Räägiks läbisõidust
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1742
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 186 korda
Re: Räägiks läbisõidust
No päris nii lihtne see ei ole.
Peaks olema veel ka vähemalt üks naine, kes on mõne suure firma CEO, üks white nationalist, kes filmi jooksul(mida varem, seda parem) maha lastakse ja üks indiviid, kelle jaoks ainuvõimalik on kasutada korraga nii naiste, kui meeste WC`d, sest ta lase ennast ühiskonna poolt pealesurutud soonormidest ahistada.
-
- Postitusi: 756
- Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
- Tsikkel: Neegrikaksik
- Asukoht: Faeht / Reval / Waldeck
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 76 korda
Re: Räägiks läbisõidust
Ja kuidas on see kõik läbisõiduga seotud ?

Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3137
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 486 korda
- Tänatud: 585 korda
Re: Räägiks läbisõidust
Mida rohkem möla, seda väiksem läbisõit
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Re: Räägiks läbisõidust
Räägiks siis vahelduseks ka läbisõidust.
Vahetasin just oma masinal õli, läbisõidul 86600.
MIILI!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1498
- Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
- Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 109 korda
- Tänatud: 65 korda
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
-
- Postitusi: 263
- Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
- Tsikkel: Honda CB500X 2019, 48000km ls
- Tänanud: 151 korda
- Tänatud: 47 korda
Re: Räägiks läbisõidust
Ühe suvega jõuan sõita umbes 12 000 -14 000km. Rohkem pole seni aega olnud. Hetkel minu Honda CB500X läbisõit siis ~ 25 000km, sama mootor margifoorumi kasutajate kogemuste järgi 140 000km vastu pidanud ja jätkatakse kasutamist. Hea näide, et kestavad ka väiksemad mootorid mis 100ga kruiisides käivad 6000pöörde kandis.
-
- Postitusi: 1087
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 44 korda
- Kontakt:
Re: Räägiks läbisõidust
Macintosh kirjutas: ↑19 Juun 2017, 14:23Miks meil seda mootorrataste läbisõidu numbrit nii hirmasti kardetakse ja eeldatatakse, et 10 aastat vana masina kilometraaz võiks olla alla 20K.
Ma tean küll ja küll paari aasta vanuseid masinaid, mille odomeetri näit on tühine aga teades-tundes omanikke ja nende sõiduharjumusi siis ma võtaks iga kell mõne teise tsikli. Suurema läbisõiduga.Kust see legend tuleb, et väike läbisõit on hea ja suur halb?
Millised läbisõidud teie masinatel on, palju ise tolete sõitnud?
Tulles teema algse poindi juurde siis ise küsid ise vastad, otseselt ei kardagi seda läbisõitu vaid eelmisi omanike, väiksema läbisõiduga on suurem võimalus et pole veel igasugused kahtlased selle kallal näperdamas käinud.
suur läbisõit ühe omaniku rattana oleks samas kindlam valik küll.
Mu Guzzi ka 55k+ läbisõitnud, 2012 aasta ratas, ei tundu keritud olevat( kindlalt muidugi ei tea keegi, siinkohal digihooldus raamat euroopa piires annab natukenegi aimu ja tundub reaalne, igasugune kummine osa järgemööda vahetatud sest võrdlemisi kuum aparaat õhk õlijahutus jne.
Minu käes sõitnud aastas alla 5000km kindlasti. hetkel 3 aastat omanud,.Eestis müüa lootusetu juhtum
Isiklikult suurt läbisõitu ei karda kui ikka näha et hoitud ja lakutud tehnika, loogiline et kõik mis liigub see kulub niiet sellevõrra ehk juba keegi teine ka olulisemad asjad vahetanud ja tüüpveadki ehk kõrvaldatud.
Aga selle kõige juures on just see suur AGA, keda ja palju uskuda usaldada saab, ostja müüja vaatevinklist.
kontakt nr. +372 52 58 244
-
- Mode
- Postitusi: 888
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 39 korda
- Kontakt:
Re: Räägiks läbisõidust
Läbisõit vs kulumine.
Mul vb oleks ka paar mõtet, mida jagada.
1) ühe tuntud rasketes piirkondades reisija mõte jagada ehk kõigepealt - mida raskemad olud, seda kiiremini laguneb. Mida kiiremini sõidad, seda kiiremini laguneb. Ja offroad ratastel on absoluutselt kõik "kulumaterjal" - ka raam, sest mingil hetkel tekib piisavalt väsimust ja see on sült.
2) Läbisõit vs kulumine - on selline piiratud kulumine, mida me näeme igapäevastes kulumaterjalides ja siis on ka sügavam kulumine, mis seostub ka pigem vananemisega. Tihendid vanuvad, plastid lähevad rabedamaks ja keermed on ära juba.
Minu hoolduskogemus ütleb suhteliselt üheselt seda, et heade teede peal sõites ja korralikult hooldatuna on tänapäevased rattad päris pikaealised (kui pidada silmas võimalikke läbitud km). Isegi sellised vihatud tootjad, kellede rataste kohta räägitakse pidevalt iseeneslikke plahvatusi ja seda, kuidas iga tanklas nuuskamise järel peab jälle hooldust tegema - on ennast tõestanud sellega, et tegelikult on omaniku hooletus viinud nad viimase piirini. Ilma igasuguse perspektiivi tundeta masinate hooramine ja väärkasutamine ja siis nende hoolduse pealt kokkuhoid on tavainimese loomuses. (nähtavasti suur osa ka teadmatusest)
Väga odavatest ja lausrämpsmaterjalidest toodetud sõidukitest ma ei oska väga rääkida, neid olen ainult põgusalt näppinud ja isegi poe-uuena on mõned neist nii nutused, et ei hakka ma neid ka hilisemas nende elutsüklis puutuma.
Aga illustratsiooniks ja võrdluseks mõni number ka siia:
2018a AT AS - sõiduks euroopas tänavatel/teedel - remondi ja hoolduskulu 30 tuh km peale ainult mahlad/filtrid ja üks ketivahetus.
2019a AT AS - reisiks Mongoolia ja Pamiir jms - pärast 15tuh km reisi hoolduskulu (kõik mis vähegi liigub välja vahetada).
2010a KTM 990 adv r - 106 tuh km. sõitnud euro teedel ja pisut kruusateid. originaal sidur, teine veepumbavahetus (profülaktika) ja muidu ainult tavahooldused - 3x ketikomplekt.
2007a KTM 990 adv S - 60 tuh km sõitnud venemaa avarustes ja balkanit jms. 1 raamivahetus, 2x mootorivahetus, 2 purunenud tagaamorti, 3 või juba 4 piduriketaste vahetust, 3 sadulat, lugematul arvul suunatulesid ja plastikuid.
2016a tänavaratas - pärast rajapäevi jms jäetud õli vahetamata - õlitusdüüsid ummistunud - rõhk madal, ketipingutid umbes ja 16tuh km peal saab inimene teha mootoriremonti ja huvitub "tjuunimisest".
Näide ka dakarilt - säästlik sõitja esikümne piirimailt - sõidab 1000km päeva ära ja tagarehv on selline, et "kõlbab veel" ja ratas vajab ainult pesemist ja filtrite/õlide vahetust järgmiseks päevaks ja jälle valmis.
Mittetehnikasõber sõitja teisest sajast - 500km läbimisel on vaja laenata katkestajalt teist tagarehvi ja jõudes hooldusesse ootab ees juba mootorivahetus.
...
Kui oled lenksus ja lõhud, siis pead hooldama ja kinni maksma selle lõbu.
kui oled ostja - siis lase üle vaadata - aga hooldatud ja hästi sõitnud ratas on kindlasti paremas seisus kui sitasti hoitud ja vähe sõitnud.
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Räägiks läbisõidust
See teema on ükskõik millise sõidukiga üleval. See väikese läbisõidu teema on meil vist ka veel mingi nõukakaja lõpu, vabariigi algusaastate psüühiline hälve-trauma. Muud moodi mina seda seletada ei oska.
Kui on vähegi kontrollitav hooldusajalugu,siis mina võtan asja nii,et sõiduki vanus ja välja käidus ls ning tehniline seisukord peavad nö üksteisele vastama. Kui seal tekib kasvõi ühes punktis neist kahtlus, siis lihtsam on seda ostu mitte teha, kui pärast planeerimata suuri summasid sellele kulutada.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Räägiks läbisõidust
Väga hea ülevaade. Pole kehva sõidukit vaid on kehvasti hooldatud ja valesti kasutatud rattad(ja ka muud sõidukid).
Ma siin eespool viitasin tsikliga sõidule kui hobile, millest võiks midagi ka teada(peale sõiduoskuse) ehk võiks oma ratast ka tehniliselt tunda ja seega vältida selle ära hooramist.
See tadmatusest-oma enese lollusest ära hooramine on kahjuks tänapäeval väga levinud igasuguste sõidukite kaasa arvatud töömasinate ehk veokite puhul. Lollus on tehnika puhul laastav haigus ja alati ei allu see tehnika enam ka ravile.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 143
- Liitunud: 12 Veebr 2024, 08:14
- Tsikkel: KTM 380 2t, Suzu 450, KTM
- Tänanud: 40 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Räägiks läbisõidust

KTM 2006 aasta LC-8 (Super Enduro R) 45000 läbisõitu - väidetavalt Eesti taustaga pill.
Mida arvata kui pealt vaadates, kiigutades ei logise ega loksu?
Kuluosad Ok, aga muu eeldades et hästi hooldatud?
Plaanis mõelda aga nojahh see läbisõidu kramp ja hirm

-
- Toetajaliige
- Postitusi: 528
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 174 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: Räägiks läbisõidust
https://amehitus.eu/
-
- Postitusi: 1453
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 291 korda
- Tänatud: 233 korda
Re: Räägiks läbisõidust
See, kas pill käib nagu kell või tuleb ühel hetkel mootorisse kolin, on sellise vanuse juures niikuinii natuke loto (olenemata sellest, kas ls on tõene).
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.