Ramo AS. Ülo garaazi jutud.
-
- Postitusi: 8453
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 340 korda
- Tänatud: 438 korda
- Kontakt:
Re: Ramo AS. Ülo garaazi jutud.
Selle tellimisega oli alati see, et vajalikku asja laos ei olnud, küsimusele tellimise kohta oli tavaline tüüpvastus, et ma olen just kaks nädalat tagasi tellimuse tehasesse saatnud ja niipea tellida ei plaani.Ain kirjutas: ↑24 Juul 2024, 19:46Ma pole palju Ramost ostnud aga need korrad mis on olnud, on kõik on sujunud ilusti. Triinu ja Ülo on olnud alati väga sõbralikud ja asjalikud!
Eks asjaolusi on erinevaid aga arvan, et ärimehe eesmärk on asju müüa. Tellid ja müüd maha.. lihtne! Suur osa asju on sellised mida kohapeal hoida pole mõtekas. Ilmselt paljud kaupmehed on olnud olukorras kus tellid midagi kliendile aga hulgimüüja/tootja lubatud paari nädala asemel tuleb see jupp oluliselt hiljem... Tähtaegadele pigem tuleb üksjagu otsa panna ja kindlasti kliendile lubades rõhutada, et kaupmees ühtegi juppi ei tee ja kohe kui see kohal, on kaupmehe huvi kohe see kliendile maha müüa. Aga kui hulgimüüjad/tootjad sulle "käru" keeravad vms. siis kliendi ees selles pasas on ikkagi kaupmees... Keegi ei ole ilmeksimatu.. Kõik eksivad. Kui paari korra puhul hakata äärmuslikke järeldusi tegema ja jälle ja jälle uude kohta minna siis arvan, et lõpuks ei olegi sellist kohta kus kõik 100% sujuks... Samas mingi osa on ka inimeste "keemias". Kui inimesed omavahel ei klapi siis polegi midagi teha. Eriti eraettevõttes, kus letitaga on omanik. Siis ongi ok kui valid mõne teise koha..
Ehk siis kommunikatsioon on esmatähtis.
Ma mõned korrad proovisin, kuna tahaks ikka kohalikke toetada ja siis lõin käega ja tellisin neid kaubamärke, mida Raimo esindas, neti poodidest, seal sai tavaliselt asjad kiiresti kätte