Õnnetused mootorratastega 2024
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 312
- Liitunud: 05 Veebr 2023, 13:43
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 540 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: Õnnetused mootorratastega 2024
05.09.2024 kell 13.10 toimus liiklusõnnetus Harjumaal Kose vallas Oru külas Kolu - Tammiku tee 3. kilomeetril, kus 17-aastane noormees kaldus mootorratast Aprilia SX125 juhtides vastassuunavööndisse ja põrkas kokku vastu liikunud sõidukiga Mercedes-Benz Sprinter, mida juhtis 58-aastane mees. Mootorrattur hukkus sündmuskohal.
05.09.2024 kell 17.03 teatati liiklusõnnetusest Tallinnas Sõpruse pst ja A. H. Tammsaare tee ristmikul, kus sõiduautot Toyota Corolla juhtinud 41-aastane mees ei andnud vasakpööret sooritades teed sõidueesõigust omanud mootorrattale Honda XL 650V, mida juhtis 35-aastane mees. Mootorrattur toimetati haiglasse.
05.09.2024 kell 17.03 teatati liiklusõnnetusest Tallinnas Sõpruse pst ja A. H. Tammsaare tee ristmikul, kus sõiduautot Toyota Corolla juhtinud 41-aastane mees ei andnud vasakpööret sooritades teed sõidueesõigust omanud mootorrattale Honda XL 650V, mida juhtis 35-aastane mees. Mootorrattur toimetati haiglasse.
Re: Õnnetused mootorratastega 2024
Tsiteerides kedagi Kallekas417 Ypsiloni portaalist:
"Kuidas sa päris kindlasti tapad inimese
Oled ju olnud olukorras, kus ülejäänud rivi jõuab foori alt läbi, osad veel kollasega, ja siis kõige lõpus tuled sina, lisad gaasi ning ületad varase punasega ristmiku. Sa hilined, seega ei koonerda ristmiku kiiremaks vabastamiseks gaasiga. Ristmikule jõudes on sul kiirust seal 70-ja-peale kandis. Vasakult varase rohelisega startinud auto sulle ette ei jõua, seda sa tead, selle kiirendamine võtab ju ka mõne hea sekundi, aga mootorratas jõuab... Kergekaaluline tsikkel jõuab sulle kindlasti ette, eriliselt gaasi väänamatagi ning sa sõidad ta külje pealt pilbasteks. Mis sa siis ütled? Ma tean, sa ütled päheõpitult, et sa ei näinud. Kuigi varast punast ju nägid. Kasuta varast punast üle ristmiku sõitmiseks igapäevaselt ja sa tapad kellegi päris kindlasti."
Kui mootorratturil oli eesõigus ning vasakpööret tehes sõitis auto mööda külge, siis oli vana hea "Nägin, et kollane vilgub, aga mootorratturit ei näinud".
Iga päev näeb liikluses mõnd autojuhti, kes võiks seda artiklik lugeda ja veidi mõelda, kel huvi, siis leiab siit: https://ypsilon.postimees.ee/7526322/li ... ad-inimese
Noorest 17-aastasest on muidugi väga kahju, kas ehmatas end ise ära millegagi või siis target fixation vms. Kiiruses ma kahtlen, et asi tolles momendis olla sai kuna polnud just kõige kangem mootorratas mis seda võimaldaks.
"Kuidas sa päris kindlasti tapad inimese
Oled ju olnud olukorras, kus ülejäänud rivi jõuab foori alt läbi, osad veel kollasega, ja siis kõige lõpus tuled sina, lisad gaasi ning ületad varase punasega ristmiku. Sa hilined, seega ei koonerda ristmiku kiiremaks vabastamiseks gaasiga. Ristmikule jõudes on sul kiirust seal 70-ja-peale kandis. Vasakult varase rohelisega startinud auto sulle ette ei jõua, seda sa tead, selle kiirendamine võtab ju ka mõne hea sekundi, aga mootorratas jõuab... Kergekaaluline tsikkel jõuab sulle kindlasti ette, eriliselt gaasi väänamatagi ning sa sõidad ta külje pealt pilbasteks. Mis sa siis ütled? Ma tean, sa ütled päheõpitult, et sa ei näinud. Kuigi varast punast ju nägid. Kasuta varast punast üle ristmiku sõitmiseks igapäevaselt ja sa tapad kellegi päris kindlasti."
Kui mootorratturil oli eesõigus ning vasakpööret tehes sõitis auto mööda külge, siis oli vana hea "Nägin, et kollane vilgub, aga mootorratturit ei näinud".
Iga päev näeb liikluses mõnd autojuhti, kes võiks seda artiklik lugeda ja veidi mõelda, kel huvi, siis leiab siit: https://ypsilon.postimees.ee/7526322/li ... ad-inimese
Noorest 17-aastasest on muidugi väga kahju, kas ehmatas end ise ära millegagi või siis target fixation vms. Kiiruses ma kahtlen, et asi tolles momendis olla sai kuna polnud just kõige kangem mootorratas mis seda võimaldaks.
Re: Õnnetused mootorratastega 2024
Ei pea. Küll on aga õigus eeldada et teeolud ei muutu ettearvamatult seepärast keegi on kuhugi lahtist killustikku visanud, pigiloigu valanud või laudaväravad ette ehitanud.
No ei ela jah Eestis ja alati läheb tuju sandiks kui neist õnnetustest loen. Eesti olematu liikluse kohta on neid liiga palju ja sugugi mitte ainult ratturite süül .
Ostsin kunagi ühe ratta, Eestist, ja müüja küsis et kus ma sellega sõitma kavatsen hakata . Kui ütlesin siis arvas et nojah, seal võib- olla tõesti.
Aga eks see heietus läheb jah teemast välja . Bikerit enda jaoks päris kinni ka ei paneks . Ma kasutan seda rohkem mingite tehniliste küsimuste endale selgeks tegemiseks.
-
- Postitusi: 2406
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 25 korda
Re: Õnnetused mootorratastega 2024
Kas õnnestuste põhjuste analüüsi kohta mingeid kokkuvõtteid ka tehakse? Näiteks xx% ületas lubatud kiirust, xy% - teine sõiduk keeras peateele ette jne?
terv
kris.
terv
kris.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2654
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 191 korda
- Tänatud: 396 korda
Re: Õnnetused mootorratastega 2024
Kuidas sa seda analüüsi enda jaks ette kujutad? Lihtsalt huvitav teada! Transpordiametil on küll olemas statistika ühesõiduki õnnetustest...
(suurima) lubatud sõidukiiruse ületamise saab üheks põhjuseks tuua pakun et >99% kahe sõidukiga õnnetuste korral - kui emb-kumb poleks oma varasemal teekonnal avariipaika kiirust ületanud, siis nad poleks ristmikul ka kokku saanud


Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Re: Õnnetused mootorratastega 2024
kas eestis on olemas sellised asjad nagu suurim, keskmine ja vähim lubatud sõidukiirus? ei teadnudki...mis need on või kuidas neid defineeritakse? või ei defineeritagi, lihtsalt kõhutunde järgi pannakse?
mismoodi selgitada seda, et kui emb-kumb poleks oma varasemal teekonnal sõitnud lubatud (suurimast?) sõidukiirusest tunduvalt aeglasemalt siis poleks samuti kokku saadud ega õnnetust toimunud? või no kui mõttest aru ei saanud siis - juhul kui emb kumb oleks a'la antud ristmiku ületanud ära 10sek varem, eelmise fooriga jne. või see saab võimalik olla vaid 1% juhtudel, mingite valemite järgi?
mismoodi selgitada seda, et kui emb-kumb poleks oma varasemal teekonnal sõitnud lubatud (suurimast?) sõidukiirusest tunduvalt aeglasemalt siis poleks samuti kokku saadud ega õnnetust toimunud? või no kui mõttest aru ei saanud siis - juhul kui emb kumb oleks a'la antud ristmiku ületanud ära 10sek varem, eelmise fooriga jne. või see saab võimalik olla vaid 1% juhtudel, mingite valemite järgi?

-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Õnnetused mootorratastega 2024
See on igas mõttes loterii. Sest kust Sa tead, mitme pimeda või muidu teiste liiklejatega füüsilisest kontaktist hoiduda mitte oskaja eest Sa ära oled suutnud sõita? Samas on aga kindlasti selles mõttes küll ülekiirus ohtlik, et kaasliiklejad ei oska ega peagi oskama sellega alati arvestada. Kui tahad alarmsõiduki kiirusel liikuda, siis kasuta ka vilkureid-sireene.Maaks kirjutas: ↑06 Sept 2024, 16:23Kuidas sa seda analüüsi enda jaks ette kujutad? Lihtsalt huvitav teada! Transpordiametil on küll olemas statistika ühesõiduki õnnetustest...
(suurima) lubatud sõidukiiruse ületamise saab üheks põhjuseks tuua pakun et >99% kahe sõidukiga õnnetuste korral - kui emb-kumb poleks oma varasemal teekonnal avariipaika kiirust ületanud, siis nad poleks ristmikul ka kokku saanud(elementaarne matemaatika: liikumiskiirus, tee pikkus, aeg) Sorry, reede
![]()

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Re: Õnnetused mootorratastega 2024
Mul on liiklemisega seoses praktiline küsimus.
Kas sõites tsikliga linnas mitme rajaga teel:
1) paiknete võimalikult autode läheduses, mis liiguvad kõrvalrajal, et nad teid peeglist näeksid ja ei hakkaks suvaliselt ümber reastuma (MotoJitsu teooria)
2) hoiate ennast autodest võimalikult kaugel, et juhul mõni suvaliselt ümber reastub, ei oleks külgepidi kokkupõrget (DanDanTheFireman teooria)
Kas sõites tsikliga linnas mitme rajaga teel:
1) paiknete võimalikult autode läheduses, mis liiguvad kõrvalrajal, et nad teid peeglist näeksid ja ei hakkaks suvaliselt ümber reastuma (MotoJitsu teooria)
2) hoiate ennast autodest võimalikult kaugel, et juhul mõni suvaliselt ümber reastub, ei oleks külgepidi kokkupõrget (DanDanTheFireman teooria)
Re: Õnnetused mootorratastega 2024
Kui olla piiritult optimistlik ja loota et keegi enne ümberreastumist peeglisse ka vastab siis on muarust mõistlikum mõistlikum sõita
Re: Õnnetused mootorratastega 2024
Kui olla piiritult optimistlik ja loota et keegi enne ümberreastumist peeglisse ka vaatab on minuarust mõistlikum sõita autorivi ääres ehk naaberreal autode poolel. Seal sõitvat ratast näeb peeglist niikaugele kui peegel näitab. Kõrvalreas aga autost eemale sõitja võib sattuda pimenurka.
Just täna hommikul oleksin Tallinna Smuuli teel ainult peeglit usaldades võinud kõrval sõitvale BMW-Gessule ette keerata. Ma olin esimeses reas, tema teise rea vasakpoolses servas ja autost natuke tagapool. Peegel sinna ei näita paljudel autodel. Üsna õnnetud peeglid on neil mis on tehtud saksa bahnidel kihutamiseks ehk MB, BMW, VAG ja seda tuuletakistuse vähendamiseks. Kaubikute labidasuurused peeglid näitavad palju laiemalt.
Prantsuse seaduse järgi on suurematel autodel Angles morts (pimenurga) kleebised ja sellisesse nurka pole hea sattuda. Autoga on natuke lihtsam sest ta on laiem ja midagi ikka näeb .
Üldiselt võib ka eessõitja auto peeglisse vaadata ja kui sealt juhi nägu paistab siis näeb juht ka taganttulijat kui ta peeglisse vastab. Kui nägu ei paista on pime nurk.
Ma vastasin ka vilksamisi üle õla ja ei keeranud. Ehk siis kui on tahtmine kõrvalreas ja autodest kaugel sõita siis eessõitjast ikka nii autopikkuse järgi tagapool sest sinna hakkab peegel jälle näitama
Kui muidugi enne keeramist peeglisse ei vaadata siis pole erilist vahet. Autost eemale hoides jääb võib-olla natuke rohkem reageerimisaega.
Just täna hommikul oleksin Tallinna Smuuli teel ainult peeglit usaldades võinud kõrval sõitvale BMW-Gessule ette keerata. Ma olin esimeses reas, tema teise rea vasakpoolses servas ja autost natuke tagapool. Peegel sinna ei näita paljudel autodel. Üsna õnnetud peeglid on neil mis on tehtud saksa bahnidel kihutamiseks ehk MB, BMW, VAG ja seda tuuletakistuse vähendamiseks. Kaubikute labidasuurused peeglid näitavad palju laiemalt.
Prantsuse seaduse järgi on suurematel autodel Angles morts (pimenurga) kleebised ja sellisesse nurka pole hea sattuda. Autoga on natuke lihtsam sest ta on laiem ja midagi ikka näeb .
Üldiselt võib ka eessõitja auto peeglisse vaadata ja kui sealt juhi nägu paistab siis näeb juht ka taganttulijat kui ta peeglisse vastab. Kui nägu ei paista on pime nurk.
Ma vastasin ka vilksamisi üle õla ja ei keeranud. Ehk siis kui on tahtmine kõrvalreas ja autodest kaugel sõita siis eessõitjast ikka nii autopikkuse järgi tagapool sest sinna hakkab peegel jälle näitama
Kui muidugi enne keeramist peeglisse ei vaadata siis pole erilist vahet. Autost eemale hoides jääb võib-olla natuke rohkem reageerimisaega.
-
Teema algataja - Postitusi: 312
- Liitunud: 05 Veebr 2023, 13:43
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 540 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: Õnnetused mootorratastega 2024
Vasakul pool reas isegi kui paremal ei ole ühtegi ristmikku.
Tegelikult peaks keskel sõitma ja vasakule minema kui ristmik on. Ja alati ei ole võimalik auto jaoks parimas vaateväljas sõita, aga ikka üritan.
Aga isegi on juhtunud, et teises reas sõites möödun esimeses reas autost väikese kiiruse vahega ja esimese rea auto just sellel hetkel paneb suunatule ja kohe pöörab!

Aga isegi on juhtunud, et teises reas sõites möödun esimeses reas autost väikese kiiruse vahega ja esimese rea auto just sellel hetkel paneb suunatule ja kohe pöörab!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3139
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 487 korda
- Tänatud: 591 korda
Re: Õnnetused mootorratastega 2024
Ma ei tea eelnimetatud tegelasi ja nende teooriaid. Aga minul on oma teooria, mille järgi sõidan ja see on "näe ise ja ole nähtav"slev kirjutas: ↑07 Sept 2024, 12:20Mul on liiklemisega seoses praktiline küsimus.
Kas sõites tsikliga linnas mitme rajaga teel:
1) paiknete võimalikult autode läheduses, mis liiguvad kõrvalrajal, et nad teid peeglist näeksid ja ei hakkaks suvaliselt ümber reastuma (MotoJitsu teooria)
2) hoiate ennast autodest võimalikult kaugel, et juhul mõni suvaliselt ümber reastub, ei oleks külgepidi kokkupõrget (DanDanTheFireman teooria)
Ehk praktikas tähendab see seda, et ma olen alati kuskil kekskel, et võimalikult kaugele näeks ja et mind oleks võimalikult kaugele näha. Pimenurga osas arvestan sellega, et kui mina peeglist juhti ei näe, ei näe juht mind, st keeran juurde lasen maha, muudan asukohta.
Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
-
- Postitusi: 150
- Liitunud: 12 Veebr 2024, 08:14
- Tsikkel: KTM 380 2t, Suzu 450, KTM
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Õnnetused mootorratastega 2024
KUIDAS on see VÕIMALIK!
Sõidad maanteel ja ei näe VASTUTULEVAT tsiklit?
Kas see 52 aastane (pole ju ülearu suur vanus) üldse midagi näeb-aru saab?
Või tegelikult keeras lihtsalt ülbelt ette ja pärast hakkas jama vahutama kui pauk käes.
On tegelased rsk!
Sõidad maanteel ja ei näe VASTUTULEVAT tsiklit?
Kas see 52 aastane (pole ju ülearu suur vanus) üldse midagi näeb-aru saab?
Või tegelikult keeras lihtsalt ülbelt ette ja pärast hakkas jama vahutama kui pauk käes.
On tegelased rsk!
-
Teema algataja - Postitusi: 312
- Liitunud: 05 Veebr 2023, 13:43
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 540 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: Õnnetused mootorratastega 2024
Päike paistis või mootorratas ja auto liikusid sellisel kiirusel ja trajektooril, et rattur jäi A piilari taha peitu!
Re: Õnnetused mootorratastega 2024
Päike paistab, siis seda enam ei roni ju peateele..
Aga eks selline mõistlik kaine loogiline common sense on ammu kadunud meie liiklusest. Sõidame kuniks saab ja loodame, et mingi loll ära ei äesta.

-
- Postitusi: 724
- Liitunud: 17 Jaan 2010, 00:58
- Tsikkel: F6C 1500
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Õnnetused mootorratastega 2024
Ei ma usu, et ei näinud. Kui natuke aega meie teedel ringi sõita, siis koged seda, kuidas möödasõite kui vasakpöördeid tehakse otse näkku. Siin on pigem see suhtumine, et ta nõrgem, küll annab järele, pidurdab või põikab ise.
Kui sa tahad igal juhul kruusa vältida, siis leiab kruus su üles.


-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6747
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 443 korda
Re: Õnnetused mootorratastega 2024
Seda ja teist aga enamasti on asi "füsioloogiline"....
Inimese aju ja silmade vahel käib keeruline infovahetus ja palju asju "mõtleb" keharaal ise juurde:
Kui inimene vaatab vasakule ja paremale kindla veendumusega, et "AUTOT ei tule", siis seda ka ei tule!"
See, et sealt tuleb miski kaherattaline, on juba teisejärguline, esmase info puhul alustatakse manöövrit.
Kunagi jagati siin ka videot, a'la "Vaata, vaata 2X"- pettis ära küll....
Muidugi või olla tegu piiratud nägemisväljaga, teise osapoole liigse kiirustamisega jpv....
Inimese aju ja silmade vahel käib keeruline infovahetus ja palju asju "mõtleb" keharaal ise juurde:
Kui inimene vaatab vasakule ja paremale kindla veendumusega, et "AUTOT ei tule", siis seda ka ei tule!"
See, et sealt tuleb miski kaherattaline, on juba teisejärguline, esmase info puhul alustatakse manöövrit.
Kunagi jagati siin ka videot, a'la "Vaata, vaata 2X"- pettis ära küll....
Muidugi või olla tegu piiratud nägemisväljaga, teise osapoole liigse kiirustamisega jpv....
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Re: Õnnetused mootorratastega 2024
Mitu asja on selles juhtumis loogiliselt valesti: sõiduõpetaja sõitis õpilasele otsa ja ta toimetati haiglasse
Kell 11.55 juhtus liiklusõnnetus Tallinnas Kadaka pst 31 juures, kus 60-aastane mees sõitis sõiduautoga Suzuki Vitara tagant otsa mootorrattale Yamaha MT07A, mida juhtis 34-aastane mees. Liiklusõnnetuse toimumise hetkel oli mootorrattur autokooli sõidutunnis õpilane ja sõiduauto Suzuki Vitara juht sõiduõpetaja. Sõiduauto juht toimetati haiglasse.

Kell 11.55 juhtus liiklusõnnetus Tallinnas Kadaka pst 31 juures, kus 60-aastane mees sõitis sõiduautoga Suzuki Vitara tagant otsa mootorrattale Yamaha MT07A, mida juhtis 34-aastane mees. Liiklusõnnetuse toimumise hetkel oli mootorrattur autokooli sõidutunnis õpilane ja sõiduauto Suzuki Vitara juht sõiduõpetaja. Sõiduauto juht toimetati haiglasse.
-
- Postitusi: 44
- Liitunud: 03 Juun 2024, 16:07
- Tsikkel: Honda CB600FA
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Õnnetused mootorratastega 2024
Lugesin ja imelik juhtum. Ehk oli sõiduõpetajal terviserike ? Või eksis ajakirjanik.slev kirjutas: ↑11 Sept 2024, 06:42Mitu asja on selles juhtumis loogiliselt valesti: sõiduõpetaja sõitis õpilasele otsa ja ta toimetati haiglasse![]()
Kell 11.55 juhtus liiklusõnnetus Tallinnas Kadaka pst 31 juures, kus 60-aastane mees sõitis sõiduautoga Suzuki Vitara tagant otsa mootorrattale Yamaha MT07A, mida juhtis 34-aastane mees. Liiklusõnnetuse toimumise hetkel oli mootorrattur autokooli sõidutunnis õpilane ja sõiduauto Suzuki Vitara juht sõiduõpetaja. Sõiduauto juht toimetati haiglasse.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2654
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 191 korda
- Tänatud: 396 korda
Re: Õnnetused mootorratastega 2024
Mis seal valesti on? Kui keegi mulle tagant otsa sõidaks ja ma pärast enam-vähem terveks jääks, siis võib vabalt juhtuda, et tal pärast EMO-sse asja on (eriti kui veel plõksima hakkab)slev kirjutas: ↑11 Sept 2024, 06:42Mitu asja on selles juhtumis loogiliselt valesti: sõiduõpetaja sõitis õpilasele otsa ja ta toimetati haiglasse![]()
Kell 11.55 juhtus liiklusõnnetus Tallinnas Kadaka pst 31 juures, kus 60-aastane mees sõitis sõiduautoga Suzuki Vitara tagant otsa mootorrattale Yamaha MT07A, mida juhtis 34-aastane mees. Liiklusõnnetuse toimumise hetkel oli mootorrattur autokooli sõidutunnis õpilane ja sõiduauto Suzuki Vitara juht sõiduõpetaja. Sõiduauto juht toimetati haiglasse.

Aga kui nüüd huumor kõrvale jätta, siis suure tõenäosusega oli tegu terviserikkega.
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
-
Teema algataja - Postitusi: 312
- Liitunud: 05 Veebr 2023, 13:43
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 540 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: Õnnetused mootorratastega 2024
Juhtub ka parimatel. Vaatas midagi muud ja õpilast ei vaadanud. 
10.09.2024 kell 20.32 juhtus liiklusõnnetus Harju maakonnas Kuusalu vallas Hara külas Hara tee 3. km, kus 22-aastane naine kaotas kontrolli mootorratta Kawasaki üle ja sõitis teelt välja. Mootorrattur toimetati haiglasse.

10.09.2024 kell 20.32 juhtus liiklusõnnetus Harju maakonnas Kuusalu vallas Hara külas Hara tee 3. km, kus 22-aastane naine kaotas kontrolli mootorratta Kawasaki üle ja sõitis teelt välja. Mootorrattur toimetati haiglasse.
Re: Õnnetused mootorratastega 2024
Mis siis ikka, jääb vaid oodata uudist, et "maanteeameti eksamineerija sõitis õpilasele tagant otsa, oli purjus ja põgenes sündmuskohalt"
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7385
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 569 korda
Re: Õnnetused mootorratastega 2024
See on hea kiirete kurvidega üsna tehniline tee ja lubatud maksimaalse kiirusega sõitmiseks peavad piisavad oskused olema. Kuni seal kruus oli, tehti sellel teel ralliautodega trenni ja demo sõite, sest tee on lihtsalt suletav ja vähese liiklusega tee.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Õnnetused mootorratastega 2024
Mulle Pärnus Aide sõiduõpetaja ütles, et peaaegu iga õpetaja sõidab korra elus õpilasele tagant sisse.slev kirjutas: ↑11 Sept 2024, 06:42Mitu asja on selles juhtumis loogiliselt valesti: sõiduõpetaja sõitis õpilasele otsa ja ta toimetati haiglasse![]()
Kell 11.55 juhtus liiklusõnnetus Tallinnas Kadaka pst 31 juures, kus 60-aastane mees sõitis sõiduautoga Suzuki Vitara tagant otsa mootorrattale Yamaha MT07A, mida juhtis 34-aastane mees. Liiklusõnnetuse toimumise hetkel oli mootorrattur autokooli sõidutunnis õpilane ja sõiduauto Suzuki Vitara juht sõiduõpetaja. Sõiduauto juht toimetati haiglasse.
Re: Õnnetused mootorratastega 2024
ap_yesjah kirjutas: ↑11 Sept 2024, 08:28Lugesin ja imelik juhtum. Ehk oli sõiduõpetajal terviserike ? Või eksis ajakirjanik.slev kirjutas: ↑11 Sept 2024, 06:42Mitu asja on selles juhtumis loogiliselt valesti: sõiduõpetaja sõitis õpilasele otsa ja ta toimetati haiglasse![]()
Kell 11.55 juhtus liiklusõnnetus Tallinnas Kadaka pst 31 juures, kus 60-aastane mees sõitis sõiduautoga Suzuki Vitara tagant otsa mootorrattale Yamaha MT07A, mida juhtis 34-aastane mees. Liiklusõnnetuse toimumise hetkel oli mootorrattur autokooli sõidutunnis õpilane ja sõiduauto Suzuki Vitara juht sõiduõpetaja. Sõiduauto juht toimetati haiglasse.

Motokaru Raido auto tundub justkui olevat.
-
Teema algataja - Postitusi: 312
- Liitunud: 05 Veebr 2023, 13:43
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 540 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: Õnnetused mootorratastega 2024
Jepp. Käidud nähtud tehtud.

Re: Õnnetused mootorratastega 2024
Kuidas see olukord juriidiliselt laheneb, kes on süüdi? Võib ju ka öelda, et autojuht ei andnud teed möödasõitu tegevale tsiklile
Kella 11.07 paiku toimus liiklusõnnetus Tartu maakonnas Tartu vallas Lombi külas Jõhvi-Tartu-Valga mnt ja Kalja-Lombi tee ristmikul, kus mootorratast Honda juhtinud 54-aastane mees alustas möödasõitu väikebussist Mercedes-Benz Vito, ei märganud vasakpöörde ootel olnud 18-aastase mehe juhitud sõiduautot Volkswagen Passat ning sõitis viimasele tagant otsa. Mootorrattur toimetati haiglasse.
Kella 11.07 paiku toimus liiklusõnnetus Tartu maakonnas Tartu vallas Lombi külas Jõhvi-Tartu-Valga mnt ja Kalja-Lombi tee ristmikul, kus mootorratast Honda juhtinud 54-aastane mees alustas möödasõitu väikebussist Mercedes-Benz Vito, ei märganud vasakpöörde ootel olnud 18-aastase mehe juhitud sõiduautot Volkswagen Passat ning sõitis viimasele tagant otsa. Mootorrattur toimetati haiglasse.
-
- Postitusi: 150
- Liitunud: 12 Veebr 2024, 08:14
- Tsikkel: KTM 380 2t, Suzu 450, KTM
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Õnnetused mootorratastega 2024
Ma spets pole aga kui Passat seisis ristmikul, suunakas sees ja ootas vasakpöörde võimalust ning Vito möödus Passatist paremal poolt nt teeservas siis Honda poleks tohtinud ju möödasõitu alustada?
Kui on ka suurem ristmik siis peaks seal maas ka pidevad jooned olema millest üle sõita ei tohiks?
Muidugi on hea targutada aga ristmikul möödasõitu teha on alati väga kahtlane.
Kui on ka suurem ristmik siis peaks seal maas ka pidevad jooned olema millest üle sõita ei tohiks?
Muidugi on hea targutada aga ristmikul möödasõitu teha on alati väga kahtlane.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.