ABS mootorrattal
Re: ABS mootorrattal
Mõni endapoolne tähelepanek veel.
Mootoripidurdus ja tagaratta blokeerimine sõltub vast konkreetsest rattast. Jäi silma et kuskil koolitusel oli kästud tagaratas blokki pidurdada ja see oli vist keeruline?
Noeitea, minul läheb tagaratas väga lihtsalt lohisema. Igavene suur mootorikolakas silma järgi mootorratta esimese kolmandiku peal ja kui veel end kätega juhtrauale toetada polegi väga palju vaja. Meil on üks foor mis väga loominguliselt värve vahetab. Ma sain tagapiduriga linnakiirusel pidevalt ratta blokki kuni hakkasin suuremalt jaolt esipidurit kasutama. See ei tähendanud kukkumist vaid tekkis "söerajasõitja asend" . Täitsa kuiv asfalt, üle 20 kraadi sooja ja 50 km maanteesõitu selja taga.
Kui tagaotsale matkakohvreid laduda läks asi tunduvalt paremaks.
Mootoripidurdus mida Will tagapiduri asendajaks nimetab on samuti äge. Juba kardaan neelab palju jõudu ja kubatuur on 940. Linnas olen vahel pikalt sõitnud nii et pole üldse pidurit vaja olnud. Seda siis kui ettepoole vaadata ja foorid enam-vähem rohelises laines on. Mõne 500-600 kuubikulise ratta ja kettülekandega on see ilmselt teistmoodi.
See ka muidugi et näppudega ehk esipiduriga on lihtsam jõudu doseerida. Jala ja tagapiduriga , kui veel raske saabas ka on , võib kergesti üle pingutada.
Muide, see "loading the front tire" peaks eesti keeles olema "esirehvi koormamine". Ükskõik mis meetodil siis.
Mootoripidurdus ja tagaratta blokeerimine sõltub vast konkreetsest rattast. Jäi silma et kuskil koolitusel oli kästud tagaratas blokki pidurdada ja see oli vist keeruline?
Noeitea, minul läheb tagaratas väga lihtsalt lohisema. Igavene suur mootorikolakas silma järgi mootorratta esimese kolmandiku peal ja kui veel end kätega juhtrauale toetada polegi väga palju vaja. Meil on üks foor mis väga loominguliselt värve vahetab. Ma sain tagapiduriga linnakiirusel pidevalt ratta blokki kuni hakkasin suuremalt jaolt esipidurit kasutama. See ei tähendanud kukkumist vaid tekkis "söerajasõitja asend" . Täitsa kuiv asfalt, üle 20 kraadi sooja ja 50 km maanteesõitu selja taga.
Kui tagaotsale matkakohvreid laduda läks asi tunduvalt paremaks.
Mootoripidurdus mida Will tagapiduri asendajaks nimetab on samuti äge. Juba kardaan neelab palju jõudu ja kubatuur on 940. Linnas olen vahel pikalt sõitnud nii et pole üldse pidurit vaja olnud. Seda siis kui ettepoole vaadata ja foorid enam-vähem rohelises laines on. Mõne 500-600 kuubikulise ratta ja kettülekandega on see ilmselt teistmoodi.
See ka muidugi et näppudega ehk esipiduriga on lihtsam jõudu doseerida. Jala ja tagapiduriga , kui veel raske saabas ka on , võib kergesti üle pingutada.
Muide, see "loading the front tire" peaks eesti keeles olema "esirehvi koormamine". Ükskõik mis meetodil siis.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.