2024 KTM 500 EXC-F (Adventure-R/Rally)
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 574
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: Intruder 1800 / 500 EXC
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 34 korda
2024 KTM 500 EXC-F (Adventure-R/Rally)
Tere põristajad
Siia tekib nüüd teekond sellest mis saab siis kui tekib soov endale kerge seiklusratas kokku panna (ja sellest kuidas temaga elu edasi hakkab minema). Kuna mind oleks selline ülevaade aidanud, siis ehk aitab tulevikus kedagi veel.
Mõte:
Alustama peaks vist sellest mis selle ratta tulekule eelnenud on ja milliseid sõite ma kõige rohkem sõidan.
Kõige õigem iseoomustus oleks vist HardADV(või Tet Pluss) meeldib käia uusi radu otsimas, vaadata kas ja kust saab kuhu võimalikult ägedatel radadel jne. Lisaks natuke roadbooki ja Nägemata Eestit tahaks ka uuel aastal külastama hakata.
Kuna ratast ainult kärutada ei plaani ja meeldib sõita pigem pikal ringil (ka 500km päevi) peab ratas kannatama ka kiiret kruusa ja vahest kahjuks ka asfalti.
Viimased 3 aastat olen veetnud Husqvarna 701ga millega on ka väga tore seigelda, aga mida aeg edasi seda enam kripeldas sees mõte kas saaks sama funktsionaalsusega ratta teha ka kergemast toorikust.
Valmis variante selleks tegelikult ju saadaval pole, Kove ja AJP on toredad rattad aga siiski samas klassis mis 690/701/700 oranzi grupi pillid. Lühikese välba pillidega oli mul kogemust täpselt null, aga kui mujal tehakse siis küll saab
.
Järelikult tuleb vaadata puhtatõuline endurokas ja aidata teda hardenduro suunalt adventure suunale lähemale.
Kas see ratas saab tavalisele sõitjale parem kui tootjate “valmis” keskkaalu adv pillid?
Saame näha…
Tooriku valik:
Alustasin üsna avatud meelega, ei välistanud kohe kedagi, aga lõpuks läks ikka selle järgi millele lisavarustust reaalset ka saadaval on ja millest mujal ka palju ehitatud on. Mulle oleks väga meedinud seda ratast Sherco baasilt teha, aga kui ikka asju saada ei ole siis ise frankensteini ma ka leiutama ei hakka. Lisaks sai omajagu youtubest teiste ehitusi vaadatud ja nii see KTM oktoobri alguses mu garaazis maandus. 500 siis sellepärast, et kiiret kruusa ja ülesõite ka kannataks, loodetavasti mootorisse sisse pole asja lähema 300+ tunni jooksul.
Kaal:
Alakonnu rallil kaalupeal käies näitas 701 sõiduseades kaaluks 165kg (paak täis, panipaigas tööriistad, kompressor ja varukumm).
KTM on tehasest väidetavalt 108,4 kg (ilma kütuseta).
Paak läheb suuremaks ja muud kraami tuleb ka juurde seega oleks rahul kui uus ratas oleks valmis kujul -30kg Husky kaalust.
Loodetavasti saab peale ehitust sellest igav päevik kuidas tihti õli/õhufiltrit/rehve vahetati…
Siia tekib nüüd teekond sellest mis saab siis kui tekib soov endale kerge seiklusratas kokku panna (ja sellest kuidas temaga elu edasi hakkab minema). Kuna mind oleks selline ülevaade aidanud, siis ehk aitab tulevikus kedagi veel.
Mõte:
Alustama peaks vist sellest mis selle ratta tulekule eelnenud on ja milliseid sõite ma kõige rohkem sõidan.
Kõige õigem iseoomustus oleks vist HardADV(või Tet Pluss) meeldib käia uusi radu otsimas, vaadata kas ja kust saab kuhu võimalikult ägedatel radadel jne. Lisaks natuke roadbooki ja Nägemata Eestit tahaks ka uuel aastal külastama hakata.
Kuna ratast ainult kärutada ei plaani ja meeldib sõita pigem pikal ringil (ka 500km päevi) peab ratas kannatama ka kiiret kruusa ja vahest kahjuks ka asfalti.
Viimased 3 aastat olen veetnud Husqvarna 701ga millega on ka väga tore seigelda, aga mida aeg edasi seda enam kripeldas sees mõte kas saaks sama funktsionaalsusega ratta teha ka kergemast toorikust.
Valmis variante selleks tegelikult ju saadaval pole, Kove ja AJP on toredad rattad aga siiski samas klassis mis 690/701/700 oranzi grupi pillid. Lühikese välba pillidega oli mul kogemust täpselt null, aga kui mujal tehakse siis küll saab

Järelikult tuleb vaadata puhtatõuline endurokas ja aidata teda hardenduro suunalt adventure suunale lähemale.
Kas see ratas saab tavalisele sõitjale parem kui tootjate “valmis” keskkaalu adv pillid?
Saame näha…

Tooriku valik:
Alustasin üsna avatud meelega, ei välistanud kohe kedagi, aga lõpuks läks ikka selle järgi millele lisavarustust reaalset ka saadaval on ja millest mujal ka palju ehitatud on. Mulle oleks väga meedinud seda ratast Sherco baasilt teha, aga kui ikka asju saada ei ole siis ise frankensteini ma ka leiutama ei hakka. Lisaks sai omajagu youtubest teiste ehitusi vaadatud ja nii see KTM oktoobri alguses mu garaazis maandus. 500 siis sellepärast, et kiiret kruusa ja ülesõite ka kannataks, loodetavasti mootorisse sisse pole asja lähema 300+ tunni jooksul.
Kaal:
Alakonnu rallil kaalupeal käies näitas 701 sõiduseades kaaluks 165kg (paak täis, panipaigas tööriistad, kompressor ja varukumm).
KTM on tehasest väidetavalt 108,4 kg (ilma kütuseta).
Paak läheb suuremaks ja muud kraami tuleb ka juurde seega oleks rahul kui uus ratas oleks valmis kujul -30kg Husky kaalust.
Loodetavasti saab peale ehitust sellest igav päevik kuidas tihti õli/õhufiltrit/rehve vahetati…
Omatud: Yamaha R6 99/Yamaha R6 02/Suzuki GsxR 600 04/Kawasaki Zx6R 03/Kawasaki Zx10R 04/Yamaha R1 04/Buell Xb9R Firebolt 02/Yamaha R6 07/KTM 950 SM 07/Kawasaki Zx10R 09/Buell Xb9S Lightning 04/KTM Super Duke 05/Aprilia Shiver 08/Yamaha R6 07/3x Yamaha FZ1N 07&08/Aprilia Tuono 07/Aprilia Tuono V4R 11/KTM 1290 Superduke R 14/KTM 1190 Adventure 14/BMW R 1250 GS Adventure 19/Husq 701Enduro 20/Suzu VZR 1800 08/KTM 500EXC 24
-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 193 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: 2024 KTM 500 EXC-F (Adventure-R/Rally)
Väga lahe ja edu ehitamisel. Sõidan ise 690-ga ja tihti mõtlen sama asja peale. Jälgin huviga. Eks ta plussid ja miinused ole aga tulebki eri asju proovida.
-
Teema algataja - Postitusi: 574
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: Intruder 1800 / 500 EXC
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 34 korda
Re: 2024 KTM 500 EXC-F (Adventure-R/Rally)
Tänud!
Ilmset teema läheb huvitavamaks kui pakid kohal ja kruvimiseks läheb. Kindlasti kirjutan lähemalt ka sellest kuidas ta võrreldes 690/701/700 platformiga toimib.
Ilmset teema läheb huvitavamaks kui pakid kohal ja kruvimiseks läheb. Kindlasti kirjutan lähemalt ka sellest kuidas ta võrreldes 690/701/700 platformiga toimib.
Omatud: Yamaha R6 99/Yamaha R6 02/Suzuki GsxR 600 04/Kawasaki Zx6R 03/Kawasaki Zx10R 04/Yamaha R1 04/Buell Xb9R Firebolt 02/Yamaha R6 07/KTM 950 SM 07/Kawasaki Zx10R 09/Buell Xb9S Lightning 04/KTM Super Duke 05/Aprilia Shiver 08/Yamaha R6 07/3x Yamaha FZ1N 07&08/Aprilia Tuono 07/Aprilia Tuono V4R 11/KTM 1290 Superduke R 14/KTM 1190 Adventure 14/BMW R 1250 GS Adventure 19/Husq 701Enduro 20/Suzu VZR 1800 08/KTM 500EXC 24
-
Teema algataja - Postitusi: 574
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: Intruder 1800 / 500 EXC
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 34 korda
Re: 2024 KTM 500 EXC-F (Adventure-R/Rally)
Hei!
Enne kui nähtavam protsess algab ja huvitavamat pildimaterjali hakkab tulema teen juttu paarist “nähtamatust” asjast mis kohe esimestena tehtud ja proovitud said.
Vedrustus:
Kuna pakist välja tuleb see ratas ca. 70kg sõitjale sobiva vedrustusega said kohe esinduses vahetatud vedrud, nüüd saab 100 kg piloot ka sõitmas käia. Rohkem pole ma vedrustust veel näppinud, tuleks rohkem sõita ja vaadata kuidas tundub. Siledal pole muidugi varasemaga vahet aga esimene prooviring näitas ära, et ebatasasel pinnal on vedrustusel öö ja päev vahe võrreldes 701ga. Ilmselt on siin puhas kaalu ja hea vedrustuse koosmõju. Ma olen muidu üsna rahuliku tempoga sõitja aga minujaoks see ratas lihtsalt lendas üle künkliku metsaveotee ilma erilise pingutuseta.
Ülekanne:
Ülekanne tuli ka kohe üle vaadata kuna trassil/kruusal ülesõitu peab ka teha saama ilma, et mootor piina saaks.
Kohe olid külles 13/50 hammakad, mulle tundus see natuke liiga metsapoole lahendus ja peale väikest netis uurimist on nüüd peal 14/47 hammakad. 14 tuli rattaga kaasas ja 47 hammaka taha ostsin ise juurde.
Esmamulje oli mulle positiivne, jõudu oli ka madalalt piisavalt alles ja kiiremat sõitu kannatas ka kenasti teha, kas nii ka jääb näitab aeg.
Nikerdamise radadel ei tahaks ju mõnusat kulgemist sidurdamisega asendada seega tuleb leida mõlemaks sobiv komplekt.
Rehvid:
Kohe olid all Maxxis Maxxenduro rehvid millede osas ma ei oska hetkel suurt midagi arvata. Panin rattad lihtsalt tasakaalu ja ilmselt sõidan need rehvid lõpuni ära enne kui teada-tuntud Michelin Trackerid alla panen.
Järgmisel korral hakkab ratas ehk juba kuju muutma.
Enne kui nähtavam protsess algab ja huvitavamat pildimaterjali hakkab tulema teen juttu paarist “nähtamatust” asjast mis kohe esimestena tehtud ja proovitud said.
Vedrustus:
Kuna pakist välja tuleb see ratas ca. 70kg sõitjale sobiva vedrustusega said kohe esinduses vahetatud vedrud, nüüd saab 100 kg piloot ka sõitmas käia. Rohkem pole ma vedrustust veel näppinud, tuleks rohkem sõita ja vaadata kuidas tundub. Siledal pole muidugi varasemaga vahet aga esimene prooviring näitas ära, et ebatasasel pinnal on vedrustusel öö ja päev vahe võrreldes 701ga. Ilmselt on siin puhas kaalu ja hea vedrustuse koosmõju. Ma olen muidu üsna rahuliku tempoga sõitja aga minujaoks see ratas lihtsalt lendas üle künkliku metsaveotee ilma erilise pingutuseta.
Ülekanne:
Ülekanne tuli ka kohe üle vaadata kuna trassil/kruusal ülesõitu peab ka teha saama ilma, et mootor piina saaks.
Kohe olid külles 13/50 hammakad, mulle tundus see natuke liiga metsapoole lahendus ja peale väikest netis uurimist on nüüd peal 14/47 hammakad. 14 tuli rattaga kaasas ja 47 hammaka taha ostsin ise juurde.
Esmamulje oli mulle positiivne, jõudu oli ka madalalt piisavalt alles ja kiiremat sõitu kannatas ka kenasti teha, kas nii ka jääb näitab aeg.
Nikerdamise radadel ei tahaks ju mõnusat kulgemist sidurdamisega asendada seega tuleb leida mõlemaks sobiv komplekt.
Rehvid:
Kohe olid all Maxxis Maxxenduro rehvid millede osas ma ei oska hetkel suurt midagi arvata. Panin rattad lihtsalt tasakaalu ja ilmselt sõidan need rehvid lõpuni ära enne kui teada-tuntud Michelin Trackerid alla panen.
Järgmisel korral hakkab ratas ehk juba kuju muutma.
Omatud: Yamaha R6 99/Yamaha R6 02/Suzuki GsxR 600 04/Kawasaki Zx6R 03/Kawasaki Zx10R 04/Yamaha R1 04/Buell Xb9R Firebolt 02/Yamaha R6 07/KTM 950 SM 07/Kawasaki Zx10R 09/Buell Xb9S Lightning 04/KTM Super Duke 05/Aprilia Shiver 08/Yamaha R6 07/3x Yamaha FZ1N 07&08/Aprilia Tuono 07/Aprilia Tuono V4R 11/KTM 1290 Superduke R 14/KTM 1190 Adventure 14/BMW R 1250 GS Adventure 19/Husq 701Enduro 20/Suzu VZR 1800 08/KTM 500EXC 24
-
Teema algataja - Postitusi: 574
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: Intruder 1800 / 500 EXC
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 34 korda
Re: 2024 KTM 500 EXC-F (Adventure-R/Rally)
Siin siis viimased KTMi uudised.
Ma usun, et see oleks neid firmana aidanud, kui sellist ratast, mis siit teemast välja tuleb, oleks poest võimalik osta.
Mina oleks ostnud, aga ehitada on ka lahe.
Igatahes vahepeal sai porgandit kooritud, siit kaugemale hetkel enam ei koori ja edasi hakkan ratast jälle kokku panema.
Asju on omajagu tellitud ja vahepal on enamus juba kohale ka jõudnud. Vaatame siis jupikaupa üle miks midagi sinna külge läheb.
Sõiduulatus:
Tehasest tuleb EXC täna 8,5L paagiga, ehk see vajas minu sõitudeks kindlasti järeleaitamist. Lisaks on 2024 aastast muudetud kütuse kättesaamist, ehk seda 8,5L paaki ei saa isegi lõpuni tühjaks sõita.
Valikus olid mul IMS 17L ja Acerbis 15L paagid. Peale jäi 15L Acerbis kuna oli hea soodukaga saadaval ja paagi sai euroopast (24MXi kaudu). Palju reaalselt selle 15 liitriga sõita saab on alles selgumas.
Kaaluvahe 8,5L vs. 15L on 600 grammi.
Ma usun, et see oleks neid firmana aidanud, kui sellist ratast, mis siit teemast välja tuleb, oleks poest võimalik osta.
Mina oleks ostnud, aga ehitada on ka lahe.

Igatahes vahepeal sai porgandit kooritud, siit kaugemale hetkel enam ei koori ja edasi hakkan ratast jälle kokku panema.
Asju on omajagu tellitud ja vahepal on enamus juba kohale ka jõudnud. Vaatame siis jupikaupa üle miks midagi sinna külge läheb.
Sõiduulatus:
Tehasest tuleb EXC täna 8,5L paagiga, ehk see vajas minu sõitudeks kindlasti järeleaitamist. Lisaks on 2024 aastast muudetud kütuse kättesaamist, ehk seda 8,5L paaki ei saa isegi lõpuni tühjaks sõita.
Valikus olid mul IMS 17L ja Acerbis 15L paagid. Peale jäi 15L Acerbis kuna oli hea soodukaga saadaval ja paagi sai euroopast (24MXi kaudu). Palju reaalselt selle 15 liitriga sõita saab on alles selgumas.
Kaaluvahe 8,5L vs. 15L on 600 grammi.
Omatud: Yamaha R6 99/Yamaha R6 02/Suzuki GsxR 600 04/Kawasaki Zx6R 03/Kawasaki Zx10R 04/Yamaha R1 04/Buell Xb9R Firebolt 02/Yamaha R6 07/KTM 950 SM 07/Kawasaki Zx10R 09/Buell Xb9S Lightning 04/KTM Super Duke 05/Aprilia Shiver 08/Yamaha R6 07/3x Yamaha FZ1N 07&08/Aprilia Tuono 07/Aprilia Tuono V4R 11/KTM 1290 Superduke R 14/KTM 1190 Adventure 14/BMW R 1250 GS Adventure 19/Husq 701Enduro 20/Suzu VZR 1800 08/KTM 500EXC 24
-
Teema algataja - Postitusi: 574
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: Intruder 1800 / 500 EXC
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 34 korda
Re: 2024 KTM 500 EXC-F (Adventure-R/Rally)
Küljekaas ja õlikogus:
Originaalis on EXC-l sees 1,2L õli. Kuna originaal mootorikaas on neil ka nõrgavõitu siis otsustasin selle vahetada billet kaane vastu mis annab lisaks juurde 300ml õlimahtu.
Kui 690 pillil on 1,7L õli sees siis nüüd 500se 1,5L enam palju maha ei jää.
Nomad ADV on antud kaane ja ka 500se seiklus/matkarattana kasutamise kohta väga hea info kokku pannud.
Mulle tundus see igatahes täitsa veenev jutt.
https://www.nomad-adv.com/store/p1140/N ... acity.html
Esimene õlivahetus toimus muidu peale 1 tunni sõitu. Edasi on plaanis järk järgult pikemale välbale liikuda, järgmise teeks 5 tunni ja siis 10 tunni pealt, kuniks liiguks ca. 1500-2000 km vahetusteni ja vaataks mis näoga see õli on kui ta välja tuleb. Hullu valu ta minu käes nagunii saama ei hakka, liiga võimas pill selleks.
Kodus olles on väga lihtne neid vahetusi tihedalt teha, ilmselt ka pikemal sõidul paari abivahendiga tehtav.
Originaalis on EXC-l sees 1,2L õli. Kuna originaal mootorikaas on neil ka nõrgavõitu siis otsustasin selle vahetada billet kaane vastu mis annab lisaks juurde 300ml õlimahtu.
Kui 690 pillil on 1,7L õli sees siis nüüd 500se 1,5L enam palju maha ei jää.
Nomad ADV on antud kaane ja ka 500se seiklus/matkarattana kasutamise kohta väga hea info kokku pannud.
Mulle tundus see igatahes täitsa veenev jutt.
https://www.nomad-adv.com/store/p1140/N ... acity.html
Esimene õlivahetus toimus muidu peale 1 tunni sõitu. Edasi on plaanis järk järgult pikemale välbale liikuda, järgmise teeks 5 tunni ja siis 10 tunni pealt, kuniks liiguks ca. 1500-2000 km vahetusteni ja vaataks mis näoga see õli on kui ta välja tuleb. Hullu valu ta minu käes nagunii saama ei hakka, liiga võimas pill selleks.

Kodus olles on väga lihtne neid vahetusi tihedalt teha, ilmselt ka pikemal sõidul paari abivahendiga tehtav.
Omatud: Yamaha R6 99/Yamaha R6 02/Suzuki GsxR 600 04/Kawasaki Zx6R 03/Kawasaki Zx10R 04/Yamaha R1 04/Buell Xb9R Firebolt 02/Yamaha R6 07/KTM 950 SM 07/Kawasaki Zx10R 09/Buell Xb9S Lightning 04/KTM Super Duke 05/Aprilia Shiver 08/Yamaha R6 07/3x Yamaha FZ1N 07&08/Aprilia Tuono 07/Aprilia Tuono V4R 11/KTM 1290 Superduke R 14/KTM 1190 Adventure 14/BMW R 1250 GS Adventure 19/Husq 701Enduro 20/Suzu VZR 1800 08/KTM 500EXC 24
-
- Postitusi: 263
- Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
- Tsikkel: Honda CB500X 2019, 48000km ls
- Tänanud: 151 korda
- Tänatud: 47 korda
Re: 2024 KTM 500 EXC-F (Adventure-R/Rally)
Vinge projekt rtw Paul sõidab ka sellisega. Plaanisin ka sellise põhjal midagi ehitada, aga eelarve olnuks juba 3-5 aastat tagasi umbes 14 000. Siin tema rattast juttu ja kuskil pikk youtubei video
https://rtwpaul.com/ktm-500-exc-build/
Vinge projekt Kox, tore jälgida!
https://rtwpaul.com/ktm-500-exc-build/
Vinge projekt Kox, tore jälgida!

-
- Postitusi: 143
- Liitunud: 12 Veebr 2024, 08:14
- Tsikkel: KTM 380 2t, Suzu 450, KTM
- Tänanud: 40 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: 2024 KTM 500 EXC-F (Adventure-R/Rally)
Vinge, jälgin kadedusega
, ainult kas teil mehed sõiduaega ka jääb
?
Üks loll küsimus ka - kas nendel ratastel ADV/Enduro 500 (ja teised samalaadsed väiksemad) kütusenäidikut polegi?
Kuidas teate et vaja tankida või igas mööduvas bjaamas tuleb igaks juhuks juurde sortsutada?
Reaalne huvi ka omale midagi sellist soetada (vist
.



Üks loll küsimus ka - kas nendel ratastel ADV/Enduro 500 (ja teised samalaadsed väiksemad) kütusenäidikut polegi?
Kuidas teate et vaja tankida või igas mööduvas bjaamas tuleb igaks juhuks juurde sortsutada?
Reaalne huvi ka omale midagi sellist soetada (vist

-
- Postitusi: 1453
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 291 korda
- Tänatud: 233 korda
Re: 2024 KTM 500 EXC-F (Adventure-R/Rally)
Mina nullin 690l iga tankimise ajal ühe tripmeetri ära. Tean, et umbes 200km juures peaks hakkama tanklat vaatama.
Lisaks on mu rattal ka bensutuli.
Seier oleks tore aga vabalt saab ilma.
Eks 500sega saab samuti hakkama.
Läbipaistva paagi puhul näeks külge vaadates, palju sees on.
Lisaks on mu rattal ka bensutuli.
Seier oleks tore aga vabalt saab ilma.
Eks 500sega saab samuti hakkama.
Läbipaistva paagi puhul näeks külge vaadates, palju sees on.
-
Teema algataja - Postitusi: 574
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: Intruder 1800 / 500 EXC
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 34 korda
Re: 2024 KTM 500 EXC-F (Adventure-R/Rally)
RtwPaul-i teemaga viisin end ka enne kurssi.
Neid “ümber palli” sõitudeks tehtud 500seid on veel.
Aaron Steinmann, Four Wheeled Nomad jne.
Aga mind kõnetas rohkem üks tavalisem Austraalia härra Keith Jobson kelle rattakasutus sarnaneb ilmset rohkem minu sõidusooviga kui maailmaränduritel. Tal on mitu videot ka 100, 200 ja 300 tunni kasutamise kohemuse pealt tehtud.
Kütusetuli on EXC-l olemas küll, palju selleni nüüd sõita saab tuleb ära testida. Paari sõidu ja tankimisega saab kulust pildi ette. Näidikust ei tundnud ma ka 701 peal puudust, piisas teadmisest, et 200+ km peal tuli tanklale mõtlema hakata.
Neid “ümber palli” sõitudeks tehtud 500seid on veel.
Aaron Steinmann, Four Wheeled Nomad jne.
Aga mind kõnetas rohkem üks tavalisem Austraalia härra Keith Jobson kelle rattakasutus sarnaneb ilmset rohkem minu sõidusooviga kui maailmaränduritel. Tal on mitu videot ka 100, 200 ja 300 tunni kasutamise kohemuse pealt tehtud.
Kütusetuli on EXC-l olemas küll, palju selleni nüüd sõita saab tuleb ära testida. Paari sõidu ja tankimisega saab kulust pildi ette. Näidikust ei tundnud ma ka 701 peal puudust, piisas teadmisest, et 200+ km peal tuli tanklale mõtlema hakata.
Omatud: Yamaha R6 99/Yamaha R6 02/Suzuki GsxR 600 04/Kawasaki Zx6R 03/Kawasaki Zx10R 04/Yamaha R1 04/Buell Xb9R Firebolt 02/Yamaha R6 07/KTM 950 SM 07/Kawasaki Zx10R 09/Buell Xb9S Lightning 04/KTM Super Duke 05/Aprilia Shiver 08/Yamaha R6 07/3x Yamaha FZ1N 07&08/Aprilia Tuono 07/Aprilia Tuono V4R 11/KTM 1290 Superduke R 14/KTM 1190 Adventure 14/BMW R 1250 GS Adventure 19/Husq 701Enduro 20/Suzu VZR 1800 08/KTM 500EXC 24
Re: 2024 KTM 500 EXC-F (Adventure-R/Rally)
Kuidas te ümber maailma tahate sõita selle rattaga, kui üle päeva tuleb õli vahetada? See läheb kalliks maksma ja on sama tüütu kui hambapesu.Kox kirjutas: ↑05 Dets 2024, 18:53Esimene õlivahetus toimus muidu peale 1 tunni sõitu. Edasi on plaanis järk järgult pikemale välbale liikuda, järgmise teeks 5 tunni ja siis 10 tunni pealt, kuniks liiguks ca. 1500-2000 km vahetusteni ja vaataks mis näoga see õli on kui ta välja tuleb. Hullu valu ta minu käes nagunii saama ei hakka, liiga võimas pill selleks.
-
Teema algataja - Postitusi: 574
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: Intruder 1800 / 500 EXC
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 34 korda
Re: 2024 KTM 500 EXC-F (Adventure-R/Rally)
Mina ei tahagi, aga kestavad ka pika välba peal need pillid.
Kui huvi pakub siis tasub eespool viidatud rändurite lugusid netis sirvida.
Lisaks käis üks Eesti härra 450se endurokaga Cape Townis ära.
https://www.advrider.com/f/threads/tall ... 0.1385387/
Kui huvi pakub siis tasub eespool viidatud rändurite lugusid netis sirvida.
Lisaks käis üks Eesti härra 450se endurokaga Cape Townis ära.
https://www.advrider.com/f/threads/tall ... 0.1385387/
Omatud: Yamaha R6 99/Yamaha R6 02/Suzuki GsxR 600 04/Kawasaki Zx6R 03/Kawasaki Zx10R 04/Yamaha R1 04/Buell Xb9R Firebolt 02/Yamaha R6 07/KTM 950 SM 07/Kawasaki Zx10R 09/Buell Xb9S Lightning 04/KTM Super Duke 05/Aprilia Shiver 08/Yamaha R6 07/3x Yamaha FZ1N 07&08/Aprilia Tuono 07/Aprilia Tuono V4R 11/KTM 1290 Superduke R 14/KTM 1190 Adventure 14/BMW R 1250 GS Adventure 19/Husq 701Enduro 20/Suzu VZR 1800 08/KTM 500EXC 24
-
- Postitusi: 215
- Liitunud: 25 Mai 2012, 19:48
- Tsikkel: Ühe pütane porgand
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 25 korda
Re: 2024 KTM 500 EXC-F (Adventure-R/Rally)
Nii nagu kõikidel masinatel. Autodel on samamoodi severe conditions ja normal. Kuumades riikides vahetad mootoriõli tihedamini.slev kirjutas: ↑06 Dets 2024, 13:43Kuidas te ümber maailma tahate sõita selle rattaga, kui üle päeva tuleb õli vahetada? See läheb kalliks maksma ja on sama tüütu kui hambapesu.Kox kirjutas: ↑05 Dets 2024, 18:53Esimene õlivahetus toimus muidu peale 1 tunni sõitu. Edasi on plaanis järk järgult pikemale välbale liikuda, järgmise teeks 5 tunni ja siis 10 tunni pealt, kuniks liiguks ca. 1500-2000 km vahetusteni ja vaataks mis näoga see õli on kui ta välja tuleb. Hullu valu ta minu käes nagunii saama ei hakka, liiga võimas pill selleks.
Manuaali info on üldiselt alati võistlustingimuste järgi. Iga 50h tagant kolb, reaalselt sõidad 150-300h selle kolviga. Isegi kui võistled.

XT600->XT660Z Tenere->KTM 690->Beta 250RR->Husaberg TE250->DR650->XT660R->KTM 690
Re: 2024 KTM 500 EXC-F (Adventure-R/Rally)
Jep, need tunninumbrid on tehtud tänapäevase tippenduro kontekstis, isegi 350ga kella vastu rallit sõites tuleb pärast 1000km läbimist õli umbes sellise näoga välja, et nojah, kui sa just arvad, et ma enam ei suuda... Ma isiklikult lihtsalt ei viitsi eksperimenteerida, kuna õli on võrreldes muu kupatusega nii odav, anoh kui selg peaks vastu seina olema, siis ei kardaks seda numbrit ka vajadusel kahekordistada.
500sega "TET plussi" triikides ma ei imestaks, kui rehvid enne otsa lõppevad kui see õli.
500sega "TET plussi" triikides ma ei imestaks, kui rehvid enne otsa lõppevad kui see õli.
-
Teema algataja - Postitusi: 574
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: Intruder 1800 / 500 EXC
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 34 korda
Re: 2024 KTM 500 EXC-F (Adventure-R/Rally)
Ergonoomika:
Jalarauad on antud rattal juba tehasest väga mõnusad ja suuremad kui sama tootja suuremale rattale pannakse, neid ei plaani hetkel veel vahetada.
Sõiduasend sobis mulle kohe paremini kui 701 peal (olen 180cm pikk). Lenks tahaks ehk natuke tõstet kuna päris spordipoisi asendis püstisõitu mu füüsis ei toeta
.
Lenks tõusis õnneks natuke nagunii (+20mm) koos Scottsi amordi kinnitusplaadi paigaldusega, ehk enne lisatõstet juurde ei plaani panna kui see on ära proovitud, äkki piisas.
Iste on tehasest nagu 50x150 prussile oleks oranz vakstu peale tõmmatud, selle asendas Seat Concepts Comfort XL.
Iste on originaalis eest kinni tüüpilise KTMi poldiga, NiceCnc pakub sinna asenduseks näpuga keeratavat polti/nuppu millega on palju kiirem iste maha võtta. Istme alla muidu midagi ei mahu ja muidu võiks ta ka kinni olla, aga mul on seal kiirühendus laadijale (Cetek Powersport) mis liitiumakut seistes heas tervises peaks hoidma. Kodus istub ratas juhtme otsas.
Peegliteks tulid hetkel DoubleTake’i analoogid mis võiksid oma asja ära ajada küll, niipalju kui neid üldse vaja on, lisaks on neid lihtne küllest ära ka võtta.
Sõpruskonnas leidub muidu nii originaale kui analooge, kuna odavamatega ollakse ka rahul siis esimese hooga tulid odavamad.
Peeglite alla lähevad veel 2 RAMi palli lisaks.
Jalarauad on antud rattal juba tehasest väga mõnusad ja suuremad kui sama tootja suuremale rattale pannakse, neid ei plaani hetkel veel vahetada.
Sõiduasend sobis mulle kohe paremini kui 701 peal (olen 180cm pikk). Lenks tahaks ehk natuke tõstet kuna päris spordipoisi asendis püstisõitu mu füüsis ei toeta

Lenks tõusis õnneks natuke nagunii (+20mm) koos Scottsi amordi kinnitusplaadi paigaldusega, ehk enne lisatõstet juurde ei plaani panna kui see on ära proovitud, äkki piisas.
Iste on tehasest nagu 50x150 prussile oleks oranz vakstu peale tõmmatud, selle asendas Seat Concepts Comfort XL.
Iste on originaalis eest kinni tüüpilise KTMi poldiga, NiceCnc pakub sinna asenduseks näpuga keeratavat polti/nuppu millega on palju kiirem iste maha võtta. Istme alla muidu midagi ei mahu ja muidu võiks ta ka kinni olla, aga mul on seal kiirühendus laadijale (Cetek Powersport) mis liitiumakut seistes heas tervises peaks hoidma. Kodus istub ratas juhtme otsas.
Peegliteks tulid hetkel DoubleTake’i analoogid mis võiksid oma asja ära ajada küll, niipalju kui neid üldse vaja on, lisaks on neid lihtne küllest ära ka võtta.
Sõpruskonnas leidub muidu nii originaale kui analooge, kuna odavamatega ollakse ka rahul siis esimese hooga tulid odavamad.
Peeglite alla lähevad veel 2 RAMi palli lisaks.
Omatud: Yamaha R6 99/Yamaha R6 02/Suzuki GsxR 600 04/Kawasaki Zx6R 03/Kawasaki Zx10R 04/Yamaha R1 04/Buell Xb9R Firebolt 02/Yamaha R6 07/KTM 950 SM 07/Kawasaki Zx10R 09/Buell Xb9S Lightning 04/KTM Super Duke 05/Aprilia Shiver 08/Yamaha R6 07/3x Yamaha FZ1N 07&08/Aprilia Tuono 07/Aprilia Tuono V4R 11/KTM 1290 Superduke R 14/KTM 1190 Adventure 14/BMW R 1250 GS Adventure 19/Husq 701Enduro 20/Suzu VZR 1800 08/KTM 500EXC 24
-
- Postitusi: 1
- Liitunud: 10 Dets 2024, 18:20
Re: 2024 KTM 500 EXC-F (Adventure-R/Rally)
Tehase iste on jah selline vöistluspilli oma.Tegin endale ka sarnase,pikad otsad on palju mönusam.Aga sellise "poolkrossi" rajal peab jala mahapanemiseks peaaegu paagi vastu liikuma.Keskosa liiga lai.Minul selline kogemus.
-
- Postitusi: 2036
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: 2024 KTM 500 EXC-F (Adventure-R/Rally)
Jalg maha - plätudega tibinad lükkavad seisujala välja
Saapaga peaks lihtsam olema
. Pehmemal pinnasel saab madalama koha/soone otsida või tekitada.
Saapaga peaks lihtsam olema

-
Teema algataja - Postitusi: 574
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: Intruder 1800 / 500 EXC
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 34 korda
Re: 2024 KTM 500 EXC-F (Adventure-R/Rally)
Kaitsmed:
Kerget ratast ju mingi puuriga raskeks ehitama ei hakka ja lisakola tuleb sinna juurde nagunii, aga mõned kaitsvad pudinad tundusid mulle siiski vajalikud.
Lenksule läksid juurde rauaga Barkbuster VPSid, vahva lisa on seal regullitava kõrgusega tuulesuunaja (külmemaga tõstad plasti kõrgemasse asendisse ja palavas võid üldse ära võtta). Reaalsuses jääb ta vast ühte asendisse paika.
Gripid said vahetatud Koso soojendusega gripide vastu. Huskyl olid ka, toimisid hästi ja on piisavalt kuumad (5 eri astet kokku)
Lisaboonuseks on see, et juhtnupp on peenike ja ei tekita lenksule mingit suurt kobakat lisaks. Louisist saab, liiguvad 50€ kandis.
Põhja alla läks AXP Xtrem 8mm plastik mis kaitseb ka veepumpa.
Kuna kollektor on paremal täitsa lahtisena kohe jala ees siis sinna sai valitud UK-st Procarbon-i pikk kate/kaitse, vast ei põleta pükse nüüd vastu leegikat ära.
Radikatele läksid NiceCNC kaitsmed.
Eks paistab kas midagi on veel juurde vaja.
701 kogemus näitab, et ilmselt ei ole.
Torni paigaldus on ka alanud, sellest lähemalt ilmselt uuel korral.
Hetkel on ratas siis sellises komplektsuses.
Kerget ratast ju mingi puuriga raskeks ehitama ei hakka ja lisakola tuleb sinna juurde nagunii, aga mõned kaitsvad pudinad tundusid mulle siiski vajalikud.
Lenksule läksid juurde rauaga Barkbuster VPSid, vahva lisa on seal regullitava kõrgusega tuulesuunaja (külmemaga tõstad plasti kõrgemasse asendisse ja palavas võid üldse ära võtta). Reaalsuses jääb ta vast ühte asendisse paika.
Gripid said vahetatud Koso soojendusega gripide vastu. Huskyl olid ka, toimisid hästi ja on piisavalt kuumad (5 eri astet kokku)
Lisaboonuseks on see, et juhtnupp on peenike ja ei tekita lenksule mingit suurt kobakat lisaks. Louisist saab, liiguvad 50€ kandis.
Põhja alla läks AXP Xtrem 8mm plastik mis kaitseb ka veepumpa.
Kuna kollektor on paremal täitsa lahtisena kohe jala ees siis sinna sai valitud UK-st Procarbon-i pikk kate/kaitse, vast ei põleta pükse nüüd vastu leegikat ära.
Radikatele läksid NiceCNC kaitsmed.
Eks paistab kas midagi on veel juurde vaja.
701 kogemus näitab, et ilmselt ei ole.
Torni paigaldus on ka alanud, sellest lähemalt ilmselt uuel korral.
Hetkel on ratas siis sellises komplektsuses.
Omatud: Yamaha R6 99/Yamaha R6 02/Suzuki GsxR 600 04/Kawasaki Zx6R 03/Kawasaki Zx10R 04/Yamaha R1 04/Buell Xb9R Firebolt 02/Yamaha R6 07/KTM 950 SM 07/Kawasaki Zx10R 09/Buell Xb9S Lightning 04/KTM Super Duke 05/Aprilia Shiver 08/Yamaha R6 07/3x Yamaha FZ1N 07&08/Aprilia Tuono 07/Aprilia Tuono V4R 11/KTM 1290 Superduke R 14/KTM 1190 Adventure 14/BMW R 1250 GS Adventure 19/Husq 701Enduro 20/Suzu VZR 1800 08/KTM 500EXC 24
-
- Postitusi: 43
- Liitunud: 14 Juul 2008, 10:16
- Tsikkel: R1250GSA, Te250i, AJP PR7
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 22 korda
Re: 2024 KTM 500 EXC-F (Adventure-R/Rally)
Ma just mõtlesin, et peaks AJP-l kätesoojenduse organiseerima, kuid ei tahaks seda suure puldiga oxfordi.
Kas selle mudeli võtsid - https://www.louis.eu/en/koso-heated-gri ... r=10032697 ?
Kas selle mudeli võtsid - https://www.louis.eu/en/koso-heated-gri ... r=10032697 ?
Minsk 125 - Honda CB125 - Yamaha XJ6 - BMW RT75 - BMW R1100SS - Suzuki Intruder 1800 - Yamaha FJR1300 - 2x BMW K1600GT, Honda CRF250L, hetkel R1250GSA/AJP PR7/Husq TE250i
Re: 2024 KTM 500 EXC-F (Adventure-R/Rally)
Minul on goldwingil sellised:
https://www.motokaubad.ee/gripid-ja-ris ... results=12
Sai valitud laias laastus ainult tagasihoidliku välimuse tõttu.
Nupp võiks veits suurem olla. Muus osas rahul.
https://www.motokaubad.ee/gripid-ja-ris ... results=12
Sai valitud laias laastus ainult tagasihoidliku välimuse tõttu.
Nupp võiks veits suurem olla. Muus osas rahul.
-
Teema algataja - Postitusi: 574
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: Intruder 1800 / 500 EXC
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 34 korda
Re: 2024 KTM 500 EXC-F (Adventure-R/Rally)
Samad jah, paistab nagu soodushind ka.vpu kirjutas: ↑15 Dets 2024, 23:27Ma just mõtlesin, et peaks AJP-l kätesoojenduse organiseerima, kuid ei tahaks seda suure puldiga oxfordi.
Kas selle mudeli võtsid - https://www.louis.eu/en/koso-heated-gri ... r=10032697 ?
Omatud: Yamaha R6 99/Yamaha R6 02/Suzuki GsxR 600 04/Kawasaki Zx6R 03/Kawasaki Zx10R 04/Yamaha R1 04/Buell Xb9R Firebolt 02/Yamaha R6 07/KTM 950 SM 07/Kawasaki Zx10R 09/Buell Xb9S Lightning 04/KTM Super Duke 05/Aprilia Shiver 08/Yamaha R6 07/3x Yamaha FZ1N 07&08/Aprilia Tuono 07/Aprilia Tuono V4R 11/KTM 1290 Superduke R 14/KTM 1190 Adventure 14/BMW R 1250 GS Adventure 19/Husq 701Enduro 20/Suzu VZR 1800 08/KTM 500EXC 24
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 528
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 174 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: 2024 KTM 500 EXC-F (Adventure-R/Rally)
Mul vedelevad laos tutikad 701 omad. Juhul, kui peaks huvi olema, siis vast õnnestub mingi diil teha.vpu kirjutas: ↑15 Dets 2024, 23:27Ma just mõtlesin, et peaks AJP-l kätesoojenduse organiseerima, kuid ei tahaks seda suure puldiga oxfordi.
Kas selle mudeli võtsid - https://www.louis.eu/en/koso-heated-gri ... r=10032697 ?
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
https://amehitus.eu/
-
- Postitusi: 43
- Liitunud: 14 Juul 2008, 10:16
- Tsikkel: R1250GSA, Te250i, AJP PR7
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 22 korda
Re: 2024 KTM 500 EXC-F (Adventure-R/Rally)
701 jaga täpsemat infot, mis sul üle. Võid ka ose PS saata.
Minsk 125 - Honda CB125 - Yamaha XJ6 - BMW RT75 - BMW R1100SS - Suzuki Intruder 1800 - Yamaha FJR1300 - 2x BMW K1600GT, Honda CRF250L, hetkel R1250GSA/AJP PR7/Husq TE250i
-
Teema algataja - Postitusi: 574
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: Intruder 1800 / 500 EXC
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 34 korda
Re: 2024 KTM 500 EXC-F (Adventure-R/Rally)
Head uut motoaastat!
Lenksuamort/stabilisaator:
Juba 701 peal hakkas kohe häirima kui kergeks lenks hoopeal minna võib, seega läks Scotts’i lenksuamort/stabilisaator ka 500se peale. Kuna EXC-l on trossidega gaas ja gaasitrossid jooksevad (loe hõõruvad) täpselt vastu Scottsi korpust sai sinna lisatud trossijuhik/slaider (Sõber 3D printeriga aitas).
Torn/navi:
Kohe oli selge, et kuna see ei saa olema ratas hardenduro eesmärgiga siis torni on ka vaja. Valikuid on tegelikult omajagu, aga mul jäid sõelale 2 tk.
Kaalusin nii Nomadit kuid Radet aga lõpuks valisin end juba 701 peal tõestanud Rade torni. On küll kallim, aga peaks ka kergem olema (carbon!) ja kuna Radega on alati kõik hästi sujunud siis miks mitte neid selle ostuga toetada. Paigaldus tahtis seekord natuke sättimist, torni carbon osal oli sees liigset materjali jääki mistõttu ei tahtnud carbon osa hästi raami metallklambri peale istuda. Sama teema oli tuledega, paika said asjad väikse lihvimisega torni seest. Valgust toodab see torn uute led tuledega ka piisavalt seega lisatulesid ilmselt juurde ei plaani panna.
GPX jutti/roadbooki jään edasi vaatama vana komplekti pealt mis on Ram aluses Samsung Active Tab 2 + Buttoneri P6 nupud milledega saab kaarti liigutada, zoomida ja roadbooki kerida.
Acerbise 15L paagi ja RG torni kooslus tekitas veel ühe väikse töö juurde, torni küljeplastidele tuli lõigata “hambad”, et paak ära mahuks. Tegin papist proovitükid enne kui suvalt plasti hakkasin lõikama, suurem tükk sai saega välja ja edasi dremeliga veel üle lihvitud. Lõpuks sai piisavalt hea küll ja need kaks plasti on hetkel sõbra käes kleepimises.
NB! 12L paagiga seda lõikumise teemat ei tohiks tekkida ja Rade plastid istuvad otse külge.
Lenksuamort/stabilisaator:
Juba 701 peal hakkas kohe häirima kui kergeks lenks hoopeal minna võib, seega läks Scotts’i lenksuamort/stabilisaator ka 500se peale. Kuna EXC-l on trossidega gaas ja gaasitrossid jooksevad (loe hõõruvad) täpselt vastu Scottsi korpust sai sinna lisatud trossijuhik/slaider (Sõber 3D printeriga aitas).
Torn/navi:
Kohe oli selge, et kuna see ei saa olema ratas hardenduro eesmärgiga siis torni on ka vaja. Valikuid on tegelikult omajagu, aga mul jäid sõelale 2 tk.
Kaalusin nii Nomadit kuid Radet aga lõpuks valisin end juba 701 peal tõestanud Rade torni. On küll kallim, aga peaks ka kergem olema (carbon!) ja kuna Radega on alati kõik hästi sujunud siis miks mitte neid selle ostuga toetada. Paigaldus tahtis seekord natuke sättimist, torni carbon osal oli sees liigset materjali jääki mistõttu ei tahtnud carbon osa hästi raami metallklambri peale istuda. Sama teema oli tuledega, paika said asjad väikse lihvimisega torni seest. Valgust toodab see torn uute led tuledega ka piisavalt seega lisatulesid ilmselt juurde ei plaani panna.
GPX jutti/roadbooki jään edasi vaatama vana komplekti pealt mis on Ram aluses Samsung Active Tab 2 + Buttoneri P6 nupud milledega saab kaarti liigutada, zoomida ja roadbooki kerida.
Acerbise 15L paagi ja RG torni kooslus tekitas veel ühe väikse töö juurde, torni küljeplastidele tuli lõigata “hambad”, et paak ära mahuks. Tegin papist proovitükid enne kui suvalt plasti hakkasin lõikama, suurem tükk sai saega välja ja edasi dremeliga veel üle lihvitud. Lõpuks sai piisavalt hea küll ja need kaks plasti on hetkel sõbra käes kleepimises.
NB! 12L paagiga seda lõikumise teemat ei tohiks tekkida ja Rade plastid istuvad otse külge.
Omatud: Yamaha R6 99/Yamaha R6 02/Suzuki GsxR 600 04/Kawasaki Zx6R 03/Kawasaki Zx10R 04/Yamaha R1 04/Buell Xb9R Firebolt 02/Yamaha R6 07/KTM 950 SM 07/Kawasaki Zx10R 09/Buell Xb9S Lightning 04/KTM Super Duke 05/Aprilia Shiver 08/Yamaha R6 07/3x Yamaha FZ1N 07&08/Aprilia Tuono 07/Aprilia Tuono V4R 11/KTM 1290 Superduke R 14/KTM 1190 Adventure 14/BMW R 1250 GS Adventure 19/Husq 701Enduro 20/Suzu VZR 1800 08/KTM 500EXC 24
-
Teema algataja - Postitusi: 574
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: Intruder 1800 / 500 EXC
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 34 korda
Re: 2024 KTM 500 EXC-F (Adventure-R/Rally)
Plastid/välimus:
Originaal plastid tulid rattalt kohe maha ja läksid varuks ootele. Uus plastiring (R-Tech toode) koos disainidega tuli Scrubdesignz kaudu.
https://scrubdesignz.com/
Disain sai valitud ja sätitud selliselt, et ratas jääks KTMi OEM disainisuunda järgima (meenutab 1290 Adventure Ri värvilahendust), kes KTMi eri aasta disainidega kursis pole võib ilmselt arvata, et nii poest tuligi. Lisaks tegid nad muu rattaga komplekti sobivad kleepsud ka Rade tornile (neile plastidele mida eelmises postituses lõigutud sai).
Igatahes Scrubi poolelt super teenindus ja toote kvaliteet, julgen ka teistele soovitada keda antud teema kõnetab.
Selline ta siis sai: Aga nüüd on komplektist selline puudu…
Originaal plastid tulid rattalt kohe maha ja läksid varuks ootele. Uus plastiring (R-Tech toode) koos disainidega tuli Scrubdesignz kaudu.
https://scrubdesignz.com/
Disain sai valitud ja sätitud selliselt, et ratas jääks KTMi OEM disainisuunda järgima (meenutab 1290 Adventure Ri värvilahendust), kes KTMi eri aasta disainidega kursis pole võib ilmselt arvata, et nii poest tuligi. Lisaks tegid nad muu rattaga komplekti sobivad kleepsud ka Rade tornile (neile plastidele mida eelmises postituses lõigutud sai).
Igatahes Scrubi poolelt super teenindus ja toote kvaliteet, julgen ka teistele soovitada keda antud teema kõnetab.
Selline ta siis sai: Aga nüüd on komplektist selline puudu…
Omatud: Yamaha R6 99/Yamaha R6 02/Suzuki GsxR 600 04/Kawasaki Zx6R 03/Kawasaki Zx10R 04/Yamaha R1 04/Buell Xb9R Firebolt 02/Yamaha R6 07/KTM 950 SM 07/Kawasaki Zx10R 09/Buell Xb9S Lightning 04/KTM Super Duke 05/Aprilia Shiver 08/Yamaha R6 07/3x Yamaha FZ1N 07&08/Aprilia Tuono 07/Aprilia Tuono V4R 11/KTM 1290 Superduke R 14/KTM 1190 Adventure 14/BMW R 1250 GS Adventure 19/Husq 701Enduro 20/Suzu VZR 1800 08/KTM 500EXC 24
-
- Postitusi: 522
- Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
- Tsikkel: D Monster
- Asukoht: Tartu/Riia
- Tänanud: 78 korda
- Tänatud: 42 korda
-
Teema algataja - Postitusi: 574
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: Intruder 1800 / 500 EXC
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 34 korda
Re: 2024 KTM 500 EXC-F (Adventure-R/Rally)
Mõelnud olen, aga tegusid veel pole.
Jõudsin sügisel võrdlemisi vähe sõita, vaatame kevadel uuesti.
Jõudsin sügisel võrdlemisi vähe sõita, vaatame kevadel uuesti.
Omatud: Yamaha R6 99/Yamaha R6 02/Suzuki GsxR 600 04/Kawasaki Zx6R 03/Kawasaki Zx10R 04/Yamaha R1 04/Buell Xb9R Firebolt 02/Yamaha R6 07/KTM 950 SM 07/Kawasaki Zx10R 09/Buell Xb9S Lightning 04/KTM Super Duke 05/Aprilia Shiver 08/Yamaha R6 07/3x Yamaha FZ1N 07&08/Aprilia Tuono 07/Aprilia Tuono V4R 11/KTM 1290 Superduke R 14/KTM 1190 Adventure 14/BMW R 1250 GS Adventure 19/Husq 701Enduro 20/Suzu VZR 1800 08/KTM 500EXC 24
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 528
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 174 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: 2024 KTM 500 EXC-F (Adventure-R/Rally)
On seda sinna vaja? See ju enduroratas. Ehitatud peksa saamist taluma..
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
https://amehitus.eu/
-
Teema algataja - Postitusi: 574
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: Intruder 1800 / 500 EXC
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 34 korda
Re: 2024 KTM 500 EXC-F (Adventure-R/Rally)
Uuemate on sidurikorvil kummileevendid, ilmselt pole enam nii oluline kui vanematel.
Omatud: Yamaha R6 99/Yamaha R6 02/Suzuki GsxR 600 04/Kawasaki Zx6R 03/Kawasaki Zx10R 04/Yamaha R1 04/Buell Xb9R Firebolt 02/Yamaha R6 07/KTM 950 SM 07/Kawasaki Zx10R 09/Buell Xb9S Lightning 04/KTM Super Duke 05/Aprilia Shiver 08/Yamaha R6 07/3x Yamaha FZ1N 07&08/Aprilia Tuono 07/Aprilia Tuono V4R 11/KTM 1290 Superduke R 14/KTM 1190 Adventure 14/BMW R 1250 GS Adventure 19/Husq 701Enduro 20/Suzu VZR 1800 08/KTM 500EXC 24
-
Teema algataja - Postitusi: 574
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: Intruder 1800 / 500 EXC
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 34 korda
Re: 2024 KTM 500 EXC-F (Adventure-R/Rally)
Enne kui sõidujuttudeni jõuame siis teeks veel ühe igava numbritest rääkiva postituse.
Teemaks on…
Kaalujälgimine:
Kuna rohkem asju hetkel rattale lisandumas ei paista ja aeg oleks natuke ka kaalust rääkida ja vaadata kas sai sinnakanti kuhu algselt mõeldud sai.
Kuna hetkel võimalus ratast adekvaatselt kaaluda puudub, lähenesin sellele +- meetodil. Asjad mis maha said võetud said ära kaalutud ja mis juurde said kruvitud said samuti kaalutud.
Tehaseseades rattalt tuli maha 8,3 kg jagu asju.
Juurde õnnestus kruvida juba 19,4 kg jagu kraami.
Lisades siia veel lisandunud õli ja kütusekoguse siis täislastis sõiduvalmis kaaluks peaks tal hetkel olema 134,8 kg.
Võrreldes esimese postituse mõttega tuligi tulemus täpselt sinna mis arvata (loota
) oli.
Ehk õnnestub uuel hooajal rattga päris kaalule ka sattuda ja siis saab selgust kas seis nii ka on nagu arvutatud sai.
Suurt vahet seal ilmselt siiski pole ja ratas on nagunii soovitud kaalu kandis.
Kergemaks seda ratast nüüd eriti (minu vajadusi/mugavusi säilitades) ei saaks ka.
Järgmine tase oleks ehk hoopis endalt mõni kg vähemaks võtta.
Teemaks on…
Kaalujälgimine:
Kuna rohkem asju hetkel rattale lisandumas ei paista ja aeg oleks natuke ka kaalust rääkida ja vaadata kas sai sinnakanti kuhu algselt mõeldud sai.
Kuna hetkel võimalus ratast adekvaatselt kaaluda puudub, lähenesin sellele +- meetodil. Asjad mis maha said võetud said ära kaalutud ja mis juurde said kruvitud said samuti kaalutud.
Tehaseseades rattalt tuli maha 8,3 kg jagu asju.
Juurde õnnestus kruvida juba 19,4 kg jagu kraami.
Lisades siia veel lisandunud õli ja kütusekoguse siis täislastis sõiduvalmis kaaluks peaks tal hetkel olema 134,8 kg.
Võrreldes esimese postituse mõttega tuligi tulemus täpselt sinna mis arvata (loota

Ehk õnnestub uuel hooajal rattga päris kaalule ka sattuda ja siis saab selgust kas seis nii ka on nagu arvutatud sai.
Suurt vahet seal ilmselt siiski pole ja ratas on nagunii soovitud kaalu kandis.
Kergemaks seda ratast nüüd eriti (minu vajadusi/mugavusi säilitades) ei saaks ka.
Järgmine tase oleks ehk hoopis endalt mõni kg vähemaks võtta.

Omatud: Yamaha R6 99/Yamaha R6 02/Suzuki GsxR 600 04/Kawasaki Zx6R 03/Kawasaki Zx10R 04/Yamaha R1 04/Buell Xb9R Firebolt 02/Yamaha R6 07/KTM 950 SM 07/Kawasaki Zx10R 09/Buell Xb9S Lightning 04/KTM Super Duke 05/Aprilia Shiver 08/Yamaha R6 07/3x Yamaha FZ1N 07&08/Aprilia Tuono 07/Aprilia Tuono V4R 11/KTM 1290 Superduke R 14/KTM 1190 Adventure 14/BMW R 1250 GS Adventure 19/Husq 701Enduro 20/Suzu VZR 1800 08/KTM 500EXC 24
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.