2024. tsiklireisid
-
- Postitusi: 464
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 121 korda
Re: 2024. tsiklireisid
Sai siin sõidetud 04 juuli peale lõunast ja tagasi koju 14 juuli hommikul 6 paiku.
Reisi disain sama, mis eelmistelgi aastatel, kus vanakestega Balkani piirkonnas oldud.
Sõitjaid kolm, asjad pakiti Eestis bussi, bussiga enam vähem reisipiirkonda, seal siis sõideti kuhu pähe tuli kuni bussi juurde tagasi ning siis jällegi asjad bussi ja koju.
Erinevus oli reisijates, üks oli täitsa esimest korda meiega. Lisaks sõitjale oli teine suurim erinevus sõiduratastes, need olid uuemapoolsed
2x BMW F850GS, 1x Triumph Bonneville T100 2019 aasta oma.
Asju pakiti kaasa nii palju, kui ühte taha kohvri, või kotti või küljekohvritesse mahtus.
Suures pildis võib öelda, et ainukesed, mida tõesti vaja polnud ning poleks ka olnudki vaja on sooja aluspesu püksid... Õnneks ei läinud vaja ka sulejopet... sest õhtused ilmad olid soojad ning mägedes ka piisavalt soe.
Sõidupiirkond oli Tsehhi, Alpide piirkond (Austria, Sweits ja nõks Saksamaad), põhja Itaalia, Monaco.
Mõned kohad, ehk Euroopa kõrgeimad asfaltkattega teed:
4s kõrguselt, 2758m, Strada del Passo dello Stelivo, Itaalia
14-s kõrguselt 2504m Großglockner Hochalpenstraße. No seal tõusime tegelikult 2600m kanti ühel tipul oleva parklasse...
40s kõrguselt 2350km, Col de la Lombarde Fra-Ita
Olime alguses väga innustunud kohe mägedesse põrutama, sest sai just Tsehhi kiirelt läbi vuratud - s.h kiirteid mööda, kuid Linzi linna juurest oleks võinud nõks ida poole keerata ning Hitleri kotkapesa kaeda... see tuli meelde, kui Großglockner oli ületatud ja tagasi ei hakanud selle pärast sõitma.
Igapäevane pildi-jutu kokkuvõte on FB-s https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Geoape sõidujoon:
https://geoape.com/tracklogs/2024-mk-et ... alpid-6483
Eks mingi hetk leian endas jõudu ning ka sõiduvideod kokku monteerida ja täiendavalt ka selle Geoape süsteemi peal ka söögi ning majutuse ning päevavalgust kannatavad tegevusi kirjedada.
Reisi disain sama, mis eelmistelgi aastatel, kus vanakestega Balkani piirkonnas oldud.
Sõitjaid kolm, asjad pakiti Eestis bussi, bussiga enam vähem reisipiirkonda, seal siis sõideti kuhu pähe tuli kuni bussi juurde tagasi ning siis jällegi asjad bussi ja koju.
Erinevus oli reisijates, üks oli täitsa esimest korda meiega. Lisaks sõitjale oli teine suurim erinevus sõiduratastes, need olid uuemapoolsed
2x BMW F850GS, 1x Triumph Bonneville T100 2019 aasta oma.
Asju pakiti kaasa nii palju, kui ühte taha kohvri, või kotti või küljekohvritesse mahtus.
Suures pildis võib öelda, et ainukesed, mida tõesti vaja polnud ning poleks ka olnudki vaja on sooja aluspesu püksid... Õnneks ei läinud vaja ka sulejopet... sest õhtused ilmad olid soojad ning mägedes ka piisavalt soe.
Sõidupiirkond oli Tsehhi, Alpide piirkond (Austria, Sweits ja nõks Saksamaad), põhja Itaalia, Monaco.
Mõned kohad, ehk Euroopa kõrgeimad asfaltkattega teed:
4s kõrguselt, 2758m, Strada del Passo dello Stelivo, Itaalia
14-s kõrguselt 2504m Großglockner Hochalpenstraße. No seal tõusime tegelikult 2600m kanti ühel tipul oleva parklasse...
40s kõrguselt 2350km, Col de la Lombarde Fra-Ita
Olime alguses väga innustunud kohe mägedesse põrutama, sest sai just Tsehhi kiirelt läbi vuratud - s.h kiirteid mööda, kuid Linzi linna juurest oleks võinud nõks ida poole keerata ning Hitleri kotkapesa kaeda... see tuli meelde, kui Großglockner oli ületatud ja tagasi ei hakanud selle pärast sõitma.
Igapäevane pildi-jutu kokkuvõte on FB-s https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Geoape sõidujoon:
https://geoape.com/tracklogs/2024-mk-et ... alpid-6483
Eks mingi hetk leian endas jõudu ning ka sõiduvideod kokku monteerida ja täiendavalt ka selle Geoape süsteemi peal ka söögi ning majutuse ning päevavalgust kannatavad tegevusi kirjedada.
5aastat 50+ vanuste ratastega (Iz jupiter3, Iz49, Iz Planeta Sport, Kovrovets K58, Jawa360) sõidud Balkanil ja selle lähistel https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.