sport summuti

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
xander
Postitusi: 15
Liitunud: 15 Dets 2004, 16:17

sport summuti

Lugemata postitus Postitas xander »

Niisiis, soetasin endale mõnda aega tagasi 89 aasta 125 yamaha tzr-i. Välimuse kohapealt sai nagu juba kaasa aidata ja mootori kallal veel tegutsen (lihtsalt silinder lihvimisel ning sinna juurde uus kolb rõngastega,ei mingit kapitaalset ümberehitamist).
Aga põhi probleemiks, siis see summuti.
Kuna see hääl ka sellega niru võitu, siis mõtlesin, et võiks panna mingi sport summuti, neil aga hinnad päris "kanged"(muidugi, kui keegi teab kust saab suht normaalse hinnaga sellist kraami, siis võiks teada anda).
Kuid siit foorumist on minutead läbikäinud ka mingi selline varjant, et ise teha see viimane pütt.Selline varjant meeldikski mulle rohkem kuna, siis äkki saaks ka mõne hobuse masinale juurde ja arvatavasti tuleks ka odavam.
Nüüd küsingi et, kas kellegil on olnud sellise asjaga otseseid kokkupuuteid ja kui on, siis võiks ju rääkida, mis tulemuse said ja kuida üldse sellise asja tegemine välja kukkub ja kas üldse mõtet on(midagi konkreetset selle teema kohta pole nagu osanud siit foorumist välja lugeda).
Kasutaja avatar

Nigga
Postitusi: 1086
Liitunud: 21 Juul 2004, 10:39
Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel

Lugemata postitus Postitas Nigga »

Sellest pütast pole sul mingit kasu, sest kahetaktilisel on ääretult oluline just see paun mis enne pütta jääb. Mingit head häält sa eniveis ei saa 125-st.
Kui tahad mingit hobujõudu juurde, siis ainuke variant on osta see kallihinnaline täissummuti. Ainult pütaga võid isegi sitemaks asja teha
Kasutaja avatar

Teema algataja
xander
Postitusi: 15
Liitunud: 15 Dets 2004, 16:17

Lugemata postitus Postitas xander »

Karta on jah, et sellel 125-sel peab see vastusurve värk heasti paigas olema.Summutit tahaks just selle pärast ära vahetada, et siis on ngu 2 kärbest ühe hoobiga:parem minek,parem hääl.
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

kui huvi on, siis võid ju ka resonaatori ise ehitada. Mõõtmed saad näiteks siit: http://www.mh-aerotools.de/airfoils/javapipe_en.htm

Aga minu tavaloogika ütleb, et ega kodus tehtud sumps odavam-parem küll tule. Kui nii oleks, siis teeksid ju kõik kodus torusid ja sumpsitootjad ei saakski küsida mega$$$ oma toodangu eest.
Kasutaja avatar

Teema algataja
xander
Postitusi: 15
Liitunud: 15 Dets 2004, 16:17

Lugemata postitus Postitas xander »

eks ta nii kipub olema jah, et see tehase toodang on ikkagi parem .
Resokambrit küll muutma ei taha hakata see ikka peaks jääma originaal.
Nagu ma praegu aru olen saanud, siis ikkagi see iseehitmise varjant on jama ja tuleks ikkagi osta.Niisiis, kui keegi teab kust seda viimast pütti odavalt saab andku teada.Kui kellegil vedleb mingi juba kasutataud sumpar mis sobiks mu masinale siis võiks pakkuda!!!

Koit46

Lugemata postitus Postitas Koit46 »

aga fzr-ile sumbutit? vaatasin ka http://www.louis.de kataloogi kuid seal raske mõista kuna saksa keel pole just parimate killast. Kas keegi ka Eestis midagi normaalset müüb?

alambe
Postitusi: 222
Liitunud: 11 Mai 2005, 19:31
Tsikkel: Kawasaki Z750
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas alambe »

oleks siis ka küssa sellest vallast
mida teeb 4 taktiline -4 pütane tsikkle nn. "otseläbi" püti peale?
Kasutaja avatar

rix125
Postitusi: 182
Liitunud: 01 Sept 2004, 15:11
Asukoht: Saue

Lugemata postitus Postitas rix125 »

Äkki oskab keegi öelda kuidas "sport summuti" näiteks GS 500`le teha. Toru läbimõõt ja mis tehnoloogiaga üleüldse sport summuti töötab. Võib mootoris midagi juhtuda kui sumpa valesti teha?
51 58 739
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

ka neljataktilisel on vaja vastusurvet, et mootor korralikult töötaks. Mis juhtub siis, kui ise teed? Tõenoliselt midagi KOHE ära ei lõhu, küll aga võimsus väheneb kindlasti.

Ma kordan ennast: ega kodus tehtud sumps odavam-parem küll tule. Kui nii oleks, siis teeksid ju kõik kodus torusid ja sumpsitootjad ei saakski küsida mega$$$ oma toodangu eest.

ehk siis toru võid väänata, aga ega sel mingit head tulemust pole.

koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Lugemata postitus Postitas koi »

Tere.


Kõige lihtsam on vaadata kuskil võistlustel mõne kahetaktilise sumpsi ja siis seal kaasa mõelda, miks see toru alguses siiapoole ja siis jälle tagasi pöörab ja siis sellise imeliku läbimõõdu muutuse teeb ja nii edasi...
Sumpsi läbimõõt, kuju, pikkus, maht, materjali paksus ja veel teab mis asjad, on siiski igale pillile väga tähtsad - sellest siis arvatavasti ka asja hind.
Ise saab muidugi ka teha, kui saad sumpsi mõõdud vastavale mootorile(talvel andis keegi isegi siin foorumis paar linki selle kohta), eeldades, et oskad hästi pleki ja keevitustööd. Päris umbes ei tasu siiski plekki kokku õmmelda, sest väga vale sumps aitab mootoril ka kokku joosta. Kindlasti peab asjal ka hea välimus tulema.
Aga eks uuri veel asja, kui huvi ikka on!
Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
Kasutaja avatar

Teema algataja
xander
Postitusi: 15
Liitunud: 15 Dets 2004, 16:17

Lugemata postitus Postitas xander »

Nüüd tekkis mul järgmine küsimus.Nimelt, kui võtta snitti mingi võistlus masina väljalaske pealt ehk siis teha võistlus sumpar, tekib vist ark-ga probleeme kuna neil on seal vist määratud mingi tatud piir, kui palju seda müra sealt tulla võib.
Kasutaja avatar

Andrez
Postitusi: 513
Liitunud: 05 Mai 2004, 09:30
Tsikkel: KTM 990 Supermoto
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Andrez »

xander kirjutas:
Nüüd tekkis mul järgmine küsimus.Nimelt, kui võtta snitti mingi võistlus masina väljalaske pealt ehk siis teha võistlus sumpar, tekib vist ark-ga probleeme kuna neil on seal vist määratud mingi tatud piir, kui palju seda müra sealt tulla võib.
2T masina väljalase koosneb tavaliselt 2-st osast, ehk siis väljalaskegaase peegeldavast osast ja summutavast osast. Võistlusmasinatel summutavast osast vist tihtipeale loobutakse, sest müra pole probleem. Kui sa kopeerid võistlusmasinalt selle esimese osa, siis keegi ei keela lisamast tõhusamat summutavat osa.
Kasutaja avatar

Andrez
Postitusi: 513
Liitunud: 05 Mai 2004, 09:30
Tsikkel: KTM 990 Supermoto
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Andrez »

2T mehed, uurige natuke seda lehekülge: http://www.southernskies.net/page_info/ ... ngine.html

minuarust parim seletus 2T mootoris ja väljalaskes toimuvast.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”