KTM 390 Adventure kolvi vahetus
KTM 390 Adventure kolvi vahetus
Poolitatud teemast viewtopic.php?f=56&t=113944&p=894656#p894656
See ei vasta nüüd küll täpselt teemale, aga äkki keegi oskab sümptomite põhjal aidata.
Mul on ühesilindriline KTM 390 Adventure. Olen sellega sõitnud 40000 km. Viimase õilvahetuse lõpus oli õli hallikas-sogane, mootoris justkui kulub midagi. Mul on pikad sõidud tulemas, mistõttu võtsin mootri lahti.
- kolvi küljed on kulunud, kas peaks kolvi vahetama või ainult rõngad.
- kas osta sepistatud kolb (forged piston), mis on sama kallis kui uus OEM
- juhul kui kolb vahetada, kas siis juba ka silindri osa (barrel block).
- kas oleks mõtet võtta mootor väntvõllini lahti ja üle vaadata laagrid jms.
Suveni on aega küllalt ja sügiseks saab mootori jälle kokku.
See ei vasta nüüd küll täpselt teemale, aga äkki keegi oskab sümptomite põhjal aidata.
Mul on ühesilindriline KTM 390 Adventure. Olen sellega sõitnud 40000 km. Viimase õilvahetuse lõpus oli õli hallikas-sogane, mootoris justkui kulub midagi. Mul on pikad sõidud tulemas, mistõttu võtsin mootri lahti.
- kolvi küljed on kulunud, kas peaks kolvi vahetama või ainult rõngad.
- kas osta sepistatud kolb (forged piston), mis on sama kallis kui uus OEM
- juhul kui kolb vahetada, kas siis juba ka silindri osa (barrel block).
- kas oleks mõtet võtta mootor väntvõllini lahti ja üle vaadata laagrid jms.
Suveni on aega küllalt ja sügiseks saab mootori jälle kokku.

Viimati muutis Vint, 08 Dets 2024, 17:01, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: :)
Põhjus: :)
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.