Paljas porgand (loe:KTM kõigub)
-
- Postitusi: 700
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 71 korda
Re: Paljas porgand (loe:KTM kõigub)
790 ja 890 ei ole praktiliselt mingit erilist vahet kaalu ja muu säärase poolest. Mootor grammi suurem, aga enam-vähem sama. Natuke uuem disain, mõned 790 lastevead parandatud, mõned mitte. 790-890 oleneb aastast väga palju, neil tehti iga aasta muudatusi.Ikka mina kirjutas: ↑28 Nov 2024, 20:21Mõtlesin ka nt 790 ADV erri või ilma errita - palun infot.
Teine point olekski 690 enduro.
Mida teate sellest 790 ADV eest? Kaheksane liiga mammut juba, tahaks ka maastikul, liivas, jne mütata, see poleks liiga raske veel.
Vaadates revjuuusid siis on sellega mingi jama?
690 on täiesti teine pill. Üks pütt vähem, 70 kilo kaalu vähem, tuulekaitset ja kõike muud säärast vähem ja vedrustust-amorti rohkem.
renx kirjutas: ↑28 Nov 2024, 21:22Lühidalt: Kõik mis on alla 690cc on toodetud Indias Bajaj tehastes.
690 ja 990+ masinad Austrias. 890 peaks ka olema Austria. Kuid võib olla juba Hiinas või kolib sinna.
790 on Hiinast. 790 mootor on ka uue CFMoto 800 MT-X peal.
Samuti võibolla tõsi:
If your vin starts with V is was manufactured in Austria. P and M manufactured in India. The China one will be different than those two.
Endurokad ja krossikad, võistluspillid jne tulid ikka Austriast. Indiast tulid 125-250-390 Duked ja Adv-d.

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.