Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Tuuletallaja
Postitusi: 758
Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
Tsikkel: Neegrikaksik
Asukoht: Faeht / Reval / Waldeck
Tänanud: 124 korda
Tänatud: 77 korda

Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.

Lugemata postitus Postitas Tuuletallaja »

:-||| Jyrxil on käed otsas ;) .
Minu jaoks on see kõik siin üks sotsiaalne eksperiment :bsmile:
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2036
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 105 korda
Tänatud: 97 korda
Kontakt:

Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.

Lugemata postitus Postitas bitter »

Macintosh kirjutas: 03 Juun 2024, 11:08
Jalgrattaga sõites olen täheldanud, et autojuhid ei tea ega saa aru, mida tähendab küünarnukist kõverdatud üles tõstetud parem käsi. Olen paari tuttava noorema mehega sellest ka rääkinud ja neile on tulnud see täieliku üllatusena.
Pildiga ja parempoolse liikusega sobiks paremini küsimus vasaku käe kohta. Aga "parem käsi" ... tahad kangesti vasakule keerata aga ei julge vasakut kätt lenksust lahti lasta?
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7415
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1095 korda
Tänatud: 1117 korda
Kontakt:

Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

bitter kirjutas: 04 Juun 2024, 22:49
Macintosh kirjutas: 03 Juun 2024, 11:08
Jalgrattaga sõites olen täheldanud, et autojuhid ei tea ega saa aru, mida tähendab küünarnukist kõverdatud üles tõstetud parem käsi. Olen paari tuttava noorema mehega sellest ka rääkinud ja neile on tulnud see täieliku üllatusena.
Pildiga ja parempoolse liikusega sobiks paremini küsimus vasaku käe kohta. Aga "parem käsi" ... tahad kangesti vasakule keerata aga ei julge vasakut kätt lenksust lahti lasta?
Ma ajasin kirjutades jah käed segi, pidasin silmas ikka tõsteud vasakut kätt.
🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7412
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1991 korda
Tänatud: 585 korda

Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

renx kirjutas: 03 Juun 2024, 19:16
Mersud vilgutavad pidevalt distantsi hoidva püsikaga sõites tagatulesid. Nii kui ees natuke kiirus muutub, tagatuli süttib.
Enamus autod vilgutavad sellisel juhul. Mul mersul pole adaptiivset, aga pidurdan tihti püsikaga piirangu alas ja ka siis süttivad piduri tuled kui järsemalt ehk 10+10km/h korraga maha laksad. Kui võtad kilomeeter haaval,siis üldjuhul ei sütti. Renault vilgutab adaptiivsega ka, aga kui õigeaegselt rida vahetad ja vahemaa on minimaalsele sätitud, siis teeb seda väga harva. Ehk kõik oleneb roolisolija sõidustiilist ja kui ta pidevalt hooga eesõitjale läheneb,siis tekibki see vilgutus tihedalt.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Forumist
Postitusi: 141
Liitunud: 16 Apr 2015, 18:28
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.

Lugemata postitus Postitas Forumist »

701 kirjutas: 30 Mai 2024, 20:24
Võib aga ei pruugi. See on sõidustiil selline. Antakse vaikselt gaasi, kuni hoog tundub liiga suureks minema. Siis tõstetakse jalg pidurile, ei pidurdata, vaid hoitakse jalga piduril. tuli põleb aga mingit pidurdamist ei toimu. Seda seni, kuni hoog tundub liiga väike olema. Siis tõstetakse jalg jälle gaasile. Ja nii kilomeetrite kaupa. Mitte, et see väga levinud oleks aga piisavalt, et tähelepanu väärida juba.
Sain just uue auto (VAG) - ja see on tõesti ajuvaba.
ACC - ehk hoiab eessõitja kiirust (teoorias). Kui neljarealisel kõrvalreas liigub aeglasem sõiduk, siis pidurdab hoo maha. Looda, et sa ei ole vasakus reas ja keegi ei ela seljas samal ajal, pauk pole kaugel. (Edit: ehk siis reaalselt joonistab auto kõrvalreale, mitte su ette ja saab aru, et ta ei ole sulle takistuseks).
Tavalise püsika peale lülitamine pole võimalik.
Tõesti ei kujuta ette, mis disco pidurituledega samal ajal toimub.

N.ö tavalise cruise saab kasutada, kui lülitada sisse kiiruse piiraja, millega saab siis üles/alla kiirust muuta, samal ajal gaasipedaali peal hoides. Harjumise asi. Katsun ümber õppida enda ja teie tervise huvides.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7412
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1991 korda
Tänatud: 585 korda

Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Forumist kirjutas: 09 Juun 2024, 01:11
701 kirjutas: 30 Mai 2024, 20:24
Võib aga ei pruugi. See on sõidustiil selline. Antakse vaikselt gaasi, kuni hoog tundub liiga suureks minema. Siis tõstetakse jalg pidurile, ei pidurdata, vaid hoitakse jalga piduril. tuli põleb aga mingit pidurdamist ei toimu. Seda seni, kuni hoog tundub liiga väike olema. Siis tõstetakse jalg jälle gaasile. Ja nii kilomeetrite kaupa. Mitte, et see väga levinud oleks aga piisavalt, et tähelepanu väärida juba.
Sain just uue auto (VAG) - ja see on tõesti ajuvaba.
ACC - ehk hoiab eessõitja kiirust (teoorias). Kui neljarealisel kõrvalreas liigub aeglasem sõiduk, siis pidurdab hoo maha. Looda, et sa ei ole vasakus reas ja keegi ei ela seljas samal ajal, pauk pole kaugel. (Edit: ehk siis reaalselt joonistab auto kõrvalreale, mitte su ette ja saab aru, et ta ei ole sulle takistuseks).
Tavalise püsika peale lülitamine pole võimalik.
Tõesti ei kujuta ette, mis disco pidurituledega samal ajal toimub.

N.ö tavalise cruise saab kasutada, kui lülitada sisse kiiruse piiraja, millega saab siis üles/alla kiirust muuta, samal ajal gaasipedaali peal hoides. Harjumise asi. Katsun ümber õppida enda ja teie tervise huvides.
Minu meelest teevad need uuemad adaptiivsed kõik nii. Minu kaasa Renault pidurdaab ka nii, kui keegi aeglustusreas pidurdab sõites ise raja keskel. Kui suudad vasakusse serva sõita, siis mitte igakord, aga saadanast on need abid siiski. Ja kui nüüd keegi samal ajal tsikliga sul seljas elab, siis on selgasõit kergesti juhtuv asi.
Viimasel ajal nende kuumade ilmadega, olen täheldanud uut nõmedat asja tsiklitega liikujate hulgas. Nimelt sõidetakse foori taga rivist mööda, aga jäädakse eimeste autode vahele sisma(minu autol hakkab ka kohe parkandur hiulgama),et siis sealt startida. Esiveoline masin teatavasti võib järsemal kiirendamisel ka veits tahtmatult kõrvale vedada ja sellisel totul kahe auto vahele jäämine on üsna reaalne. Lisaks see parandurite piiksumine ja sellisele tahaks kohe uksega virutada. Kui julgesid mööda sõita 5-6-10 autost, siis sõida sellest viimasest ka mööda ja seisa tema ette. Kui oled kiire mees-naine, siis ei sega sa kedagi ja kui möku oled,siis sõidab auto sust kehvemal juhul lihtsalt üle.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2274
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 248 korda
Tänatud: 611 korda

Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Oh, see viimane on väärt info - nende andurite piiksutamine läheb nüüd meelelahutuslike tegevuste nimekirja, kohe kiiruskaamera kohal möödasõitude järele :)
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2482
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 163 korda
Tänatud: 355 korda

Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.

Lugemata postitus Postitas M.T. »

Forumist kirjutas: 09 Juun 2024, 01:11
Sain just uue auto (VAG) - ja see on tõesti ajuvaba.
ACC - ehk hoiab eessõitja kiirust (teoorias). Kui neljarealisel kõrvalreas liigub aeglasem sõiduk, siis pidurdab hoo maha. Looda, et sa ei ole vasakus reas ja keegi ei ela seljas samal ajal, pauk pole kaugel. (Edit: ehk siis reaalselt joonistab auto kõrvalreale, mitte su ette ja saab aru, et ta ei ole sulle takistuseks).
See peaks toimuma ainult siis kui sina oled parempoolses reas ja aeglasem on vasakpoolses, vastupidi mitte. Et kontrolli üle.
Vähemalt ma pole seni täheldanud vasakus reas sõites mingit probleemi aeglasemast möödudes.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7412
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1991 korda
Tänatud: 585 korda

Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Jesper kirjutas: 09 Juun 2024, 14:43
Oh, see viimane on väärt info - nende andurite piiksutamine läheb nüüd meelelahutuslike tegevuste nimekirja, kohe kiiruskaamera kohal möödasõitude järele :)
360 kaamerad ja andurid. Hakkab kohe huilgama kui keegi liiga lähedal seisab ja huilgabki kuni see töll oma rattaga sul kõrval(joone peal,kahe auto vahel) seisab. Mis siin meelelahutsulikku on?
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.

Lugemata postitus Postitas mx77 »

urmas66 kirjutas: 09 Juun 2024, 17:04
Jesper kirjutas: 09 Juun 2024, 14:43
Oh, see viimane on väärt info - nende andurite piiksutamine läheb nüüd meelelahutuslike tegevuste nimekirja, kohe kiiruskaamera kohal möödasõitude järele :)
360 kaamerad ja andurid. Hakkab kohe huilgama kui keegi liiga lähedal seisab ja huilgabki kuni see töll oma rattaga sul kõrval(joone peal,kahe auto vahel) seisab. Mis siin meelelahutsulikku on?
Seisval autol ei tohiks parkimisandurid toimida? Vähemalt mu Volvo ei piirdu seistes
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7412
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1991 korda
Tänatud: 585 korda

Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

mx77 kirjutas: 09 Juun 2024, 20:26
urmas66 kirjutas: 09 Juun 2024, 17:04
Jesper kirjutas: 09 Juun 2024, 14:43
Oh, see viimane on väärt info - nende andurite piiksutamine läheb nüüd meelelahutuslike tegevuste nimekirja, kohe kiiruskaamera kohal möödasõitude järele :)
360 kaamerad ja andurid. Hakkab kohe huilgama kui keegi liiga lähedal seisab ja huilgabki kuni see töll oma rattaga sul kõrval(joone peal,kahe auto vahel) seisab. Mis siin meelelahutsulikku on?
Seisval autol ei tohiks parkimisandurid toimida? Vähemalt mu Volvo ei piirdu seistes
Kui käik sees, siis huilgab nii MB kui Renault. MB saab füüsilisest nupust välja lülitada, aga Renault laseb seda siis teha kui häire on nö maas ehk peab käigu välja võtma või siis peale seda kui töll oma rattaga on ära liikunud. Teha saab seda menüü valikutest, mitte nupust, sest on digi ja nuppu pole .
Kas ma peaks sellega tegelema, sest mingi vend tahab tsikliga seista sinu autost 10cm kaugusel ja ei julge autode ette sõita? Ma arvan,et ma ei pea seda tegema ja kui näen peeglist järgmine kord mõnd tulemas siis peaks panema nö ukse kinni? Samas kui keegi enam vahele ei lase kaob ka tsikliga linnas liikumise point üldse ära. Ummikus tiksuda on autos mugavam.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1781
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 192 korda

Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.

Lugemata postitus Postitas simp »

Jah, tsiklistil on mõistlikum auto ette minna, kuid alati pole seal ruumi.

Samas selle piiksumise viha võiks küll pigem autotootja poole suunata. Eriti kui seda normaalselt, ühest nupust, välja lülitada ei saa ja menüüdes sobrama peab.
Pole väga teiste liiklejate mure, et su autol sotsiaalse distantseerumise vajadus on...
Kasutaja avatar

MustVälk
Postitusi: 339
Liitunud: 05 Veebr 2023, 13:43
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 574 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.

Lugemata postitus Postitas MustVälk »

mx77 kirjutas: 09 Juun 2024, 20:26
urmas66 kirjutas: 09 Juun 2024, 17:04
Jesper kirjutas: 09 Juun 2024, 14:43
Oh, see viimane on väärt info - nende andurite piiksutamine läheb nüüd meelelahutuslike tegevuste nimekirja, kohe kiiruskaamera kohal möödasõitude järele :)
360 kaamerad ja andurid. Hakkab kohe huilgama kui keegi liiga lähedal seisab ja huilgabki kuni see töll oma rattaga sul kõrval(joone peal,kahe auto vahel) seisab. Mis siin meelelahutsulikku on?
Seisval autol ei tohiks parkimisandurid toimida? Vähemalt mu Volvo ei piirdu seistes
Juba 2007 Touareg lülitas teatud kiiruse pealt parkimis andurid sisse. Ja lülitas välja kui: hakkasid kiiremini sõitma edaspidi teatud aeg, võtsid käigu välja või lülitasid välja. :)

Kahjuks mõned autotootjad on läinud Multifunktsionaalse (võid ka mf lugeda ja ise tõlgendada variant number kahe) nupu või ekraani teed mis ei ole just mõnikord kõige mugavam.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
Kasutaja avatar

MustVälk
Postitusi: 339
Liitunud: 05 Veebr 2023, 13:43
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 574 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.

Lugemata postitus Postitas MustVälk »

Forumist kirjutas: 09 Juun 2024, 01:11
N.ö tavalise cruise saab kasutada, kui lülitada sisse kiiruse piiraja, millega saab siis üles/alla kiirust muuta, samal ajal gaasipedaali peal hoides. Harjumise asi. Katsun ümber õppida enda ja teie tervise huvides.
Minu arust on see jabur, et püsikat niisama kasutada ei saa. Ja räägitakse, et ohutuse pärast on varsti kõigil autodel nii.
Ma just tahaks jalga puhata.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
Kasutaja avatar

xpr
Postitusi: 18
Liitunud: 09 Apr 2012, 21:10
Tsikkel: tenere 700
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.

Lugemata postitus Postitas xpr »



:-|||

vanalendur
Postitusi: 522
Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
Tsikkel: D Monster
Asukoht: Tartu/Riia
Tänanud: 78 korda
Tänatud: 42 korda

Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.

Lugemata postitus Postitas vanalendur »

Forumist kirjutas: 09 Juun 2024, 01:11
Sain just uue auto (VAG) - ja see on tõesti ajuvaba.
ACC - ehk hoiab eessõitja kiirust (teoorias). Kui neljarealisel kõrvalreas liigub aeglasem sõiduk, siis pidurdab hoo maha. Looda, et sa ei ole vasakus reas ja keegi ei ela seljas samal ajal, pauk pole kaugel.
Huvitav käitumine tõepoolest. Minu 10a vana VAG ACC laseb hoo maha kui olen paremas reas ja vasakus mõni aeglasem satub olema. Agressiivset ACC poolset pidurdamist pole sellises olukorras ette tulnud. Kui korraks gaasipedaaliga märku anda, et ma ei soovi jobuga samas tempos edasi tiksuda siis sõidab ette antud kiirusega edasi. Vasakus sõites laseb ilusti aeglasematest paremas reas sõitjatest mööda ilma kiirust maha võtmata.

vanalendur
Postitusi: 522
Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
Tsikkel: D Monster
Asukoht: Tartu/Riia
Tänanud: 78 korda
Tänatud: 42 korda

Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.

Lugemata postitus Postitas vanalendur »

MustVälk kirjutas: 09 Juun 2024, 23:38
mx77 kirjutas: 09 Juun 2024, 20:26
urmas66 kirjutas: 09 Juun 2024, 17:04
Jesper kirjutas: 09 Juun 2024, 14:43
Oh, see viimane on väärt info - nende andurite piiksutamine läheb nüüd meelelahutuslike tegevuste nimekirja, kohe kiiruskaamera kohal möödasõitude järele :)
360 kaamerad ja andurid. Hakkab kohe huilgama kui keegi liiga lähedal seisab ja huilgabki kuni see töll oma rattaga sul kõrval(joone peal,kahe auto vahel) seisab. Mis siin meelelahutsulikku on?
Seisval autol ei tohiks parkimisandurid toimida? Vähemalt mu Volvo ei piirdu seistes
Juba 2007 Touareg lülitas teatud kiiruse pealt parkimis andurid sisse. Ja lülitas välja kui: hakkasid kiiremini sõitma edaspidi teatud aeg, võtsid käigu välja või lülitasid välja. :)

Kahjuks mõned autotootjad on läinud Multifunktsionaalse (võid ka mf lugeda ja ise tõlgendada variant number kahe) nupu või ekraani teed mis ei ole just mõnikord kõige mugavam.
Õnneks kõik autod nii lollakad ei ole. 2013a VAG grupi isend lülitab andurid ja kaamerad sisse tagurpidi käiku rakendades ja peale seda on aktiivsed ka esipidi kuni silma järgi kiiruseni ~15km/h. Muidugi see tähendab, et kui esipidi parkides tahta neid kasutada siis tuleb ise nupust sisse lülitada.
Kasutaja avatar

Andreas
Postitusi: 36
Liitunud: 16 Mär 2023, 23:16
Tsikkel: Honda CBR1100XX
Tänatud: 3 korda

Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.

Lugemata postitus Postitas Andreas »

vanalendur kirjutas: 10 Juun 2024, 01:52
Õnneks kõik autod nii lollakad ei ole. 2013a VAG grupi isend lülitab andurid ja kaamerad sisse tagurpidi käiku rakendades ja peale seda on aktiivsed ka esipidi kuni silma järgi kiiruseni ~15km/h. Muidugi see tähendab, et kui esipidi parkides tahta neid kasutada siis tuleb ise nupust sisse lülitada.
Samahästi võinuks juba mainida, et veel vanem VAG grupi auto ja kõik eelnevad pseudomured on lahendatud. :mrgreen: :lol:

vanalendur
Postitusi: 522
Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
Tsikkel: D Monster
Asukoht: Tartu/Riia
Tänanud: 78 korda
Tänatud: 42 korda

Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.

Lugemata postitus Postitas vanalendur »

Andreas kirjutas: 10 Juun 2024, 10:13
vanalendur kirjutas: 10 Juun 2024, 01:52
Õnneks kõik autod nii lollakad ei ole. 2013a VAG grupi isend lülitab andurid ja kaamerad sisse tagurpidi käiku rakendades ja peale seda on aktiivsed ka esipidi kuni silma järgi kiiruseni ~15km/h. Muidugi see tähendab, et kui esipidi parkides tahta neid kasutada siis tuleb ise nupust sisse lülitada.
Samahästi võinuks juba mainida, et veel vanem VAG grupi auto ja kõik eelnevad pseudomured on lahendatud. :mrgreen: :lol:
Pealetükkivad juhiabid pole kuskilt otsast pseudomure eriti kui need otsustavad järske ja ootamatuid pidurdusi tegema hakata. Selle vastu muidugi natuke aitab kui oma sõiduki automaatika käitumisega kursis olla.
Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1781
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 192 korda

Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.

Lugemata postitus Postitas simp »

MustVälk kirjutas: 09 Juun 2024, 23:41
Minu arust on see jabur, et püsikat niisama kasutada ei saa. Ja räägitakse, et ohutuse pärast on varsti kõigil autodel nii.
Ma just tahaks jalga puhata.
Bemmil ja Mersul saab. Teistel pole kuulnud, et tavalist püsikat saaks kasutada.

Kui andurid lumeplögaseks saavad, siis osadel downgrade'ib tavalise peale. Nt, volvod. Teistel lõpetab distantsi hoidev püsikas lihtsalt töö ja polegi püsikat seni kuni andureid puhtaks ei kraabi...
Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2669
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 192 korda
Tänatud: 406 korda

Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.

Lugemata postitus Postitas Maaks »

Internetis jäi silma selline väide (see siis Toyota foorumis), ise pole veel jõudnud testida kuna mul adaptiivne on ainult naise autol.
"press cruise button once, is radar cruise, if you press and hold cruise button, it will skip radar cruise and enable normal non-radar cruise"
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Kasutaja avatar

Forumist
Postitusi: 141
Liitunud: 16 Apr 2015, 18:28
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.

Lugemata postitus Postitas Forumist »

Maaks kirjutas: 10 Juun 2024, 11:33
Internetis jäi silma selline väide (see siis Toyota foorumis), ise pole veel jõudnud testida kuna mul adaptiivne on ainult naise autol.
"press cruise button once, is radar cruise, if you press and hold cruise button, it will skip radar cruise and enable normal non-radar cruise"
Eelmisel Corollal mul nii oligi. Ja kõrvalreas sõitjatest ei teinud üldse välja.
VAGil on see parem, et hoo võtab normaalses tempos uuesti üles, Corollal pidi gaasi andma, et jalgu ei jääks.

Avastasin veel ühe veidruse, mille sai õnneks püsivalt välja lülitada: kui püsikas peal vähegi järsemat kurvi võtta, siis hakkab pidurdama.
Kasutaja avatar

Turist
Postitusi: 1329
Liitunud: 06 Mär 2020, 17:09
Tänanud: 100 korda
Tänatud: 213 korda

Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.

Lugemata postitus Postitas Turist »

Mu autol mingeid "tarkasid" juhiabisid ei ole, püsikas tavaline. Ainuke asi, mis püsika ise maha võtab, on mõni veidi suurem veeloik, kui sellest läbi sõita. Ei tea millise loogika alusel seda teeb, muud ei oska arvata, kui ilmselt tunnetab kiiruse järsku maha võtmist. :roll:
Kasutaja avatar

MustVälk
Postitusi: 339
Liitunud: 05 Veebr 2023, 13:43
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 574 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.

Lugemata postitus Postitas MustVälk »

Turist kirjutas: 10 Juun 2024, 22:12
Mu autol mingeid "tarkasid" juhiabisid ei ole, püsikas tavaline. Ainuke asi, mis püsika ise maha võtab, on mõni veidi suurem veeloik, kui sellest läbi sõita. Ei tea millise loogika alusel seda teeb, muud ei oska arvata, kui ilmselt tunnetab kiiruse järsku maha võtmist. :roll:
Võibolla läbi veojõu kontrolli rakendab pidurit. Ma olen sellist asja maanteel kiilas jääl kohanud. :)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

joel
Postitusi: 1824
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 117 korda

Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.

Lugemata postitus Postitas joel »

Tõenäoliselt vesiliu tõttu hakkab vedav ratas läbi libisema ja seetõttu võetakse püsikas maha.
Joel

701
Toetajaliige
Postitusi: 528
Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
Tänanud: 177 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.

Lugemata postitus Postitas 701 »

Mul on kah olnud juhuseid, kus lombist läbi sõites viskab tavalise püsika maha ilma erilise nutiplutita kastiautol.
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6763
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 692 korda
Tänatud: 454 korda

Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.

Lugemata postitus Postitas yeekim »

On siis tsiklistide käitumine jabur või on kõiges süüdi püsikiirushoidja`?
Saadetud kettaga lauatelefonist!

701
Toetajaliige
Postitusi: 528
Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
Tänanud: 177 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.

Lugemata postitus Postitas 701 »

yeekim kirjutas: 11 Juun 2024, 16:18
On siis tsiklistide käitumine jabur või on kõiges süüdi püsikiirushoidja`?
See on tõesti küsimus, milles see foorumitäis rahvast on ühel meelel! :D :D :D
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/

maatriks
Postitusi: 32
Liitunud: 21 Mai 2020, 11:34
Tsikkel: '14 1200GS
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.

Lugemata postitus Postitas maatriks »

simp kirjutas: 10 Juun 2024, 10:59
MustVälk kirjutas: 09 Juun 2024, 23:41
Minu arust on see jabur, et püsikat niisama kasutada ei saa. Ja räägitakse, et ohutuse pärast on varsti kõigil autodel nii.
Ma just tahaks jalga puhata.
Bemmil ja Mersul saab. Teistel pole kuulnud, et tavalist püsikat saaks kasutada.

Kui andurid lumeplögaseks saavad, siis osadel downgrade'ib tavalise peale. Nt, volvod. Teistel lõpetab distantsi hoidev püsikas lihtsalt töö ja polegi püsikat seni kuni andureid puhtaks ei kraabi...
2017 Kia Optimal sai samuti. Kui mälu ei peta, tuli ACC distantsi nuppu all hoida mõned sekundid. Tavalist püsikat sai kasutatud kah, kui talvel lörts radari kinni võttis.
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3227
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 222 korda

Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Splittige see teema ära sest "Tsiklistide käitumine foorumis on muutunud üsna jaburaks" kuna selle teema all saab juba päevi lugeda ainult erinevate autode püsikatest.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”