Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7412
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1991 korda
Tänatud: 585 korda

Re: Tsiklistide käitumine liikluses on muutunud üsna jaburaks, tihti ettearvamatuks.

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Forumist kirjutas: 09 Juun 2024, 01:11
701 kirjutas: 30 Mai 2024, 20:24
Võib aga ei pruugi. See on sõidustiil selline. Antakse vaikselt gaasi, kuni hoog tundub liiga suureks minema. Siis tõstetakse jalg pidurile, ei pidurdata, vaid hoitakse jalga piduril. tuli põleb aga mingit pidurdamist ei toimu. Seda seni, kuni hoog tundub liiga väike olema. Siis tõstetakse jalg jälle gaasile. Ja nii kilomeetrite kaupa. Mitte, et see väga levinud oleks aga piisavalt, et tähelepanu väärida juba.
Sain just uue auto (VAG) - ja see on tõesti ajuvaba.
ACC - ehk hoiab eessõitja kiirust (teoorias). Kui neljarealisel kõrvalreas liigub aeglasem sõiduk, siis pidurdab hoo maha. Looda, et sa ei ole vasakus reas ja keegi ei ela seljas samal ajal, pauk pole kaugel. (Edit: ehk siis reaalselt joonistab auto kõrvalreale, mitte su ette ja saab aru, et ta ei ole sulle takistuseks).
Tavalise püsika peale lülitamine pole võimalik.
Tõesti ei kujuta ette, mis disco pidurituledega samal ajal toimub.

N.ö tavalise cruise saab kasutada, kui lülitada sisse kiiruse piiraja, millega saab siis üles/alla kiirust muuta, samal ajal gaasipedaali peal hoides. Harjumise asi. Katsun ümber õppida enda ja teie tervise huvides.
Minu meelest teevad need uuemad adaptiivsed kõik nii. Minu kaasa Renault pidurdaab ka nii, kui keegi aeglustusreas pidurdab sõites ise raja keskel. Kui suudad vasakusse serva sõita, siis mitte igakord, aga saadanast on need abid siiski. Ja kui nüüd keegi samal ajal tsikliga sul seljas elab, siis on selgasõit kergesti juhtuv asi.
Viimasel ajal nende kuumade ilmadega, olen täheldanud uut nõmedat asja tsiklitega liikujate hulgas. Nimelt sõidetakse foori taga rivist mööda, aga jäädakse eimeste autode vahele sisma(minu autol hakkab ka kohe parkandur hiulgama),et siis sealt startida. Esiveoline masin teatavasti võib järsemal kiirendamisel ka veits tahtmatult kõrvale vedada ja sellisel totul kahe auto vahele jäämine on üsna reaalne. Lisaks see parandurite piiksumine ja sellisele tahaks kohe uksega virutada. Kui julgesid mööda sõita 5-6-10 autost, siis sõida sellest viimasest ka mööda ja seisa tema ette. Kui oled kiire mees-naine, siis ei sega sa kedagi ja kui möku oled,siis sõidab auto sust kehvemal juhul lihtsalt üle.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”