Keevitamisest, põhiliselt.

Kasutaja avatar

Turist
Postitusi: 1330
Liitunud: 06 Mär 2020, 17:09
Tänanud: 100 korda
Tänatud: 213 korda

Re: Keevitamisest, põhiliselt.

Lugemata postitus Postitas Turist »

Kui viimati viidatud aparaati sellega võrrelda, kas millegi poolest see õigustab enda kallimat hinda?
https://www.stokker.ee/mig-keevitussead ... 16231-telw
Hiljuti oli vaja natuke autol plekki keevitada. TIG-ga kuidagi sain kinni s*tutud (ja sedagi mitte terves ulatuses. Kuna tegu pole nähtava kohaga, siis panin nö. punktid ja keevitamata kohad tihendasin PU hermeetikuga, sest oli vaja vettpidavaks saada). Aega võttis palju ja keevitatavale kohale ligipääs oli kehv, kahe käega oli ikka megakehv toimetada ja samas oli vahepeal vaja kolmanda käega (mida polnud) plekki hoida/vastu suruda. Siis mõtlesin, et MIG-ga oleks ikka palju parem toimetada. Väike mõte tekkis,et võibolla praegune aparaat ära müüa ja teine osta (hea oleks kui praegust TIG-põletit uue aparaadiga ka kasutada saaks). Samas sooviksin vahel ka roostevabat keevitada, kuna üldiselt on keevitamist niikuinii vähe, siis võibolla hoiakski ainult roostevaba traati sees, saab ju tavaterast ka keevitada. Jah, on mingid jutud on, et võib kergemini praeguneda vms kuna erinevad metallid on koos, aga ei keevita eriti vastutusrikkaid asju. Roostevaba traati aga ei pidavat iga (odavam) masin just väga hästi ette sööta suutma? Sellistele väiksetele aparaatidele (5 kg traadirulliga) pakub Stokker 316L roostevaba traati 0,8 mm mõõduga.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”