sport summuti
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
sport summuti
Niisiis, soetasin endale mõnda aega tagasi 89 aasta 125 yamaha tzr-i. Välimuse kohapealt sai nagu juba kaasa aidata ja mootori kallal veel tegutsen (lihtsalt silinder lihvimisel ning sinna juurde uus kolb rõngastega,ei mingit kapitaalset ümberehitamist).
Aga põhi probleemiks, siis see summuti.
Kuna see hääl ka sellega niru võitu, siis mõtlesin, et võiks panna mingi sport summuti, neil aga hinnad päris "kanged"(muidugi, kui keegi teab kust saab suht normaalse hinnaga sellist kraami, siis võiks teada anda).
Kuid siit foorumist on minutead läbikäinud ka mingi selline varjant, et ise teha see viimane pütt.Selline varjant meeldikski mulle rohkem kuna, siis äkki saaks ka mõne hobuse masinale juurde ja arvatavasti tuleks ka odavam.
Nüüd küsingi et, kas kellegil on olnud sellise asjaga otseseid kokkupuuteid ja kui on, siis võiks ju rääkida, mis tulemuse said ja kuida üldse sellise asja tegemine välja kukkub ja kas üldse mõtet on(midagi konkreetset selle teema kohta pole nagu osanud siit foorumist välja lugeda).
Aga põhi probleemiks, siis see summuti.
Kuna see hääl ka sellega niru võitu, siis mõtlesin, et võiks panna mingi sport summuti, neil aga hinnad päris "kanged"(muidugi, kui keegi teab kust saab suht normaalse hinnaga sellist kraami, siis võiks teada anda).
Kuid siit foorumist on minutead läbikäinud ka mingi selline varjant, et ise teha see viimane pütt.Selline varjant meeldikski mulle rohkem kuna, siis äkki saaks ka mõne hobuse masinale juurde ja arvatavasti tuleks ka odavam.
Nüüd küsingi et, kas kellegil on olnud sellise asjaga otseseid kokkupuuteid ja kui on, siis võiks ju rääkida, mis tulemuse said ja kuida üldse sellise asja tegemine välja kukkub ja kas üldse mõtet on(midagi konkreetset selle teema kohta pole nagu osanud siit foorumist välja lugeda).
kui huvi on, siis võid ju ka resonaatori ise ehitada. Mõõtmed saad näiteks siit: http://www.mh-aerotools.de/airfoils/javapipe_en.htm
Aga minu tavaloogika ütleb, et ega kodus tehtud sumps odavam-parem küll tule. Kui nii oleks, siis teeksid ju kõik kodus torusid ja sumpsitootjad ei saakski küsida mega$$$ oma toodangu eest.
Aga minu tavaloogika ütleb, et ega kodus tehtud sumps odavam-parem küll tule. Kui nii oleks, siis teeksid ju kõik kodus torusid ja sumpsitootjad ei saakski küsida mega$$$ oma toodangu eest.
eks ta nii kipub olema jah, et see tehase toodang on ikkagi parem .
Resokambrit küll muutma ei taha hakata see ikka peaks jääma originaal.
Nagu ma praegu aru olen saanud, siis ikkagi see iseehitmise varjant on jama ja tuleks ikkagi osta.Niisiis, kui keegi teab kust seda viimast pütti odavalt saab andku teada.Kui kellegil vedleb mingi juba kasutataud sumpar mis sobiks mu masinale siis võiks pakkuda!!!
Resokambrit küll muutma ei taha hakata see ikka peaks jääma originaal.
Nagu ma praegu aru olen saanud, siis ikkagi see iseehitmise varjant on jama ja tuleks ikkagi osta.Niisiis, kui keegi teab kust seda viimast pütti odavalt saab andku teada.Kui kellegil vedleb mingi juba kasutataud sumpar mis sobiks mu masinale siis võiks pakkuda!!!
aga fzr-ile sumbutit? vaatasin ka http://www.louis.de kataloogi kuid seal raske mõista kuna saksa keel pole just parimate killast. Kas keegi ka Eestis midagi normaalset müüb?
ka neljataktilisel on vaja vastusurvet, et mootor korralikult töötaks. Mis juhtub siis, kui ise teed? Tõenoliselt midagi KOHE ära ei lõhu, küll aga võimsus väheneb kindlasti.
Ma kordan ennast: ega kodus tehtud sumps odavam-parem küll tule. Kui nii oleks, siis teeksid ju kõik kodus torusid ja sumpsitootjad ei saakski küsida mega$$$ oma toodangu eest.
ehk siis toru võid väänata, aga ega sel mingit head tulemust pole.
Ma kordan ennast: ega kodus tehtud sumps odavam-parem küll tule. Kui nii oleks, siis teeksid ju kõik kodus torusid ja sumpsitootjad ei saakski küsida mega$$$ oma toodangu eest.
ehk siis toru võid väänata, aga ega sel mingit head tulemust pole.
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Tere.
Kõige lihtsam on vaadata kuskil võistlustel mõne kahetaktilise sumpsi ja siis seal kaasa mõelda, miks see toru alguses siiapoole ja siis jälle tagasi pöörab ja siis sellise imeliku läbimõõdu muutuse teeb ja nii edasi...
Sumpsi läbimõõt, kuju, pikkus, maht, materjali paksus ja veel teab mis asjad, on siiski igale pillile väga tähtsad - sellest siis arvatavasti ka asja hind.
Ise saab muidugi ka teha, kui saad sumpsi mõõdud vastavale mootorile(talvel andis keegi isegi siin foorumis paar linki selle kohta), eeldades, et oskad hästi pleki ja keevitustööd. Päris umbes ei tasu siiski plekki kokku õmmelda, sest väga vale sumps aitab mootoril ka kokku joosta. Kindlasti peab asjal ka hea välimus tulema.
Aga eks uuri veel asja, kui huvi ikka on!
Kõige lihtsam on vaadata kuskil võistlustel mõne kahetaktilise sumpsi ja siis seal kaasa mõelda, miks see toru alguses siiapoole ja siis jälle tagasi pöörab ja siis sellise imeliku läbimõõdu muutuse teeb ja nii edasi...
Sumpsi läbimõõt, kuju, pikkus, maht, materjali paksus ja veel teab mis asjad, on siiski igale pillile väga tähtsad - sellest siis arvatavasti ka asja hind.
Ise saab muidugi ka teha, kui saad sumpsi mõõdud vastavale mootorile(talvel andis keegi isegi siin foorumis paar linki selle kohta), eeldades, et oskad hästi pleki ja keevitustööd. Päris umbes ei tasu siiski plekki kokku õmmelda, sest väga vale sumps aitab mootoril ka kokku joosta. Kindlasti peab asjal ka hea välimus tulema.
Aga eks uuri veel asja, kui huvi ikka on!
Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
2T masina väljalase koosneb tavaliselt 2-st osast, ehk siis väljalaskegaase peegeldavast osast ja summutavast osast. Võistlusmasinatel summutavast osast vist tihtipeale loobutakse, sest müra pole probleem. Kui sa kopeerid võistlusmasinalt selle esimese osa, siis keegi ei keela lisamast tõhusamat summutavat osa.xander kirjutas:Nüüd tekkis mul järgmine küsimus.Nimelt, kui võtta snitti mingi võistlus masina väljalaske pealt ehk siis teha võistlus sumpar, tekib vist ark-ga probleeme kuna neil on seal vist määratud mingi tatud piir, kui palju seda müra sealt tulla võib.
2T mehed, uurige natuke seda lehekülge: http://www.southernskies.net/page_info/ ... ngine.html
minuarust parim seletus 2T mootoris ja väljalaskes toimuvast.
minuarust parim seletus 2T mootoris ja väljalaskes toimuvast.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.