Ramo AS. Ülo garaazi jutud.
-
Teema algataja - Postitusi: 14
- Liitunud: 18 Juul 2019, 13:02
- Tsikkel: Suzuki intruder1800
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Re: Ramo AS. Ülo garaazi jutud.
Susuki Intruder1800 käbisõit 25000km.
Olin üks nendest kes sai tankla ketist mida ei ole viisakas nimetada, sest nad aitasid ratast remontida 98 kütust mis ei olnud kvaliteetne ja anud tankurid lõpuks ka suleti.
Peale selle kütusega sõitmist tekkis selline probleem, et ühtlasel kiirusel sõites mootor jõnksutab kohati rohkem kohati vähem.
Mootori sujuv töörütm on rikutud ja selle pidi taastama Ramo kütuse firma kuludega. Küünlas ja muud asjad tasusin ise juurde.
Selgitus mehaanikule tööks. Mina ei ole mehaanik.
Pakun, et vahetada tuleks kütusesüsteemi osad mis on kahjustuse tunnustega ja omavad kahjustusi näiteks pihustid, kütusefilter jne.
Ole hea enne kui ratta kokku laksad tee need ka päraste ei saa kuidagi kui ei ole mõõtnud siis mõõda palun silindrites rõhud ära siis on see info olemas kui probleem ei kao. Palun pane uued küünlad ja kütuse filter.
Sünkroniseeri sisselaske süsteem.
Kas õlis oli kütuse põlemise jääke, imelik lõhn kütuses?
Vaheta palun õli täis sünteetilise õli vastu ja vaheta õlifilter.
Ühesõnaga tee palun mis vaja.
Rrattast pooleteist kuud tagasi alguse saanud remont pole tehnilist tulemust andnud ja ratas siiski korda ei ole saanud, sest Ramo ignoreeris olulist puudust silindrite kompressioonide erinevust või nad seda toimingut ka ei teinud.
Mootori sai paremaks tänu Ramo endine töötaja kes siis tegi tööd ringi mida Ramo algselt tegema pidi seadistas ja vahetas pihustid ja avastas minu jaoks survete erinevuse silindrites.
Ramole oli suunis vahetada välja kõik kahjustusi omavad detailid ja teha tööd ette oli antud ka soovitud tegevused.
Ramo ei vahetanud välja kütuse pihustid kuigi ma seda palusin kirjalikult. Pihustite töö oli rikutud Boschi stend tesist tulnud vastuse järgi. Ramo vaid puhastas pihustid ja pani tagasi Tööd mille tellisin ja väitsid enne arve väljastamist, et tehti kuid tegelikuses ei tehtudki (Throttle Body Synchronization).
Ramo mehaanik kes rattaga tegeles ütles seda sõlme meie ei puutunud me ei teinud seal midagi (Throttle Body Synchronization).
Suunis oli silindrite surve ära mõõta. Küsimusele kuidas on tuli vastus SEE ON KORRAS.
Väha huvitav, remont on siis mõõtmine mitte mõõtmistulemuste järgi vea parandamine.
Hiljem sain teada , et kompressiooni erinevus 2.5 bari mis on 20% erinevust 11.7 ja teine silinder 14.2 . Manuaal nõuab remonti 2 bari ja sealt edasi minul oli aga 2.5 bari, mootor maha jne. Minu ratast remonditi suure raha eest lisati töid ja varuosasid mida ma ei olnud tellinud ja väljastati ratas teades, et see ei hakka normaalselt kunagi sõitma. Kui tagasi läksin visati mind sealt majas sõna otseses mõttes sõimuga välja. Et müü maha. Julmem klienditeenindus elus.
Olin üks nendest kes sai tankla ketist mida ei ole viisakas nimetada, sest nad aitasid ratast remontida 98 kütust mis ei olnud kvaliteetne ja anud tankurid lõpuks ka suleti.
Peale selle kütusega sõitmist tekkis selline probleem, et ühtlasel kiirusel sõites mootor jõnksutab kohati rohkem kohati vähem.
Mootori sujuv töörütm on rikutud ja selle pidi taastama Ramo kütuse firma kuludega. Küünlas ja muud asjad tasusin ise juurde.
Selgitus mehaanikule tööks. Mina ei ole mehaanik.
Pakun, et vahetada tuleks kütusesüsteemi osad mis on kahjustuse tunnustega ja omavad kahjustusi näiteks pihustid, kütusefilter jne.
Ole hea enne kui ratta kokku laksad tee need ka päraste ei saa kuidagi kui ei ole mõõtnud siis mõõda palun silindrites rõhud ära siis on see info olemas kui probleem ei kao. Palun pane uued küünlad ja kütuse filter.
Sünkroniseeri sisselaske süsteem.
Kas õlis oli kütuse põlemise jääke, imelik lõhn kütuses?
Vaheta palun õli täis sünteetilise õli vastu ja vaheta õlifilter.
Ühesõnaga tee palun mis vaja.
Rrattast pooleteist kuud tagasi alguse saanud remont pole tehnilist tulemust andnud ja ratas siiski korda ei ole saanud, sest Ramo ignoreeris olulist puudust silindrite kompressioonide erinevust või nad seda toimingut ka ei teinud.
Mootori sai paremaks tänu Ramo endine töötaja kes siis tegi tööd ringi mida Ramo algselt tegema pidi seadistas ja vahetas pihustid ja avastas minu jaoks survete erinevuse silindrites.
Ramole oli suunis vahetada välja kõik kahjustusi omavad detailid ja teha tööd ette oli antud ka soovitud tegevused.
Ramo ei vahetanud välja kütuse pihustid kuigi ma seda palusin kirjalikult. Pihustite töö oli rikutud Boschi stend tesist tulnud vastuse järgi. Ramo vaid puhastas pihustid ja pani tagasi Tööd mille tellisin ja väitsid enne arve väljastamist, et tehti kuid tegelikuses ei tehtudki (Throttle Body Synchronization).
Ramo mehaanik kes rattaga tegeles ütles seda sõlme meie ei puutunud me ei teinud seal midagi (Throttle Body Synchronization).
Suunis oli silindrite surve ära mõõta. Küsimusele kuidas on tuli vastus SEE ON KORRAS.
Väha huvitav, remont on siis mõõtmine mitte mõõtmistulemuste järgi vea parandamine.
Hiljem sain teada , et kompressiooni erinevus 2.5 bari mis on 20% erinevust 11.7 ja teine silinder 14.2 . Manuaal nõuab remonti 2 bari ja sealt edasi minul oli aga 2.5 bari, mootor maha jne. Minu ratast remonditi suure raha eest lisati töid ja varuosasid mida ma ei olnud tellinud ja väljastati ratas teades, et see ei hakka normaalselt kunagi sõitma. Kui tagasi läksin visati mind sealt majas sõna otseses mõttes sõimuga välja. Et müü maha. Julmem klienditeenindus elus.