Keti hooldus ja eluiga
-
- Postitusi: 209
- Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
- Tsikkel: Yamaha T7
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Keti hooldus ja eluiga
Arvasin ka vahepeal et scottoiler lahendab kõik keti õlitamise mured kuid loobusin sellest ikkagi. Kaks peamist põhjust: kahepoolne otsik offroadi sõites õiges asendis ei püsi ja ka ühepoolne otsik läks mõned korrad paigast. Teine teema on temperatuur vs õli vool. Kui unustad külma ja sooja vahel voolu reguleerida siis siristab sujuvalt paagi tühjaks või siis ei jookse üldse. Otsustasin keskhargi kasuks ja kasutan tööriista torus kahte pudelit millest ühes on diisel, teises manuaalkäigukasti õli, lisaks hambahari ja vana sokk. Õlitan reisidel õhtuti alles sihtkohas isegi kui on pikad sõidupäevad, kodulähedal sõites peale tankimist kodus. Ratas keshhargile, õli hambaharjale, hambahari keti siseküljele ja ajan paar korda käega ratast ringi. Sokk ümber keti ja käsitsi lükates paar ringi peale et üleliigne õli maha saada. Manuaalkäigukasti õli püsib hästi peal, ei ole liiga vedel et kohe minema lennata. Kui kett on väga must eelneb õlitamisele täpselt sama protseduur diisliga. Tulemus on see et 20 000 sõitnud Tenere-l olen ühe korra ainult ketti pingutanud, seal eluiga veel palju palju. Õlitus võtab aega minuti, puhastamine ja õlitus max 2 min. See ei ole suur aja kulu ega pingutus selle rahu eest et ketiga on hästi.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.