CB600F Hornet ei lähe alati soojalt käima
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
CB600F Hornet ei lähe alati soojalt käima
2001 CB600F Hornet PC34
Sellel hooajal algas mure, et ratas ei taha alati soojalt käima minna. Esimest korda juhtus peale ca 30-40min sõitu, mille järel sai 5min poes käidud. Starter ajab mootorit ilusti ringi, aga ei luba. Sai proovitud kütusekraani erinevaid asendeid, õhuklapp kinni/lahti. ~15min sai katsetatud erinevaid lahendusi, peale mida läks algasendis (ehk nagu enne oli) koheselt käima.
Teine kord oli ca +28C sooja õues. Garaažist välja ajades läks käima alles kolmandal katsel (enne sai peale pandud värskelt laetud aku, 2-3a vana). 10min sõitu, ristmikul sai kogemata välja suretatud
ja enam käima ei saanud, ka mitte peale 45min ootamist ja kõiki variante proovides. Tõin koju, järgmine päev keerasin ühe küünla maha sädeme kontrollimiseks - ratas läks koheselt ülejäänud kolme silindriga käima.
Külmkäivitusega pole kordagi probleemi olnud. Kui läheb käima, siis kõik silindrid töötavad, tühikäik korras, ratas kiirendab nagu muidu.
Mis variandid on, mida proovida? Aku, mis ei suuda piisavalt voolu anda teatud juhtudel? Mõlemad süütepoolid?
Sellel hooajal algas mure, et ratas ei taha alati soojalt käima minna. Esimest korda juhtus peale ca 30-40min sõitu, mille järel sai 5min poes käidud. Starter ajab mootorit ilusti ringi, aga ei luba. Sai proovitud kütusekraani erinevaid asendeid, õhuklapp kinni/lahti. ~15min sai katsetatud erinevaid lahendusi, peale mida läks algasendis (ehk nagu enne oli) koheselt käima.
Teine kord oli ca +28C sooja õues. Garaažist välja ajades läks käima alles kolmandal katsel (enne sai peale pandud värskelt laetud aku, 2-3a vana). 10min sõitu, ristmikul sai kogemata välja suretatud

Külmkäivitusega pole kordagi probleemi olnud. Kui läheb käima, siis kõik silindrid töötavad, tühikäik korras, ratas kiirendab nagu muidu.
Mis variandid on, mida proovida? Aku, mis ei suuda piisavalt voolu anda teatud juhtudel? Mõlemad süütepoolid?
-
- Postitusi: 2034
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: CB600F Hornet ei lähe alati soojalt käima
Tekita alustuseks ise see moment uuesti garaazi ees öö läbi laadinud akuga, kus soojast peast käima ei lähe ja vaata, kas sellel momendil küünlad on märjad.
-
- Postitusi: 38
- Liitunud: 10 Mai 2021, 23:53
- Tsikkel: Beta RR350Racing, HondaCBR1000
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 25 korda
Re: CB600F Hornet ei lähe alati soojalt käima
Mul Honda CBR1000F-il olid sarnased sümptomid. Põhjuseks kulunud ja läbilibisev starteri sidur.
Viimati muutis jyrx, 26 Juun 2024, 18:18, muudetud 1 kord kokku.
-
- Postitusi: 1454
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 291 korda
- Tänatud: 233 korda
Re: CB600F Hornet ei lähe alati soojalt käima
Olen neljapütastel täheldanud olukorda, kus aku on vahest nii napikalt tühi/väsinud, et tõmbab mootorit ringi peaagu täiesti okeilt aga tsikkel häält ei tee.
See läheb natuke samasse kategooriasse, millest eelenev postitus rääkis. Tundub, et starter kerib küll aga tegelikkuses käib mootor liiga aeglaselt ringi ja osad tsiklid selles olukorras ei köhata ühtegi matsu.
edit: loomulikult võib tegu olla hoopis mingi imeliku elektriveaga vmt - aga ma alustaks lihtsamate asjade välistamisega.
See läheb natuke samasse kategooriasse, millest eelenev postitus rääkis. Tundub, et starter kerib küll aga tegelikkuses käib mootor liiga aeglaselt ringi ja osad tsiklid selles olukorras ei köhata ühtegi matsu.
edit: loomulikult võib tegu olla hoopis mingi imeliku elektriveaga vmt - aga ma alustaks lihtsamate asjade välistamisega.
-
- Postitusi: 38
- Liitunud: 10 Mai 2021, 23:53
- Tsikkel: Beta RR350Racing, HondaCBR1000
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 25 korda
Re: CB600F Hornet ei lähe alati soojalt käima
Kulunud starterisidur hakkas just sooja mootoriga libisema. Siis pidi lükkama käima või ootama, kuni mootor natuke jahtus.
Paar aastat hiljem tekkis jälle käivitumisega probleem, aga isegi külma mootoriga. Siis olid põhjuseks ECU külmjooted, mis olid vibratsiooniga ajapikku ära murdunud. ECU oli vaja lahti lõigata ja üle joota ühendused.
PS! Mul on riiulis CBR1000F (1990a.) tutikas starterisidur. Vbla on Hornetil sama? CBR1000 oma ei maksnud vähe.
Paar aastat hiljem tekkis jälle käivitumisega probleem, aga isegi külma mootoriga. Siis olid põhjuseks ECU külmjooted, mis olid vibratsiooniga ajapikku ära murdunud. ECU oli vaja lahti lõigata ja üle joota ühendused.
PS! Mul on riiulis CBR1000F (1990a.) tutikas starterisidur. Vbla on Hornetil sama? CBR1000 oma ei maksnud vähe.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.