Ramo AS. Ülo garaazi jutud.
Re: Ramo AS. Ülo garaazi jutud.
Ma nüüd lugesin uuesti, hästi aeglaselt ja püüdsin uuesti mõista. Osa teksti sai selgemaks, samas endiselt on palju segast ja natuke vastuolulist.Rattamees kirjutas: ↑22 Aug 2024, 20:30Siit on palju asju puudu. Alguses tunnistati ratas jumala terveks ja tuli selgitada e kirju vahetada. Lõpuks leiti pihusti probleem , tehti remont pihustitele ehk teema on palju info mahukam.
Tekst on võetud eri ajal saadetud e kirjadest tegin kokkuvõtteks ja jätsin sõnastuse samaks.
1)
- no sorry, aga see pole nüüd küll kuidagi enda mõtete selge väljendamine.Ole hea enne kui ratta kokku laksad tee need ka päraste ei saa kuidagi kui ei ole mõõtnud siis mõõda palun silindrites rõhud ära siis on see info olemas kui probleem ei kao. Palun pane uued küünlad ja kütuse filter.
2)
- ja hiljem heidad ette, et tehti töid mida sa polnud tellinud. Palun vaata nüüd enda poolt antud suunist uuesti.Sünkroniseeri sisselaske süsteem. Kas õlis oli kütuse põlemise jääke, imelik lõhn kütuses? Vaheta palun õli täis sünteetilise õli vastu ja vaheta õlifilter.
Ühesõnaga tee palun mis vaja.
3)
- kas Ramole oli antud ka sõnum, et kui probleemi põhjustanud kütusefirma pihustite vahetamist ei hüvita, siis tasud selle eest ise? Et kui seda polnud, siis ei saa selle mittetegemist Ramole ette heita. Näiteks olukorras, kus probleemitekitaja poolt polnud ka kinnitust, et nad selle töö ja varuosad hiljem hüvitavad.Ramo ei vahetanud välja kütuse pihustid kuigi ma seda palusin kirjalikult. Pihustite töö oli rikutud Boschi stend tesist tulnud vastuse järgi. Ramo vaid puhastas pihustid ja pani tagasi
Et ma ei kaitse siin Ramot ega ütle kummal poolel oli kusagil õigus. Küll aga on sinu tekstis, eriti kui rõhutad et see on muutmata kujul võetud teie omavahelisest kirjavahetusest, nii palju enda mõtete ebaselget väljendust, et siin tasuks natuke ise ka peeglisse vaadata. Esmase pinnapealse vaatluse pealt ja kogu kirjavahetust jne. teadmata, tundub et probleemi oli mõlemas osapooles ning lõpuks ühe osapoole kannatus ehk süütenöör sai otsa ning seejärel saadeti klient ...