ABS mootorrattal
Re: ABS mootorrattal
ABS pole halb asi, aga tegelikult palju olulisem on siiski õppida reaalselt ära õigesti pidurdamine + harjutada seda pidevalt! paraku seda ei tehta peaaegu üldse, kui rääkida üleüldiselt keskmisest pildist mootorratturite hulgas. jahutakse mingitest rehvirõhkudest ja otsitakse omale alla huippu häid ja ägedaid rehve aga siis kui on üks kord vaja seda huippu rehvi päriselt maksimaalselt ära kasutada...siis puuduvad täielikult oskused seda teha. ma ei räägi otseselt sinust, pigem üldiselt. ning ma olen seda näinud korduvalt ja korduvalt kõrvalt. isegi juba päris palju ja päris pikalt rajal sõitnud või harjutanud ratturid tihtipeale ei tule korraliku, tugeva pidurdamisega väga toime ja kaotavad seetõttu ajas.
pinnased on tõesti erinevad, aga pinnased on väga erinevad ka ringradadel
ja no ega ma ei räägi ka ainult ringrajal sõitmisest või pidurdamisest. igat moodi asfaldil sõites on soojal rehvil ikkagi pidamine piisavalt hea, et kui sa pidurdamise esimese faasi suudad korrektselt ära teha siis tegelikult igasugune ratta loha laskmine või nö. alt ära pidurdamine edaspidiselt on praktiliselt välistatud. testitud, proovitud. no ei saa, ei ole võimalik
ka siis mitte kui oled kaldes, õigemini teatud kraadideni kaldes olles on esirehvi pidamine pidurdades isegi veel suurem.
tõesti lahtise kruusa, suure vihmaga jne on tõesti ka need asjalood juba natuke teised...aga kuival asfaldil või lihtsalt kergelt märjal asfaldil on pidamine ikka meeletu kui esirehvi õigesti ära loadid. ja see ei ole kaugeltki mitte ainult ringraja teema. ka tavaline tänavarehv läheb täiesti tavaliselt sõites piisavalt soojaks ning omab piisavat pidamist, et vajadusel tänaval ülimalt tugevalt pidurdada. nii et tagaratas on õhus ja kasvõi nii, et see tuleb tagant üle...mis muidugi jällegi pole päris asja eesmärk
lihtsalt seda on võimalik teha.
ahjaa, mis loha puudutab siis hästi lühiajaliselt on võimalik esimene ka "loha" lasta. kui oled palju harjutanud ja tead, mida ja kuidas käituda siis päästad selle loha ära ja pidurdad tugevalt, aga ratast alt ära laskmata edasi. see eeldab muidugi nii väga adekvaatseid esiamorte, õige jäikusega vedrusid kui ka suhteliselt häid ja moduleeritavaid pidureid. + juhilt oskust jällegi seda pidurit kasutada ja moduleerida
pinnased on tõesti erinevad, aga pinnased on väga erinevad ka ringradadel


tõesti lahtise kruusa, suure vihmaga jne on tõesti ka need asjalood juba natuke teised...aga kuival asfaldil või lihtsalt kergelt märjal asfaldil on pidamine ikka meeletu kui esirehvi õigesti ära loadid. ja see ei ole kaugeltki mitte ainult ringraja teema. ka tavaline tänavarehv läheb täiesti tavaliselt sõites piisavalt soojaks ning omab piisavat pidamist, et vajadusel tänaval ülimalt tugevalt pidurdada. nii et tagaratas on õhus ja kasvõi nii, et see tuleb tagant üle...mis muidugi jällegi pole päris asja eesmärk

ahjaa, mis loha puudutab siis hästi lühiajaliselt on võimalik esimene ka "loha" lasta. kui oled palju harjutanud ja tead, mida ja kuidas käituda siis päästad selle loha ära ja pidurdad tugevalt, aga ratast alt ära laskmata edasi. see eeldab muidugi nii väga adekvaatseid esiamorte, õige jäikusega vedrusid kui ka suhteliselt häid ja moduleeritavaid pidureid. + juhilt oskust jällegi seda pidurit kasutada ja moduleerida
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.