adventure. Olen sellega sõitnud 40000 km. Viimase õilvahetuse lõpus oli õli hallikas-sogane, mootoris justkui kulub midagi. Mul on pikad sõidud tulemas, mistõttu võtsin mootri lahti.
- kolvi küljed on kulunud, kas peaks kolvi vahetama või ainult rõngad.
- kas osta sepistatud kolb (forged piston), mis on sama kallis kui uus OEM
- juhul kui kolb vahetada, kas siis juba ka silindri osa (barrel block).
- kas oleks mõtet võtta mootor väntvõllini lahti ja üle vaadata laagrid jms.
Suveni on aega küllalt ja sügiseks saab mootori jälle kokku.

Viimati muutis Vint, 08 Dets 2024, 17:01, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: :)
Põhjus: :)
-
- Postitusi: 481
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: 890R, TE300 TBI ja FE350
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: 2024 KTM 500 EXC-F (Adventure-R/Rally)
Kas nii raske on ise uus teema teha oma murega? See siin on ikka Kristjani ratta ehitus teema, mitte suva KTMi probleemide lahkamine.
SM570R 04' ->Z750 05'->Z1000 03'->R1 04'->R1 04'->GSX1300R 00'->Z750 04' & CB600f 01'->Z1000 03'->Z1000 03'->Buell XB9R->ZX10R 05'-> KTM SM950 04' & R6 07'->KTM 950SM 07'->KTM 990SD 07' ->Z1000 2011'->TE300i 19 ->EXC300 22''->890 Adventure R 23' & FE350 20' & TE300 24'
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: 2024 KTM 500 EXC-F (Adventure-R/Rally)
See näikse tefloniga kaetud(võib-olla ka mingi muu kosmiline materjal)ja mitte ainult kulunud, vaid tükid väljas.Mina vahetaks ja mõõdaks silku ka üle.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: 2024 KTM 500 EXC-F (Adventure-R/Rally)
Sorry, aga on jah väga raske teha. Ma pean seda uute teemade tegemise menüüd alati otsima pool tundi.

-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7412
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1991 korda
- Tänatud: 585 korda
Re: 2024 KTM 500 EXC-F (Adventure-R/Rally)
3klikki ja palun viewforum.php?f=1
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1964
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Tavastia
- Tänanud: 149 korda
- Tänatud: 184 korda
Re: KTM 390 Adventure kolvi vahetus
Poolitatud! Ja kena et annate raporti kaudu kohe märku, enne kui läheb teema lappama.
( Rohkem postituste ümber tõstmist )
@slev Kui mingi foorumi funktsioon või muu asi on ebaselge, võib vabalt küsida näiteks siit viewtopic.php?f=12&t=102656

@slev Kui mingi foorumi funktsioon või muu asi on ebaselge, võib vabalt küsida näiteks siit viewtopic.php?f=12&t=102656
-
- Postitusi: 339
- Liitunud: 05 Veebr 2023, 13:43
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 574 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: 2024 KTM 500 EXC-F (Adventure-R/Rally)
Leiad õige alateema jaotuse ja seal reeglite all on juba nupp.


Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6763
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 692 korda
- Tänatud: 454 korda
Re: KTM 390 Adventure kolvi vahetus
See peaks olema nicasil kattega piston set(vähemalt 390 DUKE on sama).
Edasine tegevus otsusta juba selle põhjal- uuesti katmine(käis vist kuskil Hollandis vanasti), uus piston set jne.
edu
Edasine tegevus otsusta juba selle põhjal- uuesti katmine(käis vist kuskil Hollandis vanasti), uus piston set jne.
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 1455
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 291 korda
- Tänatud: 233 korda
Re: KTM 390 Adventure kolvi vahetus
Kui on nikasil kattega, siis ainult silinder (vanasti Duke tõesti oli nikasil silkuga). Nikasil’i puhul, kui kahjustusi ei ole, saad pigem vana silindrit kasutada. Tavalise silindri puhul tuleks kindlasti mõõtmine teha, et kulumine tuvastada. Ma mõõdaks igal juhul.
Kolvi osas ma ei oska hinnata. Küljed on kulund jah aga otseselt katkist mulle küll midagi ei paista. Kui juba mootor lahti, siis võibolla oleks loogiline uus kolb koos rõngastega panna.
390ne mootorit olen ainult kõrvalt näinud - ei oska öelda, kas vajab sellise läbisõidu juures uusi laagreid, ketti vmt.
Kui küljekaaned maha võtta, siis saab natuke rohkem aimu, mis sees toimub. Muuhulgas saad siduripaki ja siduri vedrud üle mõõta.
Lase asjatundjal otsa vaadata (enne võta küljekaaned maha). See hea kerge mootor, mida kaenlasse võtta
Kolvi osas ma ei oska hinnata. Küljed on kulund jah aga otseselt katkist mulle küll midagi ei paista. Kui juba mootor lahti, siis võibolla oleks loogiline uus kolb koos rõngastega panna.
390ne mootorit olen ainult kõrvalt näinud - ei oska öelda, kas vajab sellise läbisõidu juures uusi laagreid, ketti vmt.
Kui küljekaaned maha võtta, siis saab natuke rohkem aimu, mis sees toimub. Muuhulgas saad siduripaki ja siduri vedrud üle mõõta.
Lase asjatundjal otsa vaadata (enne võta küljekaaned maha). See hea kerge mootor, mida kaenlasse võtta

-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
-
- Postitusi: 1455
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 291 korda
- Tänatud: 233 korda
Re: KTM 390 Adventure kolvi vahetus
@mx77
Jah, kolb kindlasti nikasil ei ole. Aga silinder võib isegi olla.
Jah, kolb kindlasti nikasil ei ole. Aga silinder võib isegi olla.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.