Cruiseri rehvi astmeline kulumine
Re: Cruiseri rehvi astmeline kulumine
Selle, mis ja miks ja mismoodi rehvid kuluvad erinevatel sõitjatel kirjeldas Streetmoto väga õigesti ja täpselt ära. Ning jah, kulumise "kuju" sõltub PALJU rohkem sõitjast ning sõidustiilist kui täpsest rattast tegelikult. Ehk et ka täiesti konkreetse sportratta rehvid võivad vabalt kuluda nii nagu nimetatud maanteesõitjatel - sest suurem osa sportrataste omanikke ongi tegelikult lihtsalt maanteesõitjad ja otsekihutajad.
Mingit muud müstikat ja kõikvõimalikke huvitavaid, põnevaid põhjuseid sellele rehvi kulumise teemale pole mõtet otsida, välja mõelda ega kokku fantaseerida. MITTE MINGIT tähtsust ei oma, kas sul on 1 või 2 piduriketast. Mitte mingit tähtsust ei oma, kas sul on all täiesti tuttuued laagrid või juba a'la 20k sõitnud. Mitte mingit tähtsust ei oma, kas rõhk on 2.1 või 2.3 jne jne.
minul näiteks kulub hoopis nii, ehk ära kulub ainult täiesti servast kuni esimese "mustri" alguseni. sõit on 30% tänav, 70% (kardi)rada
Mingit muud müstikat ja kõikvõimalikke huvitavaid, põnevaid põhjuseid sellele rehvi kulumise teemale pole mõtet otsida, välja mõelda ega kokku fantaseerida. MITTE MINGIT tähtsust ei oma, kas sul on 1 või 2 piduriketast. Mitte mingit tähtsust ei oma, kas sul on all täiesti tuttuued laagrid või juba a'la 20k sõitnud. Mitte mingit tähtsust ei oma, kas rõhk on 2.1 või 2.3 jne jne.
minul näiteks kulub hoopis nii, ehk ära kulub ainult täiesti servast kuni esimese "mustri" alguseni. sõit on 30% tänav, 70% (kardi)rada
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.