2024 KTM 500 EXC-F (Adventure-R/Rally)
-
Teema algataja - Postitusi: 574
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: Intruder 1800 / 500 EXC
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 34 korda
Re: 2024 KTM 500 EXC-F (Adventure-R/Rally)
Hei!
Enne kui nähtavam protsess algab ja huvitavamat pildimaterjali hakkab tulema teen juttu paarist “nähtamatust” asjast mis kohe esimestena tehtud ja proovitud said.
Vedrustus:
Kuna pakist välja tuleb see ratas ca. 70kg sõitjale sobiva vedrustusega said kohe esinduses vahetatud vedrud, nüüd saab 100 kg piloot ka sõitmas käia. Rohkem pole ma vedrustust veel näppinud, tuleks rohkem sõita ja vaadata kuidas tundub. Siledal pole muidugi varasemaga vahet aga esimene prooviring näitas ära, et ebatasasel pinnal on vedrustusel öö ja päev vahe võrreldes 701ga. Ilmselt on siin puhas kaalu ja hea vedrustuse koosmõju. Ma olen muidu üsna rahuliku tempoga sõitja aga minujaoks see ratas lihtsalt lendas üle künkliku metsaveotee ilma erilise pingutuseta.
Ülekanne:
Ülekanne tuli ka kohe üle vaadata kuna trassil/kruusal ülesõitu peab ka teha saama ilma, et mootor piina saaks.
Kohe olid külles 13/50 hammakad, mulle tundus see natuke liiga metsapoole lahendus ja peale väikest netis uurimist on nüüd peal 14/47 hammakad. 14 tuli rattaga kaasas ja 47 hammaka taha ostsin ise juurde.
Esmamulje oli mulle positiivne, jõudu oli ka madalalt piisavalt alles ja kiiremat sõitu kannatas ka kenasti teha, kas nii ka jääb näitab aeg.
Nikerdamise radadel ei tahaks ju mõnusat kulgemist sidurdamisega asendada seega tuleb leida mõlemaks sobiv komplekt.
Rehvid:
Kohe olid all Maxxis Maxxenduro rehvid millede osas ma ei oska hetkel suurt midagi arvata. Panin rattad lihtsalt tasakaalu ja ilmselt sõidan need rehvid lõpuni ära enne kui teada-tuntud Michelin Trackerid alla panen.
Järgmisel korral hakkab ratas ehk juba kuju muutma.
Enne kui nähtavam protsess algab ja huvitavamat pildimaterjali hakkab tulema teen juttu paarist “nähtamatust” asjast mis kohe esimestena tehtud ja proovitud said.
Vedrustus:
Kuna pakist välja tuleb see ratas ca. 70kg sõitjale sobiva vedrustusega said kohe esinduses vahetatud vedrud, nüüd saab 100 kg piloot ka sõitmas käia. Rohkem pole ma vedrustust veel näppinud, tuleks rohkem sõita ja vaadata kuidas tundub. Siledal pole muidugi varasemaga vahet aga esimene prooviring näitas ära, et ebatasasel pinnal on vedrustusel öö ja päev vahe võrreldes 701ga. Ilmselt on siin puhas kaalu ja hea vedrustuse koosmõju. Ma olen muidu üsna rahuliku tempoga sõitja aga minujaoks see ratas lihtsalt lendas üle künkliku metsaveotee ilma erilise pingutuseta.
Ülekanne:
Ülekanne tuli ka kohe üle vaadata kuna trassil/kruusal ülesõitu peab ka teha saama ilma, et mootor piina saaks.
Kohe olid külles 13/50 hammakad, mulle tundus see natuke liiga metsapoole lahendus ja peale väikest netis uurimist on nüüd peal 14/47 hammakad. 14 tuli rattaga kaasas ja 47 hammaka taha ostsin ise juurde.
Esmamulje oli mulle positiivne, jõudu oli ka madalalt piisavalt alles ja kiiremat sõitu kannatas ka kenasti teha, kas nii ka jääb näitab aeg.
Nikerdamise radadel ei tahaks ju mõnusat kulgemist sidurdamisega asendada seega tuleb leida mõlemaks sobiv komplekt.
Rehvid:
Kohe olid all Maxxis Maxxenduro rehvid millede osas ma ei oska hetkel suurt midagi arvata. Panin rattad lihtsalt tasakaalu ja ilmselt sõidan need rehvid lõpuni ära enne kui teada-tuntud Michelin Trackerid alla panen.
Järgmisel korral hakkab ratas ehk juba kuju muutma.
Omatud: Yamaha R6 99/Yamaha R6 02/Suzuki GsxR 600 04/Kawasaki Zx6R 03/Kawasaki Zx10R 04/Yamaha R1 04/Buell Xb9R Firebolt 02/Yamaha R6 07/KTM 950 SM 07/Kawasaki Zx10R 09/Buell Xb9S Lightning 04/KTM Super Duke 05/Aprilia Shiver 08/Yamaha R6 07/3x Yamaha FZ1N 07&08/Aprilia Tuono 07/Aprilia Tuono V4R 11/KTM 1290 Superduke R 14/KTM 1190 Adventure 14/BMW R 1250 GS Adventure 19/Husq 701Enduro 20/Suzu VZR 1800 08/KTM 500EXC 24
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.