ABS mootorrattal
Re: ABS mootorrattal
ABS korral vist vahet pole, aga ilma ABS-ta peaks vastupidi, enne esipidur ja siis tagumine. See on sellepärast, et esipiduriga pidurdamine viib osa raskust ette ja kui tagaratast juba oli pidurdatud, võib see blokeeruda. Ise kasutan ilma ABS-ta ratastel ka mõlemat pidurit. Tihti kui on kergelt pidurdada vaja, siis ka ainult tagumist. Tagumise kasutamine on maapiirkonnas vene ratastega sõitmise ajast sisse harjunud, neil eriti keegi esipidurit ei kasutanud. Esiteks see trossiga süsteem oli selline, et tross andis palju venima (kõri kokku suruda?) ja erilist pidurdusjõudu sealt ei saanud. Kui üritasid rohkem peale keerata, siis hakkasid klotsid vastu trumlit käima. Samuti kusagil kruusal/murul/poris pidurdades tagaratta blokeerudes ikkagi on võimalik üsna hästi ratast kontrolli all hoida, võib seda lohistada kasvõi 30 m ja püsti jääda (ja seda tehti, sest see oli "äge

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.